Appartement Ansitz Felsenheim

Weer vandaag-1°-5°
Appartement Ansitz Felsenheim
9,6

• Ligging t.o.v. pistes9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Ansitz Felsenheim voor je op een rij gezet:

69 reviews over Appartement Ansitz Felsenheim in het Nederlands

Fantastisch gelijk weer geboekt

Karien krijt,
15-1-2019
  • Ligging t.o.v. pistes10

Mooi skipistes, voor ieder wat wils, prachtige omgeving. Wij waren er de laatste week van december en toen was het erg rustig. Appartement was geweldig. Heerlijke bedden, genoeg ruimte. Fantastisch sauna en een hele knusse sfeer.

fantastisch

Rik de Gruijter,
7-1-2019
  • Ligging t.o.v. pistes10

Altijd geweldig om in Felsemeim te verblijven. Als je door de voordeur binnen komt valt er een warme mantel om je heen. De familie Koessler en medewerkers zorgen er daarnaast bovendien voor dat je een zorgeloos verblijf hebt, waarbij je nauwelijks meer iets te wensen over hebt.

Heel goed!

Michiel,
16-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

We zaten in het Andreas Hofer appartement. Een erg ruim en prettig appartement.

Daarnaast konden de kinderen heerlijk spelen op de speelzolder. Een absolute aanrader.

Heel goed en zeer gastvriendelijk. Een aanrader!

Reinald En Moniek,
12-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Zeer vriendelijke en persoonlijke benadering van zowel de gastvrouw ( in het Nederlands) als de gastheer ( in het Duits). Beiden hadden alle tijd voor een gesprek of voor het beantwoorden van vragen. Hadden veel tips voor ons hoewel wij veel hebben geskied. De ligging in het dorp direct aan de piste biedt dan ook erg veel voordelen. En dat allemaal in een prachtig gerestaureerd historisch pand waar de beide eigenaren vol trots over kunnen vertellen. En terecht dat ze er trots op zijn!!

Wat een gezelligheid straalt het van binnen uit met de authentieke inrichtingen. Wij hebben ons er direct thuis gevoeld.

perfect

harrie,
28-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Erg mooie locatie. 1 minuut van de piste. Mooie appartementen alsof je in een kasteel woont! Goede service.

Geweldige locatie, prachtig gebouw, goede sfeer

Fam. van Bodegom,
13-11-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Locatie in het hoger gelegen gedeelte van Lermoos recht tegenover de lift, waar je geen last van hebt, met uitzicht op een deel van de piste. Wij hadden Vier persoons appartement gelegen op de eerste etage. Voldoende voor een gezin met twee kinderen. Onze kinderen zijn al zo volwassen en lang dat de kinderslaapkamer niet helemaal voldeed. Het is een beetje aan de kleine kant voor vier volwassenen. Maar het kan wel. Er zijn twee Franse balkonnetjes waar je heerlijk in de namiddag zon kunt zitten. Er is veel aandacht voor de sfeer in het gebouw, s’avonds branden er kaarsjes en bij de welkomsborrel verteld de gastheer over het gebouw en de omgeving. Hij wil graag gasten begeleiden bij skitochten of wandelingen. Dat is een aangename extra service. Wij konden helaas niet terecht bij ons “vaste” adresje in Lermoos maar waren aangenaam verrast met dit prima alternatief.

Geweldig!

Marianne Lafeber,
27-6-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Een prachtig appartement in een sfeervol gebouw. De sfeer is, mede dankzij de gastvrouw, heel ontspannen. Zo werd er tijdens het "Bergfeuer" voor alle gasten een feestje georganiseerd.

• Ligging t.o.v. pistes10

Ansitz Felsenheim ligt tegenover de Hoochmoos skilift, paar minuten lopen. Appartementen zijn erg ruim en schoon. De familie Kossler is erg hartelijk en gastvrij. Erg prettig dat je voor iedere ochtend verse broodjes kan bestellen. Dorpje Lermoos is een aanrader met afwisselende restaurants en een paar leuke apres skitenten.

Voor ons en de kinderen was het skigebied prima, maar het is wel aan de kleine kant.

geweldig appartementen huis

Hans de Waal,
30-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

inrichting van het appartement en de plaats bij de skipiste

Prachtig verblijf!

Caroline v. H.
9-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Vlakbij de piste. Keurig appartement! Hele vriendelijke eigenaren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ansitz Felsenheim in Lermoos / Biberwier, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ansitz Felsenheim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.