Appartement Ansitz Felsenheim

9.9Fenomenaal

• 9.9Inrichting
  • 9.8Hoeveelheid ruimte
  • 9.9Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Ansitz Felsenheim voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info
Tonen op kaart

87 reviews over Appartement Ansitz Felsenheim

• 10Bres07-01-2020

Prachtig appartement in karakteristiek “kasteel”

Prachtig historisch gebouw, met super comfortabele appartementen in een sfeervolle omgeving gelegen. Net buiten het dorp en vlak bij de skilift. Wij hebben genoten van de heerlijke Spa,sauna,stoombad en de vriendelijke eigenaars.we zijn zeer hartelijk ontvangen geweest ,kei toffe mensen die er voor zorgen dat we iedere ochtend verse broodjes op ons bord hadden . Wij komen zeker terug in dit sprookjesachtig gebouw ! Top locatie .

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

• 2019
    10H.J. de Gruijter29-08-2019

Geweldig!

Heel warm ontvangst. De rest van het verblijf wordt je omgeven door rust, zeer toegewijde en positief ingestelde familie Koessler. Het ontbreekt je aan niets. Een heel fijn en mooi verblijf. In de winter, maar ook in de zomer!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10P.Martens29-06-2019

Ansitz Felsenheim

Wij kommen er nu al een paar jaar daar in de zomer ,en het is een echte aanrader voor jong en oud. Zo is er een gazon/speel weide voor te zonnen en waar de kinderen kunnen spelen. Maar er is ook een terras waar je heerlijk kunt zitten en kunt genieten met een glas wijn. Je kunt ook zitten op en terras (wat hun noemen de kruidentuin) en van daar heb je mooi uitzicht op de moos en de zugspitse.

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Karien krijt15-01-2019

Fantastisch gelijk weer geboekt

Mooi skipistes, voor ieder wat wils, prachtige omgeving. Wij waren er de laatste week van december en toen was het erg rustig. Appartement was geweldig. Heerlijke bedden, genoeg ruimte. Fantastisch sauna en een hele knusse sfeer.

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

• 10Rik de Gruijter07-01-2019

fantastisch

Altijd geweldig om in Felsemeim te verblijven. Als je door de voordeur binnen komt valt er een warme mantel om je heen. De familie Koessler en medewerkers zorgen er daarnaast bovendien voor dat je een zorgeloos verblijf hebt, waarbij je nauwelijks meer iets te wensen over hebt.

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

• 2018
    9Michiel16-03-2018

Heel goed!

We zaten in het Andreas Hofer appartement. Een erg ruim en prettig appartement. Daarnaast konden de kinderen heerlijk spelen op de speelzolder. Een absolute aanrader.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in maart 2018

• 10Reinald En Moniek12-03-2018

Heel goed en zeer gastvriendelijk. Een aanrader!

Zeer vriendelijke en persoonlijke benadering van zowel de gastvrouw ( in het Nederlands) als de gastheer ( in het Duits). Beiden hadden alle tijd voor een gesprek of voor het beantwoorden van vragen. Hadden veel tips voor ons hoewel wij veel hebben geskied. De ligging in het dorp direct aan de piste biedt dan ook erg veel voordelen. En dat allemaal in een prachtig gerestaureerd historisch pand waar de beide eigenaren vol trots over kunnen vertellen. En terecht dat ze er trots op zijn!! Wat een gezelligheid straalt het van binnen uit met de authentieke inrichtingen. Wij hebben ons er direct thuis gevoeld.

Gereisd met partner in maart 2018

• 9harrie28-01-2018

perfect

Erg mooie locatie. 1 minuut van de piste. Mooie appartementen alsof je in een kasteel woont! Goede service.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2018

• Oude reviews

9Fam. van Bodegom13-11-2017

Geweldige locatie, prachtig gebouw, goede sfeer

Locatie in het hoger gelegen gedeelte van Lermoos recht tegenover de lift, waar je geen last van hebt, met uitzicht op een deel van de piste. Wij hadden Vier persoons appartement gelegen op de eerste etage. Voldoende voor een gezin met twee kinderen. Onze kinderen zijn al zo volwassen en lang dat de kinderslaapkamer niet helemaal voldeed. Het is een beetje aan de kleine kant voor vier volwassenen. Maar het kan wel. Er zijn twee Franse balkonnetjes waar je heerlijk in de namiddag zon kunt zitten. Er is veel aandacht voor de sfeer in het gebouw, s’avonds branden er kaarsjes en bij de welkomsborrel verteld de gastheer over het gebouw en de omgeving. Hij wil graag gasten begeleiden bij skitochten of wandelingen. Dat is een aangename extra service. Wij konden helaas niet terecht bij ons “vaste” adresje in Lermoos maar waren aangenaam verrast met dit prima alternatief.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2017

• 10Marianne Lafeber27-06-2017

Geweldig!

Een prachtig appartement in een sfeervol gebouw. De sfeer is, mede dankzij de gastvrouw, heel ontspannen. Zo werd er tijdens het "Bergfeuer" voor alle gasten een feestje georganiseerd.

Gereisd met partner in juni 2017

8 tips over Appartement Ansitz Felsenheim

• Hans Rietveld, 18-03-2013

Heel bijzonder om te doen; Met een pistenbully donderdagavond de piste op en boven worden afgezet bij een restaurant in de stilte van de piste. Dat kan in Biberwier, in restaurant Sunnalm. Daar wordt je op drie verschillende tijden (18.00, 19.00 en 20.00 uur) naar boven worden gebracht en daar genieten van menu Heiber Stein of a la carte. Na 3 uur word je weer naar beneden gebracht. Kwaliteit van het eten is erg goed. Alleen bekend bij de locale bevolking en zeer bijzonder!

• y.haerkens, 20-01-2013

Bij het Italiaans restaurantje op het kerkplein eet je geweldig voor weinig geld. Met de gastenkaart die je bij het inchecken ontvangt kun je o.a. gratis met de trein naar Garmisch-Partenkirchen. In een kwartier loop je naar het station en de trein doet er een halfuurtje over.

• Fam. Ankoné, 06-03-2015

Marleen, 26-01-2015

nee

• A.Weert, 17-12-2012

WIFI

Hoe is de wifi verbinding in de appartementen?

Kirstivandervleuten, 17-03-2013

Perfect!

• jan vissers, 06-12-2011

reservatiemogekijkheid

Hallo, wij willen in de maand februari van zaterdag tot zaterdag reseveren met 3 mannen,op woensdag komen dan de 3 vrouwtjes.Wat is er mogelijk voor een apparttement,en een prijs aub.

m.v.g. jan v,

Marleen, 26-01-2015

vraag stellen aan ansitz felsenheim, dan krijg je meteen antwoord

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4