Appartement Ansitz Felsenheim

Appartement
Appartement Ansitz Felsenheim
9,4

• Ligging t.o.v. pistes9,6

We hebben een aantal aanbieders voor Ansitz Felsenheim voor je op een rij gezet:

67 reviews over Appartement Ansitz Felsenheim in het Nederlands

Heel goed!

Michiel
16-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

We zaten in het Andreas Hofer appartement. Een erg ruim en prettig appartement.

Daarnaast konden de kinderen heerlijk spelen op de speelzolder. Een absolute aanrader.

Heel goed en zeer gastvriendelijk. Een aanrader!

Reinald En Moniek
12-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Zeer vriendelijke en persoonlijke benadering van zowel de gastvrouw ( in het Nederlands) als de gastheer ( in het Duits). Beiden hadden alle tijd voor een gesprek of voor het beantwoorden van vragen. Hadden veel tips voor ons hoewel wij veel hebben geskied. De ligging in het dorp direct aan de piste biedt dan ook erg veel voordelen. En dat allemaal in een prachtig gerestaureerd historisch pand waar de beide eigenaren vol trots over kunnen vertellen. En terecht dat ze er trots op zijn!!

Wat een gezelligheid straalt het van binnen uit met de authentieke inrichtingen. Wij hebben ons er direct thuis gevoeld.

perfect

harrie
28-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Erg mooie locatie. 1 minuut van de piste. Mooie appartementen alsof je in een kasteel woont! Goede service.

Geweldige locatie, prachtig gebouw, goede sfeer

Fam. van Bodegom
13-11-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Locatie in het hoger gelegen gedeelte van Lermoos recht tegenover de lift, waar je geen last van hebt, met uitzicht op een deel van de piste. Wij hadden Vier persoons appartement gelegen op de eerste etage. Voldoende voor een gezin met twee kinderen. Onze kinderen zijn al zo volwassen en lang dat de kinderslaapkamer niet helemaal voldeed. Het is een beetje aan de kleine kant voor vier volwassenen. Maar het kan wel. Er zijn twee Franse balkonnetjes waar je heerlijk in de namiddag zon kunt zitten. Er is veel aandacht voor de sfeer in het gebouw, s’avonds branden er kaarsjes en bij de welkomsborrel verteld de gastheer over het gebouw en de omgeving. Hij wil graag gasten begeleiden bij skitochten of wandelingen. Dat is een aangename extra service. Wij konden helaas niet terecht bij ons “vaste” adresje in Lermoos maar waren aangenaam verrast met dit prima alternatief.

Geweldig!

Marianne Lafeber
27-6-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Een prachtig appartement in een sfeervol gebouw. De sfeer is, mede dankzij de gastvrouw, heel ontspannen. Zo werd er tijdens het "Bergfeuer" voor alle gasten een feestje georganiseerd.

• Ligging t.o.v. pistes10

Ansitz Felsenheim ligt tegenover de Hoochmoos skilift, paar minuten lopen. Appartementen zijn erg ruim en schoon. De familie Kossler is erg hartelijk en gastvrij. Erg prettig dat je voor iedere ochtend verse broodjes kan bestellen. Dorpje Lermoos is een aanrader met afwisselende restaurants en een paar leuke apres skitenten.

Voor ons en de kinderen was het skigebied prima, maar het is wel aan de kleine kant.

geweldig appartementen huis

Hans de Waal
30-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

inrichting van het appartement en de plaats bij de skipiste

Prachtig verblijf!

Caroline v. H.
9-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Vlakbij de piste. Keurig appartement! Hele vriendelijke eigenaren.

Het was er super leuk

Jan v.d.Bungelaar
24-6-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Je komt er in een prachtig gebied waar je kunt genieten van een mooie wandeling door de Moos en hier rond omheen liggen prachtige bergen waar je dag en nacht van kunt genieten. Wij komen er al vanaf 1989 en dit jaar voor de 47e keer en logeren in een prachtige locatie Appartement Ansitz Felsenheim. Je hebt veel mogelijkheden om je uit te leven inde bergen onder begeleiding van een berggids en men kan ook zelf iets bedenken, mogelijkheden genoeg.

In dertig jaar hebben we Felsenheim zien groeien

Koos Ziere
24-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Caroline en Othmar Kössler hebben in dertig jaar het monumentale pand omgetoverd tot een paleisje waar je kunt genieten van modern comfort in een historisch jasje. Wij hebben het zien groeien in die dertig jaar. We komen er (onregelmatig) graag terug vanwege de ligging ten opzichte van de skilift en het comfort van het appartement. Zeker de paar jaar geleden geopende wellnessruimte is een rustpunt na een dag skieën. In de appartementen kan je zelf voor je maaltijden zorgen, maar je kunt ook kiezen voor ontbijt of HP in het op nog geen 50 meter gelegen restaurant van Hotel Pechtl. Het is niet het goedkoopste appartement, maar de prijs/prestatie is prima.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ansitz Felsenheim in Lermoos / Biberwier, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ansitz Felsenheim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.