Lechaschau

Reviews over Lechaschau

rustig dorpje aan de Lech

Jan
    1-10-2016

Wij logeerden in Lechaschau in hotel Krone van waaruit men een mooie wandeling kan maken langs de Lech naar het natuurreservaat. Vanuit Lechaschau kan men goed de omgeving verkennen per fiets of wagen. Er zijn ook mooie thermen.

Skigebied

Familie van Son
    20-2-2013

De Hanhenkam is een piste hoofdzakelijk voor gevorderde skiërs. Een heel mooi alternatief is de Zugspitze die op 20 minuten rijden van t Hotel te vinden is. Bedwang ligt zelfs op 10 minuten rijden. Dit gebied bied alle mogelijkheden.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Feb 11 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Lechaschau scoort een 7,8 uit 10, op basis van 5 reviews