Appartement Brabander Alm

Appartement Info

Meer appartementinfo

17 reviews over Appartement Brabander Alm

• 9Linda07-10-2019

Super fijne dagen gehad!!

Hele mooie schone appartementen! Gezellig ingericht! Omgeving erg mooi! Fijn wandelen vanaf de voordeur meteen de bergen in! Leuke dorpen in de omgeving! De hangbrug is zeker een aanrader! Of in Lermoos met de gondel mee omhoog! Heerlijk eten boven in het restaurant en niet duur! We hebben echt genoten! En we komen er zeker nog een keer terug!

• 9Ligging t.o.v. pistes

• 10Diane09-02-2019

Fantastisch, hier gaan we zeker ooit nog eens heen

Een super mini skivakantie gehad. Samen met mijn partner en vrienden. Super appartement met ski in ski out. En wat een strakke en mooie pistes.

• 9Eline19-01-2019

Knus en ontspannend

Super gehad. Het gebied bestaat uit kleinere dorpjes bij elkaar. Je kunt iedere dag ergens anders skiën. Het appartement was goed verzorgd, er ontbrak aan niets. Onder aan de Marienberg met uitzicht op de piste. Volgend jaar weer!!

• 10Jacqueline04-01-2019

Een heerlijke week gehad in een prachtig mooi appartement voorzien van alle gemakken. Mooi gelegen, direct aan de piste en een restaurant waar je lekker kan eten. Zeer vriendelijke en gastvrije eigenaren en behulpzaam personeel. Iedere ochtend verse broodjes bezorgd bij ons appartement. Een aanrader voor iedereen Wij komen graag terug in Biberwier bij de Brabanderalm.

• 2017
    8jos de groot08-08-2017

prachtig appartement met goed restaurant.

prachtig appartement ,mooi ingericht, ruime douche ,mooie slaapkamers met goede bedden Bij het restaurant lekker en zeer goed geeten. Appartement ligt kort bij de piste.

• 8Ligging t.o.v. pistes

• 10Sanne04-08-2017

Geweldig gegeten in een prachtige alm

Super plek om samen met kinderen naar toe te gaan. Ruim opgezet en mooi restaurant, heerlijk vers eten en vriendelijke (nl) bediening

• 9Ligging t.o.v. pistes

Met jonge kinderen

• 9Jeroen23-03-2017

Heerlijk gegeten! Aanrader!

Aan de piste, lekker en betaalbaar eten en drinken. Personeel erg gezellig!

• 9Marieke23-03-2017

Prachtig appartement aan de piste

een mooi sfeervol geheel gerenoveerd appartementen complex met restaurant en bar. Het appartement was ruim opgezet en van alle gemakken voorzien. Het app. had een groot balkon waar je heerlijk van de zon kunt genieten en prachtig uitzicht hebt over de skipiste. Top lokatie !! In het complex zit een restaurant waar je prima kunt eten, en in de avond nog een drankje kunt nuttigen. Heerlijke vakantie gehad, met dank aan de Brabanderalm!!

Met oudere kinderen

• 10Jeannette17-03-2017

Geweldig appartement en heerlijk restaurant!

Zeer mooie, ruime, luxe ingerichte appartementen. Met een prachtig uitzicht op de piste. Zelfs een heerlijk restaurant in het complex. Waar je 's avonds ook heerlijk kunt zitten borrelen. Dit complex is een echte aanrader voor mensen die willen genieten van zon, sneeuw, heerlijk eten in een luxe omgeving op een toplocatie! Wij komen zeker terug!

• 10Anne17-03-2017

geweldig prachtige appartementen toppertje

Mooi ingerichte appartementen, met Nederlandse zenders op de tv. Heerlijk aan de piste met prachtig uitzicht. Vele mogelijkheden van hieruit om te gaan skien we gaan zeker nog een keer terug. Wat een luxe restaurant bij het complex, met leuke bediening en heerlijk eten.

Met oudere kinderen

0 tips over Appartement Brabander Alm