Tijdelijk €25 aanbetaling

• 8.3Ligging t.o.v. pistes

• Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Bekijk de beschikbaarheid

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

148 Reviews over Edelweiss

• 9Nijhuis24-02-2019

Toppertje!

Heerlijk echt Oostenrijks hotel. Schone kamers, goed eten. Groot hotel maar dusdanig ingedeeld dat je niet door hebt dat het zo groot is. Eetzalen zijn knus ingericht. Ietwat oubollig qua inrichting misschien maar zeer netjes. Kamers werden zeer goed schoongemaakt. Hotel ligt op 5 min lopen van piste. Ideaal!

• 8Otten22-02-2019

Heerlijk genoten

Prachtige ligging ☺️😃☺️😃☺️😍☺️😃☺️

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 7Sonja17-02-2019

Heerlijk hotel vlakbij skipiste

Fijn hotel vlakbij de skipiste. Mooie ruime kamer met veel bergruimte. Schone kamers met vriendelijk personeel. Sauna complex was heerlijk met diverse sauna's, stoombad, bubbelbad en ligbedden om ba het skiën lekker te relaxen. Ontbijt was erg goed met heel veel keuze. Diner was goed, met keuze uit 3 hoofdgerechten. Wij hebben het hier heerlijk gehad .

De gondel was 5 minuten lopen en de skies en schoenen konden daar gestald worden.

• 8Eva28-01-2019

Geweldig!

Leuk en gezellig hotel, prettig personeel en mega lekker ontbijt. Sowieso een aanrader voor gezinnen of groepen!

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 8Nvdw18-01-2019

We komen terug!

Mooi hotel met heerlijk zwembad. Het ontbijt is echt geweldig! Het avondeten voor de kids minder gezond. Gekookte groenten( zonder zuur) zou het echt afmaken. Nu maak ik me soms zorgen over de vitamientjes

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 9Anne Marie18-01-2019

Ieder jaar komen we terug!

Het hotel ligt op loopafstand en de piste en bushalte. Alle pistes in de Zugspitz arenA zijn prima te bereiken. Ook het treinstation ligt op loopafstand. Het hotel is prima om te verblijven . Heerlijk eten en een fantastische wellness. Wij komen hier steeds weer terug.

• Elk jaar geweldig!

Groot typisch Oostenrijks hotel, met binnenzwembad & - sauna en een bubbelbad op 't dak! Heerlijk a la carte gegeten daar. We verblijven er jaarlijks met onze vriendengroep tijdens een lang weekend wintersport.

• 10Ligging t.o.v. pistes
  • 8Francien16-01-2019

aangenaam verrast

Lermoos is heerlijk! Overzichtelijk, niet massaal en nog betaalbaar. Ik kom er al 40 jaar met veel plezier terug. Nu voor de eerste keer in Edelweiss, met een groep (werk). Bij aankomst om 8u kregen we een heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet 'voorgeschoteld' (iedere dag verschilde het een beetje). Het is een super groot hotel (was ik niet gewend), met vriendelijk personeel. Op loopafstand van de skilift waar je ook een skidepot hebt. Het hotel wordt zeer warm gestookt, dus neem voor 's avonds geen dikke trui mee. De bar/lounge is oubollig ingericht, ook donker. En er speelde iedere avond live-muziek. Je moet er van houden. Maar het werd geen kermis. De kamers zijn netjes, het zwembad in huis is wel luxe. Het avondeten was allemaal even lekker, en genoeg keuze. Zeer tevreden. In de buurt kun je lekker wandelen en langlaufen. Een ritje naar Füssen of Garmisch is ook leuk.

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 9Oscar Priem10-01-2019

Het is een mooie accommodatie vlak bij de skilift. Een leuk zwembad voor de kids en volwassenen. Goed eten en een gezellige sfeer. Het skigebied is perfect voor kinderen.

• 9Jan31-08-2018

Verzorgd verblijf met mooie zwembaden

Vooral bezocht door oudere mensen maar door de prima zwembaden ook geschikt voor families met kinderen Zeer verzorgde kamers en vooral heel goed geïsoleerd tegen geluid Eten : we zaten in aparte ruimte samen met andere gezinnen die niet in grote groep reisden hetgeen prima was. Ontbijtbuffet was zeer uitgebreid en er waren voldoende keuzemogelijkheden voor het avondeten Zwembad : prima van temperatuur en het buitenzwembad is prachtig gelegen. Doordat veel gasten (groepen) overdag op uitstap zijn, zijn de zwembaden niet overbevolkt

Wat nog beter kan, ijskastje op de kamer, beetje meer uitleg bij de receptie over de bezienswaardigheden in de buurt en een ander toestel voor water/fruitsappen bij het ontbijt. Doordat alle drankjes via hetzelfde buisje komen, zit er altijd nog een fruitsmaakje in het water...

Hotel Edelweiss info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)