Appartement Alexandra

Meer appartement info

12 reviews over Appartement Alexandra

• 2019
    10Jan van Santen04-02-2019

Prachtige locatie , schoon en veel ruimte fijne gastheer en gastvrouw .

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 2018
    10L. Andriolo27-06-2018

Geweldig!

Prachtig en goed onderhouden gasthuis met diverse appartementen/kamers en rondom uitzicht op de fantastische natuur en bergen. Uitzicht op de Zugspitze vanuit ons appartement met prima balkon. Ligweide/tuin en tafeltennismogelijkheden. Prima bedden en inrichting. Zeer aardige gastvrouw en gastheer. Perfecte parkeermogelijkheden en uitstekende ligging, zowel naar drink -en eetgelegenheden, dorpskern alsook naar de talrijk aanwezige wandel -en fietspaden, zwembad, tennisbaan en veel meer.

Gereisd met vrienden in juni 2018

• Oude reviews

8Francien27-06-2017

netjes, ruim, prima gelegen

zeer ruim appartement met fijn balkon prima gelegen tov de skilift (200 mtr) bakker/supermarkt 5 minuutjes lopen aardige eigenaars fijne parkeerplaats rustig gelegen

ik miste wel de gezelligheid van een 'stube' of iets dergelijks.

Gereisd met oudere kinderen in december 2015

• 10frkr0110-03-2015

Superplek voor wintersport en zomervakantie

Zalig appartement. Geweldige lokatie; alles op loopafstand. Superschoon, lekker ruim en meer dan voldoende kastruimte. Relaxte en gezellige sfeer. Zeer gastvrije gastvrouw en gastheer.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in februari 2015

• 9John01-03-2014

fijn appartement in een mooie en rustige omgeving

van 22 februari tot 1 maart 2014 met vrouw en dochter verbleven in een mooi en proper 2 tot 4 persoons appartement. Gastheer en vrouw 2 fijne mensen die je het gevoel geven echt gast te zijn. appartement geeft een adembenemend uitzicht op de Zugspitze. Verder een verwarmde kelderruimte waar je schoenen en latten goed kunnen drogen .Ligging in het centrum net achter de hoofdstraat waar niets van enige drukte te merken is. restaurants, bakker, supermarkten spar en Mpreis op een paar minuten loopafstand. Een appartement waar wij zeker nog eens terug komen.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2014

• 7Conny03-08-2012

Leuk knus appartement

Hartstikke leuk appartement midden in Lermoos. 3 overnachtingen in appartement 2. alles aanwezig goed bed, voor herhaling vatbaar

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 9Bosjes en Eppies.14-07-2011

Heerlijke vakantie!!

Wij zijn de laatste 2 weken van juni met 4 volwassenen in Haus Alexandra geweest. Hebben het zeer naar onze zin gehad. Wij bewoonden de app. 4+6, wat zeer prettig was, 2 slaapkamers en 2 badkamers. De ligging was zeer gunstig t.o.v. het centrum.De eigenaar is zeer vriiendelijk en behulpzaam. Wij wareb al eens in Lermoos geweest dus hebben we weinig hoeven te vragen. Enige nadeel, het spoor loopt vlakbij en dat houdt in dat je s'morgens rond 6 uur gewekt wordt door een trein die minimaal 6x van zich laat horen. De omgeving is uitstekend, Lermoos is een goede uitvalbasis voor prachtige wandelingen en mountainbike-tochten. Met de Z-karte heb je ongekende mogelijkheden, gratis gebruik van liften, rodelen, dikkebandentocht, rondvaart op Plansee, zwemmen en nog veel meer. Wij hebben 2 weken gebruik gemaakt van deze kaart. Gelegenheden om te eten zijn er genoeg. Ga alleen niet naast de bakker eten, hier hebben wij geen goede ervaring mee gehad. Bij Willie was het overheerlijk.

Gereisd met vrienden in juni 2011

• 9Wendy29-08-2009

Voor herhaling vatbaar

Wij zijn in de zomer hier geweest. Normaal gesproken ben ik iemand van de strandvakanties maar toch is mij dit appartement erg goed bevallen. Het is zeker voor herhaling vatbaar. De eigenaars zijn erg vriendelijk en staan voor je klaar wanneer er iets is. Het appartement ziet erg keurig uit. Buiten kun je gebruik maken van de tuin. In de tuin kun je gebruik maken van de tuinstoelen, je kunt er tafeltennissen en batmintonnen. Om de hoek van het appartement zit een bakker en nog wat meer winkeltjes. De omgeving eromheen is ook prachtig.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 8fraser18-01-2009

goede indeling met meerdere stellen

goed ingedeelde appartementen; aparte slaapkamer mét bandkamer erbij te boeken. Erg handig met meerdere volwassenen. Goede centrale ligging. schoon en compleet ingericht. Vriendelijke ontvangst.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in januari 2009

• 9Rob van Drecht16-09-2007

In febuari 2007 zijn wij een weekje in Appartement Alexandra geweest. Erg leuk en heel gastvrij ontvangen in een tweetal prachtige appartementen incl. internetaansluiting. Komen hier zeker terug.

Gereisd met vrienden in september 2007

Appartement Alexandra info