Appartement Alpendomizil an der Zugspitze

Oostenrijk, Tirol, Lermoos / Biberwier

10Fenomenaal

• 9.7Ligging t.o.v. pistes
  • 9.7Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Alpendomizil an der Zugspitze voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info
Tonen op kaart

63 reviews over Appartement Alpendomizil an der Zugspitze

• 2019
    9Astrid R.11-01-2019

De 3e x daarheen staat gepland!

Geweldige service, erg vriendelijk, heerlijk ingericht alles aanwezig. Ze doen alles om het je naar de zin te maken!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

• 2018
    10Eric08-03-2018

Een echte aanrader!

Zeer gastvriendelijk, goede ligging, ruime appartementen met mooi uitzicht vanop het balkon. Elk jaar opnieuw is het een beetje thuiskomen bij Richard en zijn familie. Tal van faciliteiten ter beschikking: broodjesservice, drankenkelder, skiruimte,... maken het verblijf helemaal compleet. Wij kijken al uit naar volgend jaar :)

Gereisd met partner in februari 2018

• 10Familie Oostveen03-03-2018

Genoten van top kwaliteit en super gastvrijheid!

We hebben een fantastische week gehad in 1 van de lodges. De lodges zijn net nieuw en van alle gemakken voorzien. Iedere dag wordt er schoongemaakt, de haard opnieuw gevuld en er is broodjesservice. Loopafstand is prima te doen, zeker als je ski’s nog moet huren. Die kan je laten staan bij de verhuur bij de kabelbaan Grubigstein. De gastvrijheid en klasse van de lodge is werkelijk boven elke verwachting. Bedankt voor de mooie week.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

• 9M Hop01-03-2018

Super

Hier klopt echt alles. Gastvrij, Vriendelijkheid, Schoon, alles tot in de puntjes verzorgd. Wij waren met 3 families en het was perfect dat je samen gebruik kan maken van de gezellig Stube (bier en wijn kun je uit koelkast pakken) met speelkamer voor de kids. Dank voor het fantastische verblijf.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

• 10J. Spoelstra06-02-2018

Kortom een zeer bijzondere klasse!

Wij komen hier nu al jaren in januari en soms in de zomer naar Ausserfern, het is een comfortabel huis en van alle gemakken voorzien en er worden regelmatig aanpassingen gedaan Richard gaat dus ook met de tijd mee. Wanneer we weer aankomen voelt het net alsof je je familie bezoekt, ze staan altijd voor je klaar en tonen ook hun interesse in jou. De vorige dag bestelde broodjes hangen de volgende morgen aan de kruk van de deur. Flat screen TV zowel in de kamer als op de slaapkamer enz. Wij hopen hier nog jaren te komen. Onlangs heeft de fam. een naast gelegen pand aangekocht is totaal gerestaureerd en is super de lux ingericht, zou je moeten zien!! En zo zijn er nog veel meer positieve dingen op te noemen, maar ik zou zeggen ervaar het zelf en boek hier eens een appartement of een lodge.

Gereisd met partner in januari 2018

• Oude reviews

10Chantal14-09-2016

Super appartement op een mooie locatie!

Wij verbleven 4 nachten in een 2 persoonsappartement op de 1e etage (FEWO 3) Het appartement is heel modern, schoon en alle ruimtes (behalve de keuken) zijn heel ruim. Prima bed en veel kastruimte in de slaapkamer. Mooie ruime badkamer met oa regendouche (geen bad helaas) en veel ruimte voor de toiletspullen. TV in zowel woon- als slaapkamer. Tussen de woon- en slaapkamer zit een houten schuifwand. Het is heerlijk stil (en donker!) in de slaapkamer als je de wand dichtdoet. Fijn balkon met mooi uitzicht en ligging ideaal midden in het dorp. Ook erg fijn dat er een vaatwasser in de keuken zit. Vaatwastabletten, vuilniszakken, theedoeken, koffiefilters, toiletpapier e.d mag je zelf pakken. Ook mag je gebruik maken van de wasmachine en droogruimte in de kelder van het complex, waar ook een speelkamer te vinden is. De eigenaar, Richard, is bijzonder vriendelijk. Echt een appartement dat je het liefst zou oppakken en meenemen naar de volgende bestemming!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in september 2016

• 10Robert23-08-2016

Fantastische plek die aanvoelt als thuiskomen!

Wij komen al jaren zowel in de winter als in de zomer naar Ausserfern. Het is een prachtig huis voorzien van alle gemakken, een speelkamer, broodjesservice en een grote speeltuin met terras/bbq en open haard. Ook kun je je ski's en in de zomer je mtb/fiets stallen. De appartementen zijn mooi ingericht en ieder jaar wordt er wel weer wat aan verbeterd. De eigenaren zijn super vriendelijk en staan altijd voor je klaar. Het voelt echt als een plek waar je thuiskomt. Als uitvalsbasis is de ligging goed, tegenover de lift 200 meter lopen. Wij komen zeker terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 10Fam. H.13-03-2016

Fantastisch! Een prachtig, volledig appartement!

Op loopafstand van de gondel naar het middelstation ligt dit prachtig appartement gelegen! Vanaf de bank en balkon een prachtig uitzicht op de piste! Alles gezellig ingericht, mooie badkamer, goede slaapbank en een super overdekte parkeerplaats voor de auto (carport). Verder veel service bijv.: handdoeken, broodjes, vaatwastabl., wc papier, skiberging, event. wasmachine, drankenkelder, speelgoed etc.. De eigenaren zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Ook oma Petz die in het appartement woont doet er alles aan om iedereen het naar de zin te maken.

De plek van het appartement is centraal gelegen ook dichtbij treinstation, bushalte en supermarkt! Wij komen zeker terug!!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2016

• 10GdW07-03-2016

Heerlijk vertrouwd en super goed geregeld!

En weer hebben we, ondanks een vervelend ski-ongevalletje van onze jongste, een geweldige week gehad in Alpendomizil Ausserfern. We kregen veel begrip en steun van de familie en zij waren steeds telefonisch bereikbaar. Dus ook op het persoonlijke vlak een prima service. En dan verder de natuurlijk de vernieuwingen die ze hebben doorgevoerd aan het buitenterras, jammer dat deze zomer alles al is volgeboekt. Kwalitatief een zeer goed appartement, we komen er graag weer terug voor de winter in 2017.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2015

• 10Fam. Buisman11-09-2015

Fantastisch TOP

Op top locatie en in centrum van Lermoos gelegen, op 100 meter van de gondel: geweldig vakantiehuis met luxe appartementen en prachtige (kind- en oudervriendelijke) tuin . Voorzien van alle gemakken: broodjesservice, " Getrankekeller', binnen- en buitenspeelgoed, fietsen etc. Daarnaast veel extra's in de gemeenschappelijke ruimtes: stube (binnen), binnen speelkamer, veranda, aparte louncheplek met openhaard en BBQ-mogelijkheid. Maar bovenal zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren. De omgeving is prachtig en biedt veel verschillende mogelijkheden (o.m Zugspitze, Garmisch, zwembaden, rodelen etc etc).

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

3 tips over Appartement Alpendomizil an der Zugspitze

• K, 10-04-2014

Lekkere pizza's bij Willi. Je kan daar ook afhalen. Goed en goedkoop!

• Familie Rijkers, 15-07-2012

In Biberwier rodelen en down hillen is een aanrader. Overal kun je Mountainbiken.

• J. Spoelstra, 03-02-2015

In de winter kun je met je gastekaart gratis met de trein, deze rijdt tussen Reutte en Garmisch Partenkirchen. Ehrwald ligt op loopafstand.

0 vragen over Appartement Alpendomizil an der Zugspitze

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Balkon / terrasAanwezig, Eigen Balkon, Terras
    • TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Open haard
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats