Hotel Bellevue

Hotel Bellevue

• Ligging t.o.v. pistes10,0

12 reviews over Hotel Bellevue in het Nederlands

• Ligging t.o.v. pistes10

Super hotel met prachtige, schone kamers. 5 Gangen diner, heerlijk, uitgebreid ontbijtbuffet. Zeer hoffelijke, attente en vriendelijke mensen. Zwembad op bovenste etage met uitzicht op alpenweide incl sauna’s.

Fantastisch familiehotel

Henk,
29-12-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Behulpzame receptie, mooie familiekamer met gescheiden kinderkamer, zeer schoon en luxe sanitair, klein maar fijn zwembad met schitterend uitzicht op piste, heerlijk eten met fijne bediening.

Enig minpuntje: gehorige kamers, voor ons geen beletsel om niet meer te gaan.

kinderhotel

Bianca
22-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prima hotel voor gezinnen met jonge kinderen. Alles is aanwezig. Eten was prima. Dichtbij kinder skischool. Service vond ik wat minder, maar dat heeft te maken met voorval tijdens verblijf. Afhandeling daarvan was niet echt betrokken en professioneel. Dat had zeker anders gekund en gemoeten vind ik

absoluut heel erg goed

Lennard
21-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

gezien de hoogte van de prijs heb je een hoog verwachtingspatroon op alle gebied. Er wordt bijzonder veel waargemaakt, absoluut tophotel. Met kleine kinderen tot 8-9 jaar is het een superhotel, maar daarna moet je er niet meer zijn. In alles is voorzien, maar dan wel gericht op gezinnen met kinderen in de lagere leeftijdscategorie.

Wij zijn in 2008 in dit hotel geweest en nu in maart 2010 weer. In 2008 vonden wij het net even wat beter dan deze keer (en dat zit 'm in kleine dingen).

Prima hotel voor gezinnen met jonge kinderen !

Ron de Vette
17-10-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10

In de zomer 2009 hier geweest en het hotel en de kamers zien er prima uit. Het eten is goed en de wijnkaart uitstekend. Ook is er goede en deskundige kinderopvang en de kinderen hebben er (bijna) altijd wel iemand om mee te spelen.

Prima gelegen aan de piste voor wintersport en in de zomer is er voldoende te ondernemen.

2008
  • Ligging t.o.v. pistes10

Zeer modern (recent verbouwd) hotel op goede lokatie tov liften en skischool. Een walhalla voor de kinderen en daardoor ook voor de ouders (rustig eten terwijl kids lekker spelen in groot kinderspeelparadijs). Vol pension is ideaal! Heerlijk eten en goede wijnen. Zwembad en wellness de moeite waard. Alle spullen als kinderwagens, sleeen, helmen aanwezig.

2007
  • Ligging t.o.v. pistes10

Uitstekend Hotel aan de piste met heerlijk eten en veel speelplezier voor de kinderen.

Hotel is duur echter kwaliteit navenant.

Wat ons tegenviel val Lermoos waren de skilessen voor de kinderen via de skischool in Lermoos; weinig betrokken heid, druk en chargerijnig.

Twee gezinne met kinderen van 1,5 / 4 en 6.

Super hotel vooral oor de kinderen

Marcel en Dija
9-3-2007
  • Ligging t.o.v. pistes9

Super hotel vooral oor de kinderen. Echt een aanrader

• Ligging t.o.v. pistes10

Zeer gezellig familie hotel, gerund door een enthousiast echtpaar. Alles bij de hand, men kan gratis gebruik maken van kinderwagens, sleeen, babyfoons, kinderhelmpjes. Ideaal gelegen naast de lift. Wij gaan nu voor het 6e jaar terug. Inderdaad Duits georienteerd, dit komt doordat het hotel niet via een NL operator te boeken is! Eten is voortreffelijk, kan menig restaurant in NL nog iets van leren! Al met al een aanrader!!

2006

Geweldig hotel

Pim
1-2-2006
  • Ligging t.o.v. pistes10

Geweldig hotel. De vorige reactie weet niet wat ze zegt. Alles tot in de puntjes verzorgd !!

We hebben een aantal aanbieders voor Bellevue voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bellevue in Lermoos / Biberwier, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bellevue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.