Gasthof Lavanterhof

Meer gasthof info

17 reviews over Gasthof Lavanterhof

• 9Kees van Schijndel 26-06-2014

Zeer klant vriendelijk

We waren op door rijs met de motor en kwamen dit hotel tegen .Kamers waren goed en het eten was heel en zo ook het ontbijt . De eigenaren hadden zeker met der gasten wat op en zeer vriendelijk en bezorgzaam ik ga zeker nog eens terug wij hebben er twee fantastische dagen gehad een woord super

Gereisd met vrienden in juni 2014

• 10Maas23-06-2013

Fantastische plek

Lief hulpvaardig stel mensen ,met een zeer goede keuken,heerlijk om iedere dag weer een verrassing op het bord te krijgen. Bettina en Werner zijn zeer hulpvaardig om routes en wandeling aan te geven.Klasse mensen !!

Gereisd met partner in juni 2013

• 4marleen05-10-2012

daar ga ik nooit neer

een heel verouderde hotel de de vrouw des huizen is een heel slordige madam overal ligt rommel en vuile was ze roken daar de rook komt tot boven op de slaapkamers het helen huis stinkt wij hadden het via een waardebon de de prijs viel mee het zijn wel vriendelijke mensen

Gereisd met partner in september 2012

• 4willem01-09-2012

penetrante frituurgeur op kamer

Hadden als tussenstation 1 nacht geboekt. Maar voor ons nooit weer. Kamers zijn zeer gedateerd maar wel schoon. Hadden alleen een ontzettend geur van oud frituurvet op de kamer en hal. Ontbijt was redelijk. Gasthof is echt aan vernieuwing toe. De prijs kwaliteit verhouding is echt ver te zoeken, we waren € 162,= kwijt voor 1 nachtje (gezin met 2 kinderen) voor dat geld kun je veel betere hotels vinden. Kamers waren wel groot maar het lijkt alsof alles slecht is onderhouden en zeker zeer gedateerd.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 8Andre en Lydia van der Linden13-06-2012

Fantastische plek. Super vakantie!

Wij willen Gasthof Lavanterhof OPNIEUW van harte en warm aanbevelen. Super mensen, mooie kamer. Ideaal vakantie verblijf! Zoek je nog een leuk hotel voor deze zomer? Dan moet je hier zijn! Groetjes van Andre en Lydia van der Linden

Gereisd met partner in januari 2012

• 9Cees van Aert10-02-2012

een zeer goeg gasthof

een leuk gasthof ben er twee keer geweest 1 maal in de winter en een maal in de zomer ga zeker nog een keer terug

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 8Marjan12-10-2011

Gewoon goed!

Oud charmant gasthof. Kamers gedateerd maar schoon. Zeer gastvrije eigenaresse. Eten goed. Omgeving fantastisch! Kortom een aanrader als je van gezelligheid houdt en geen al te hoge eisen stelt. We hebben een fijne week gehad.

Gereisd met partner in september 2011

• 8André en Lydia van der Linden uit Dordrecht (Nederland)11-06-2011

Prima plekje om vakantie te vieren!

Het eten was erg goed verzorgd, de mensen waren vriendelijk en dachten mee over uitstapjes. Bertina, SUPER!! Bedankt voor de 6 dagen dat we in Lavanterhof waren!!! Tot de volgende keer!

BITTE, DANKE!

Groetjes, André en Lydia van der Linden uit Dordrecht.

Gereisd met partner in januari 2011

• 9Cees van Aert.04-09-2010

zeer zeker voor herhaling vatbaar.

Zijn hier een week geweest. Dit is de tweede keer dat we daar kwamen en gaan volgend jaar weer terug. Hebben we al weer afgesproken met bertina. Is een zeer goed gasthof. Bertina doet er alles aan om het iedereen naar de zin te maken. Werkt heel hard om rond te komen en om het gasthof op te knappen. Zodat alles voldoet aan de eisen van de wet in oostenrijk. lieve bertina als je dit leest de vriendelijke groeten van ons. Fam. van Aert.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

• 9Cees van Aert04-06-2010

is een topper goed koop en vriendelijk eigenaresse

Is een zeer goed hotel vriendelijke eigenaresse goed personeel en goede kamers worden netjes iedere dag schoon gemaakt. mooie ligging voor een wandelroute en dicht bij een grote plaats (lienz). Hebben hier een pracht week gehad in januari en gaan in augustus weer een week terug.

Gereisd met vrienden in juni 2010

Gasthof Lavanterhof info