Appartement Apart Ideal

Meer appartementinfo

43 reviews over Appartement Apart Ideal

• 10Detlev Grin16-01-2019

Fantastisch!

Hier voel je je echt thuis! De eigenaren zijn zo vriendelijk en behulpzaam, en nederlandstalig.

Alles wat je nodig hebt is aanwezig, je kunt na een dag op de piste gebruik maken van de zwem en sauna faciliteiten of je kunt in de grote huiskamer gaan zitten. En natuurlijk in je eigen optrekje. Zeer kindvriendelijk er is zelfs een speelkamer.

Ook zijn de nabij gelegen skigebieden de moeite waard om naar toe te gaan, de Zugspitze is dichtbij.

Als je in Lermoos zelf wil skiën stap je het skiruim uit en je klikt zo je skies aan.

Wij komen hier al 11 jaar en daar komen er zeker nog bij!

Met oudere kinderen

• 2017
    9A te W30-11-2017

Fantastische vakantie bestemming

Lermoos is een top gebied. Zeker voor onze kids. Kunnen hun eigen gang gaan omdat het gebied niet ingewikkeld is Het appartement is helemaal top. Ligt aan de piste. De eigenaresse is super behulpzaam.

Met oudere kinderen

• 10marjolein12-02-2017

Geweldig!!

Alles is goed geregeld, de eigenaren zijn bijzonder vriendelijk, de appartementen zijn ruim, schoon en van alle gemakken voorzien, het feit dat je direct op de piste staat, is ongelofelijk fijn, en helemaal met kinderen.

Minpunten hebben we niet. Daarom volgend jaar voor de 9 de keer naar dit super fijne appartement. En daar hebben we nu al zin in!

• Oude reviews

9Alexander24-07-2015

Heerlijke accommodatie

Een hartelijk welkom in een schoon, fris en ruim appartement. Er is veel te doen in de omgeving. Wandeltochten, rodelen, zwembad, bergmeren, etc. Ook de canyoning tocht met Elmar was geweldig en fantastisch geregeld. De bedden zijn top, het uitzicht prachtig en de ligging centraal. Je kan je auto goed parkeren.

• 9Ligging t.o.v. pistes

• 9Claudia Dekkers07-04-2015

Super weekend.

Wij kennen Lermoos al als mooi gebied voor de lerende skieer, nu in Apart Ideal geweest, heel spontaan 1 dag van te voren geboekt. En dit was de beste keus die we konden maken. Wat een mooi appartementencomplex, modern en van alle luxe voorzien. Wij gaan zeker nog eens terugkomen.

• 9Ligging t.o.v. pistes

• 9Gea10-08-2014

Prima

Prima appartement, lekker ruim. Veel te doen in de omgeving. Voor kinderen veel te doen. Groot zwembad in het dorp. klein zwembad bij complex.

• 9Sabine21-07-2014

Super fijn appartement

Wij zijn in Maart een week naar dit appartement geweest. Wij hadden het appartement op de begane grond met zonneterras. Het is ons ontzettend goed bevallen. Ruimtes zijn prima en alles was schoon, goed verzorgd. Eigenaresse is Nederlandse en ontzettend vriendelijk. Helpt je meteen als je iets nodig hebt. Je kunt iedere dag een lijst invullen voor verse broodjes en deze hangen dan 's morgens aan je deur. Als je extra wilt laten schoonmaken moet je dit bij aankomst meteen regelen; later gaat vaak niet meer. Afstand tot de piste is ideaal. Als de sneeuw goed is, kun je tot het appartement boarden / skieen. Hoe ideaal wil je het hebben? Klein nadeel is dat het zwembadwater koud is.

Wij hebben meteen geboekt voor volgend jaar!

• 10Carola08-09-2013

Een fantastisch verblijf in Apart Ideal

De recensies waren al goed over Apart Ideal desondanks heeft het onze verwachtingen overtroffen. Daarom een tien als beoordeling. Hartelijk ontvangst door Ankie bij aankomst. De zeer ruime appartementen zijn prachtig gelegen in Lermoos. Zo super schoon en echt alles was aanwezig. De verse broodjes elke ochtend vroeg aan de deur was een perfecte start van de dag. Wij komen graag nog een keer terug en kiezen dan zeker voor Apart Ideal.

• 10Robby R.04-08-2013

Perfecte accommodatie en fantastische service

Fijne accommodatie met alles erop en eraan. Door de verse broodjes 's ochtends aan de deur en leuke extra's blijft er niets te wensen over.

• 10Joyce Stuurman03-03-2013

Geweldig!

Apart Ideal is in 1 woord IDEAAL. De ligging naast de piste en de lift, de skischool naast de deur, heerlijk appartement, verse broodjes 's ochtends aan de deur, leuk zwembadje in naastgelegen Hotel Tyrol. Kortom, een topvakantie gehad. Vooral voor gezinnen met kinderen een aanrader.

3 tips over Appartement Apart Ideal

• Annie en Theo, 09-07-2012

Kopje koffie bij aankomst zou wel fijn zijn.

• Gea, 10-08-2014

zwembad, met kabelbaan naar boven en naar beneden lopen. Uit eten bij restaurant in de buurt van de kerk. Prachtig uitzicht

• Alexander, 24-07-2015

De Italiaan in Ehrwald is goed! Canyoning met Elmar is ook een aanrader. De z-ticket pas is handig als je veel gaat ondernemen. Dan ben je voordelig uit, maar het is ook erg handig.

0 vragen over Appartement Apart Ideal

Appartement info