Appartement Apart Marienberg

Appartement Apart Marienberg
9,5

• Ligging t.o.v. pistes9,3

30 reviews over Appartement Apart Marienberg in het Nederlands

Fantastisch, schoon appartement (bleispitze).

Laurent Monnink
14-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Appartement is nieuw en van alle gemakken voorzien. Vooral de service en bereikbaarheid van eigenaar Paul Bader zijn tot in de puntjes verzorgd. De omgeving biedt volop mogelijkheden, ook als je kleinere kinderen hebt. Wij komen beslist een keertje weer.

Zoals al jaren weer zeer goed verzorgd

Paul van Ratingen
28-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Mooi appartement op loopafstand van de lift. Van alle gemakken voorzien.

Vriendelijke eigenaar die alles goed voor mekaar heeft. Uitstekend verzorgd appartement!

Oude reviews (archief)

• Ligging t.o.v. pistes10

Wij verbleven in het appartement Mariënberg, een mooi, schoon en compleet ingericht appartement. Daarnaast is het appartement centraal gelegen in Lermoos met alle faciliteiten op loopafstand.

De eigenaar, Paul Bader, is behulpzaam en zeer gastvrij. Elke ochtend een nieuwsbrief met informatie over het weer en tips voor een leuk uitstapje.

Alles was tot in de puntjes geregeld en verzorgd. Dit appartement is een aanrader voor een fijne vakantie!!!

Toplocatie

Paul
28-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het appartement is mooi, zeer comfortabel, compleet ingericht en gunstig gelegen. De verhuurder is zeer attent en behulpzaam. Voor herhaling vatbaar. Dit kan ik iedereen aanbevelen, zowel voor de zomer als in de winter.

fantastisch appartement

Fam Koolen
10-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Super comfortabel appartement met echt alles wat je nodig hebt. Erg schoon, ruim en luxe badkamer en uitgebreide keuken. Ook verwarmde ski kelder. Broodservice

zodat je elke dag vers brood had. Op oudjaars dag zelfs champagne op kamer gekregen. Eigenaar is zeer behulpzaam en heeft alle zaken goed voor elkaar. Als je dan toch iets zou wensen dan zou dat een saunaatje wezen.

Zomervakantie

André
3-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Super verzorgd en schoon appartement genaamd Zugspitze. Toen we binnenkwamen dachten we dat we de eersten waren in dit appartement. Zo mooi en nieuw zag het eruit.

De vriendelijke eigenaar Paul Bader doet er alles aan om dit zo te houden en werkt zich uit de naad om alle gasten een onvergetelijk verblijf te geven. Complimenten voor Paul!

Alle faciliteiten dichtbij en op loop afstand. Supermarkt, toeristische informatie, liften en restaurant(s) om de hoek. Wat wil je nog meer?

Kortom een aanrader voor de zomervakantie, wintervakantie hebben we geen ervaring mee.

Fantastisch!

Bianca Kalksma
3-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wat een mooi appartement, heel schoon, elke 2 dagen schone handdoeken, elke week heerlijke Kuchen, elke dag een nieuwsbrief met het weer en een tip voor het wandelen of een uitje, prima parkeerplaats (overdekt), dicht bij restaurantjes en winkeltjes en ook dicht bij de Grubiglift, prima uitgangspunt voor wandelingen en uitstapjes naar bijvoorbeeld Garmisch Partenkirchen. De eigenaar, Paul Bader is heel gastvrij, denkt echt met je mee (ik had mijn enkel en voet verzwikt en hij hielp met het bedenken van gepaste uitjes en wandelingen), doet zijn best om het iedereen naar de zin te maken. Mooie niet te moeilijke wandeling is de wandeling bij Biberwier, bij de Loisachquelle. Echt een aanrader dit mooie appartement! De pizzeria net om de hoek (waar ze ook heerlijk ijs hebben) is een aanrader, maar ook de pizzeria die daar weer naast zit, Pizzeria Roma heeft heerlijke pizza's, pasta's en ook heerlijke salades!

Fantastisch appartement

Kerkring
1-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wat een mooi appartement, wij verbleven in het appartement Mariënberg. Ondanks dat het al enkele jaren bestaat, leek het nog als nieuw! Het was zeer compleet, eigenlijk alles aanwezig en hebben wij niet op een lege plek hoeven te grijpen. Het is er zeer schoon, om de 2 dagen schone handdoeken e.d., elke dag eventueel verse broodjes met het ochtendkrantje en het weerbericht.. Bedden ook goed, we hebben er heerlijk geslapen. Ook niet te vergeten, 1x in de week de heerlijke "Kuchen".

De eigenaar Paul Bader, zeer vriendelijk en wil er alles aan doen om je verblijf aangenaam te maken. De auto stond overdekt op de parkeerplaats, wat heel fijn was, want er viel toevallig ontzettend veel sneeuw. Eigenlijk was alles heerlijk. Een echte aanrader.

Ligging centraal in het dorp en vlak bij skilift, Ehrwald goed te bereiken, vonden wij een fijner skigebied, maar voor het appartement blijven wij in Lermoos bij Paul Bader!!!

Super appartement!!

Yvette Brok
11-8-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Heel erg mooi en super netjes appartement!!

Zeer vriendelijke eigenaar, 2x per week schone handdoeken, 1x per week gebak, iedere ochtend een nieuwsbrief met het weerbericht en een wandeltip.

Appartement ligt in het centrum van Lermoos, supermarkt op loopafstand, kabelbanen op loopafstand.

Wij hebben er 2 top weken gehad!!

Prachtig appartement

Ralph
11-8-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Appartement Mariënberg is ideaal voor de wintersport. Het ligt op loopafstand van de pistes. Appartementen zijn luxe uitgerust en zijn goed schoon. Eigenaar is zeer vriendelijk. Wij komen zeker terug.

We hebben een aantal aanbieders voor Apart Marienberg voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Apart Marienberg in Lermoos / Biberwier, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Apart Marienberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Apart Marienberg scoort een 9.49 uit 10 op basis van 31 reviews.