Appartement Penthouse Bei Kufstein

2 reviews over Appartement Penthouse Bei Kufstein in het Nederlands

dicht bij brennerautobahn

John
29-6-2010

Het ruime app ligt op de 1ste tevens bovenste verdieping. Drie ruime slaapkamers die voorzien zijn van eigen badkamer, zithoek en tv. De ramen zijn over de hele breedte. Voor de ramen hangen witte lamellen die elke straaltje zon/licht doorlaten. In de zomer is het om 05.00 uur heel licht in de slaapkamer. Er is geen zonwering dus na een paar dagen zon was de temperatuur 27 graden in de slaapkamers. Op zicht afstand van het app. loopt de Brennerautobahn die dag en nacht te horen is. Tussen de autobahn en het app ligt op nog geen 100m afstand een grote grind afgraving waar dagelijks met machines gewerkt wordt. Dit begint al om 07.00 uur en is heel goed hoorbaar. De entree van het app is geheel van glas. Bezoekers bij de voordeur kijken aan de ene zijde de keuken en aan de andere zijde de woonkamer in hetgeen weinig privacy tot gevolg heeft.Er is een ruim dakterras dat deels overkapt is.

Niet meer in de zomer

john
29-6-2010

De entree van het app is geheel van glas. Bezoekers bij de voordeur kijken aan de ene zijde de keuken en aan de andere zijde de woonkamer in hetgeen weinig privacy tot gevolg heeft.Er is een ruim dakterras dat deels overkapt is. Luxe keuken voorzien van allerlei apparatuur. Mooie sauna met eigen relax gedeelte.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Penthouse Bei Kufstein in Langkampfen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Penthouse Bei Kufstein zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.