Appartement Apart Marienberg

Contact

31 reviews over Appartement Apart Marienberg

• 2017
    10Laurent Monnink14-08-2017

Fantastisch, schoon appartement (bleispitze).

Appartement is nieuw en van alle gemakken voorzien. Vooral de service en bereikbaarheid van eigenaar Paul Bader zijn tot in de puntjes verzorgd. De omgeving biedt volop mogelijkheden, ook als je kleinere kinderen hebt. Wij komen beslist een keertje weer.

• 9Paul van Ratingen28-03-2017

Zoals al jaren weer zeer goed verzorgd

Mooi appartement op loopafstand van de lift. Van alle gemakken voorzien. Vriendelijke eigenaar die alles goed voor mekaar heeft. Uitstekend verzorgd appartement!

Met oudere kinderen

• Oude reviews

10Pascal30-08-2016

Fantastisch verblijf in een mooi appartement!

Wij verbleven in het appartement Mariënberg, een mooi, schoon en compleet ingericht appartement. Daarnaast is het appartement centraal gelegen in Lermoos met alle faciliteiten op loopafstand. De eigenaar, Paul Bader, is behulpzaam en zeer gastvrij. Elke ochtend een nieuwsbrief met informatie over het weer en tips voor een leuk uitstapje.

Alles was tot in de puntjes geregeld en verzorgd. Dit appartement is een aanrader voor een fijne vakantie!!!

• 10Paul28-08-2016

Toplocatie

Het appartement is mooi, zeer comfortabel, compleet ingericht en gunstig gelegen. De verhuurder is zeer attent en behulpzaam. Voor herhaling vatbaar. Dit kan ik iedereen aanbevelen, zowel voor de zomer als in de winter.

Met vrienden

• 10Fam Koolen10-01-2016

fantastisch appartement

Super comfortabel appartement met echt alles wat je nodig hebt. Erg schoon, ruim en luxe badkamer en uitgebreide keuken. Ook verwarmde ski kelder. Broodservice zodat je elke dag vers brood had. Op oudjaars dag zelfs champagne op kamer gekregen. Eigenaar is zeer behulpzaam en heeft alle zaken goed voor elkaar. Als je dan toch iets zou wensen dan zou dat een saunaatje wezen.

• 9André03-08-2015

Zomervakantie

Super verzorgd en schoon appartement genaamd Zugspitze. Toen we binnenkwamen dachten we dat we de eersten waren in dit appartement. Zo mooi en nieuw zag het eruit. De vriendelijke eigenaar Paul Bader doet er alles aan om dit zo te houden en werkt zich uit de naad om alle gasten een onvergetelijk verblijf te geven. Complimenten voor Paul!

Alle faciliteiten dichtbij en op loop afstand. Supermarkt, toeristische informatie, liften en restaurant(s) om de hoek. Wat wil je nog meer?

Kortom een aanrader voor de zomervakantie, wintervakantie hebben we geen ervaring mee.

• 10Bianca Kalksma03-08-2015

Fantastisch!

Wat een mooi appartement, heel schoon, elke 2 dagen schone handdoeken, elke week heerlijke Kuchen, elke dag een nieuwsbrief met het weer en een tip voor het wandelen of een uitje, prima parkeerplaats (overdekt), dicht bij restaurantjes en winkeltjes en ook dicht bij de Grubiglift, prima uitgangspunt voor wandelingen en uitstapjes naar bijvoorbeeld Garmisch Partenkirchen. De eigenaar, Paul Bader is heel gastvrij, denkt echt met je mee (ik had mijn enkel en voet verzwikt en hij hielp met het bedenken van gepaste uitjes en wandelingen), doet zijn best om het iedereen naar de zin te maken. Mooie niet te moeilijke wandeling is de wandeling bij Biberwier, bij de Loisachquelle. Echt een aanrader dit mooie appartement! De pizzeria net om de hoek (waar ze ook heerlijk ijs hebben) is een aanrader, maar ook de pizzeria die daar weer naast zit, Pizzeria Roma heeft heerlijke pizza's, pasta's en ook heerlijke salades!

• 9Kerkring01-02-2015

Fantastisch appartement

Wat een mooi appartement, wij verbleven in het appartement Mariënberg. Ondanks dat het al enkele jaren bestaat, leek het nog als nieuw! Het was zeer compleet, eigenlijk alles aanwezig en hebben wij niet op een lege plek hoeven te grijpen. Het is er zeer schoon, om de 2 dagen schone handdoeken e.d., elke dag eventueel verse broodjes met het ochtendkrantje en het weerbericht.. Bedden ook goed, we hebben er heerlijk geslapen. Ook niet te vergeten, 1x in de week de heerlijke "Kuchen". De eigenaar Paul Bader, zeer vriendelijk en wil er alles aan doen om je verblijf aangenaam te maken. De auto stond overdekt op de parkeerplaats, wat heel fijn was, want er viel toevallig ontzettend veel sneeuw. Eigenlijk was alles heerlijk. Een echte aanrader. Ligging centraal in het dorp en vlak bij skilift, Ehrwald goed te bereiken, vonden wij een fijner skigebied, maar voor het appartement blijven wij in Lermoos bij Paul Bader!!!

Met vrienden

• 10Yvette Brok11-08-2014

Super appartement!!

Heel erg mooi en super netjes appartement!! Zeer vriendelijke eigenaar, 2x per week schone handdoeken, 1x per week gebak, iedere ochtend een nieuwsbrief met het weerbericht en een wandeltip. Appartement ligt in het centrum van Lermoos, supermarkt op loopafstand, kabelbanen op loopafstand. Wij hebben er 2 top weken gehad!!

• 9Ralph11-08-2014

Prachtig appartement

Appartement Mariënberg is ideaal voor de wintersport. Het ligt op loopafstand van de pistes. Appartementen zijn luxe uitgerust en zijn goed schoon. Eigenaar is zeer vriendelijk. Wij komen zeker terug.

8 tips over Appartement Apart Marienberg

• Marcel & Tini, 16-02-2012

De restaurants in de directe omgeving zijn goed en betaalbaar. Wij hebben er heerlijk gegeten. Voor onze hond was het ook leuk. Vlakbij een leuk wandelgebied.

• Fam. Linders, 30-07-2012

Aanschaf van Z-ticket is zeer raadzaam, hierdoor kan men behoorlijk wat kosten besparen. Aanraders: bezoek Zugspitze, rodelen in Biberwier, zwembad Lermoos(buiten) en Ehrwald(binnen). Op ongeveer 45 min. rijden ligt Imst met zijn Rosengartenschlucht en in Hoog Imst de langste rodelbaan.

• Clever, 11-08-2013

Je kunt heerlijk en voor een goede prijs eten bij de Bauernstube Innsbruckerstrasse 4 in Lermoos. Bij de M-Preis kun je goed inkopen en naast de M-Preis zit een heerlijke broodjeszaak.

0 vragen over Appartement Apart Marienberg

Appartement info