Pension Alpenstern

Pension Alpenstern
9,2

• Ligging t.o.v. pistes8,7

15 reviews over Pension Alpenstern in het Nederlands

Prima appartement op goede locatie. Aanrader!

Burggraaf
1-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Leuk, ruim appartement. Vlakbij centrum van Lermoos en de skipistes. Ook vlakbij supermarkt.

Vriendelijke en behulpzame eigenaar. Zorgde bijv. voor skipassen zodat we niet zelf in de rij hoefden te staan. Kortom: een aanrader.

Oostenrijks, met een moderne twist!

Angèle
24-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Mooie, complete kamers. Ontbijt prima. Vriendelijke eigenaar en personeel.

Goed en enthousiast bezig met verdere ontwikkeling!

Geen negatieve ervaringen.

geweldig

brandweer
10-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij komen hier al jaren.het ziet er erg netjes uit.micheal de eigen naar spreekt goed nederlands.omgeving is ook erg mooi.kortom het is een goeie aanrader om hier te komen

Bedden liggen goed.wc en douch zien er ook echt keurig uit.

Uitmuntend Pension

Bert Meijer
3-4-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

We hebben afgelopen seizoen 2 keer een periode overnacht in dit pension. De kamers zijn perfect en zeer schoon. Michael ( de eigenaar) is heel vriendelijk, behulpzaam en spreekt ook nog eens accentloos Nederlands. De sfeer is zeer ongedwongen en je voelt de oprechte hospetality. De prijskwaliteitsverhouding is meer dan goed. Al met al een echte aanrader. Wij komen zeker weer.

Bert Meijer en collega's

heerlijk bijkomen!

Saskia
11-9-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het was hier heerlijk vertoeven. We zijn hier 2 nachten geweest na een kampeervakantie met 2 kleine kindjes in Italie. Het was heerlijk om weer in een echt bed te slapen en mooi schoon sanitair tot je beschikking te hebben. De kamer was pas nieuw en de douche was heerlijk. De eigenaar is een hele vriendelijke jonge Oostenrijker die echt heel goed nederlands sprak dat je bijna begon te twijfelen of het toch echt geen Nederlander was! Het ontbijt was supergoed en voor onze twee kleine jongens 10 maand en 2.5 jaar. Stond de kinderstoel en het kinderbestek al klaar. Onze oudste vond het helemaal fantastisch dat je er muisjes op brood kon eten. Het is een heel nederlanders en kindvriendelijke accomodatie. Al met al een paar heerlijke dagen in Lermoos gehad. Misschien tot ziens in de winter!

super plaats

w.vdzouwen
3-7-2012

een mooi appartement zeer vriendelijke eigenaar , die goed hollands spreekt en zeer flexibel is , omdat wij door omstandigheden moesten omboeken , een prima ontbijt en goede tips voor te wandelen.

Super mooi pension

Fam Beekwilder
1-4-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een mooi verzorgd pension wij hadden er een kamer geboekt en dat was erg netjes met een mooi balkon en vrij uitzicht.

De eigenaar is erg behulpzaam en vriendelijk.

Heerlijk ontbijt en goed centraal gelegen tov de skipiste, dorp.

Zeer goede prijs -kwaliteit verhouding.

Wij gaan zeker weer terug op korte skivakantie.

perfecte vakantie

A van der Vleuten
12-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Pension Alpenstern is helemaal goed. vriendelijke eigenaar, goede verzorging in de appartementen, regelmatig schone handdoeken, alles aanwezig in de appartementen, vlakbij het centrum, tegenover de supermarkt. een aanrader voor een complete vakantie

Super!

B. van Rooijen
19-9-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

We hebben hier 2 nachten geslapen op door reis naar Italie. De gastheer was erg vriendelijk en spreekt ook Nederlands! Ontbijt was goed de Woning voorzien van alle gemakken! En erg schoon en ruim!

We hebben gelijk onze wintersport geboekt. Dus we gaan zowiezo terug!

Voor ons een dikke 10!

Van Hulten
18-7-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij komen al een aantal jaar in Lermoos voor de wintersport en gaan iedere keer terug naar Alpenstern. Het is echt een aanrader! Mooie, grote, nette appartementen en de eigenaar, Michael Fasser en zijn vriendin zijn altijd even vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben nooit het ontbijt geboekt, maar ook dat zal ongetwijfeld voortreffelijk zijn. Het is vijf minuutjes lopen naar de verzamelplaats voor de lessen en ook de lift is 5-10 minuutjes lopen en is meteen een goede warming up. Volgend jaar, als het nog vrij is, zijn wij weer te vinden in dit geweldige appartementencomplex.

We hebben een aantal aanbieders voor Alpenstern voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Alpenstern in Lermoos / Biberwier, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Alpenstern zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.