Hotel Edelweiss

8,6

• Ligging t.o.v. pistes8,6

7 tips over Hotel Edelweiss

Sake, 28-8-2016
Lekker binnenzwembad klein verwarmt buitenbad .Kreeg op je kamer een badjas pp.Onder het hotel een kleine hal waar je gratis kan poolen tafelvoetbal en tafeltennis kan spelen
MJ78, 2-3-2015
Met de trein naar Garmisch-Partenkirchen om te shoppen of de andere kant op naar Reutte voor een bak koffie. Allemaal inbegrepen bij de Gastekarte
els, 12-1-2014
Je kan je gehuurde skimateriaal ook achterlaten bij de verhuur zodat je maar enkele meters moet lopen naar de lift.

We hebben een aantal aanbieders voor Edelweiss voor je op een rij gezet:

Jasper, 17-6-2013
Ga met helder weer absoluut naar de Zugspitze, ook al is het prijzig, het is een belevenis die je nooit zult vergeten.
D.de Vries, 16-3-2013
Avondrodelen in Ehrwald van de skipiste (wel zelf een 'rodel' meenemen, of huren indien nog beschikbaar).
Edo, 4-3-2012

- lunch niet in een alm boven, maar beneden naast de gondel heb je een uitstekend eettentje waar je ook in de zon kunt zitten, zeer goede kwaliteit en omdat weinigen dit weten altijd plek

- wij reden op vrijdagochtend heen wat perfect was, ga niet op zaterdag rijden dat is na de grens een drama

Jeffrey, 29-2-2012

- neem de taxi naar de Skischool i.v.m. parkeerproblemen in die omgeving.

- lunchen in hotel Post is erg goed en niet duur!

- parkeren in de garage is erg smal. Wij zouden dit niet weer doen.

We hebben een aantal aanbieders voor Edelweiss voor je op een rij gezet: