Appartement Apart Ideal

9,4

• Ligging t.o.v. pistes9,9

Laatste review
  • Ligging t.o.v. pistes10

Lermoos is een top gebied. Zeker voor onze kids. Kunnen hun eigen gang gaan omdat het gebied niet ingewikkeld is

Het appartement is helemaal top. Ligt aan de piste. De eigenaresse is super behulpzaam.

Kenmerken

Geweldig!!

marjolein,
12-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Alles is goed geregeld, de eigenaren zijn bijzonder vriendelijk, de appartementen zijn ruim, schoon en van alle gemakken voorzien, het feit dat je direct op de piste staat, is ongelofelijk fijn, en helemaal met kinderen.

Minpunten hebben we niet.

Daarom volgend jaar voor de 9 de keer naar dit super fijne appartement.

En daar hebben we nu al zin in!

Heerlijke accommodatie

Alexander
24-7-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een hartelijk welkom in een schoon, fris en ruim appartement. Er is veel te doen in de omgeving. Wandeltochten, rodelen, zwembad, bergmeren, etc. Ook de canyoning tocht met Elmar was geweldig en fantastisch geregeld. De bedden zijn top, het uitzicht prachtig en de ligging centraal. Je kan je auto goed parkeren.

Super weekend.

Claudia Dekkers
7-4-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij kennen Lermoos al als mooi gebied voor de lerende skieer, nu in Apart Ideal geweest, heel spontaan 1 dag van te voren geboekt. En dit was de beste keus die we konden maken. Wat een mooi appartementencomplex, modern en van alle luxe voorzien. Wij gaan zeker nog eens terugkomen.

Prima

Gea
10-8-2014

Prima appartement, lekker ruim. Veel te doen in de omgeving. Voor kinderen veel te doen. Groot zwembad in het dorp. klein zwembad bij complex.

Super fijn appartement

Sabine
21-7-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij zijn in Maart een week naar dit appartement geweest. Wij hadden het appartement op de begane grond met zonneterras.

Het is ons ontzettend goed bevallen. Ruimtes zijn prima en alles was schoon, goed verzorgd. Eigenaresse is Nederlandse en ontzettend vriendelijk. Helpt je meteen als je iets nodig hebt.

Je kunt iedere dag een lijst invullen voor verse broodjes en deze hangen dan 's morgens aan je deur.

Als je extra wilt laten schoonmaken moet je dit bij aankomst meteen regelen; later gaat vaak niet meer.

Afstand tot de piste is ideaal. Als de sneeuw goed is, kun je tot het appartement boarden / skieen. Hoe ideaal wil je het hebben?

Klein nadeel is dat het zwembadwater koud is.

Wij hebben meteen geboekt voor volgend jaar!

De recensies waren al goed over Apart Ideal desondanks heeft het onze verwachtingen overtroffen. Daarom een tien als beoordeling.

Hartelijk ontvangst door Ankie bij aankomst. De zeer ruime appartementen zijn prachtig gelegen in Lermoos. Zo super schoon en echt alles was aanwezig. De verse broodjes elke ochtend vroeg aan de deur was een perfecte start van de dag. Wij komen graag nog een keer terug en kiezen dan zeker voor Apart Ideal.

• Ligging t.o.v. pistes10

Fijne accommodatie met alles erop en eraan. Door de verse broodjes 's ochtends aan de deur en leuke extra's blijft er niets te wensen over.

Geweldig!

Joyce Stuurman
3-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Apart Ideal is in 1 woord IDEAAL.

De ligging naast de piste en de lift, de skischool naast de deur, heerlijk appartement, verse broodjes 's ochtends aan de deur, leuk zwembadje in naastgelegen Hotel Tyrol. Kortom, een topvakantie gehad.

Vooral voor gezinnen met kinderen een aanrader.

Zeer mooi en prima gelegen

Van Bergen
28-12-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij zijn hier geweest met de kerstdagen en hadden zelfs een kerstboom in het apartement en op kerstmorgen een Lekker kerstpresentje met een kerst groet.

Zijn echt mensen die weten hoe je het je gasten naar de zin kan maken.

We hebben al een optie genomen voor volgend jaar !!!!

We hebben een aantal aanbieders voor Apart Ideal voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Apart Ideal in Lermoos / Biberwier, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Apart Ideal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.