Reviews over Langkampfen

goed om te overnachten

fennie,
    17-1-2013

Deze boerderij is prima om te overnachten op doorreis, of voor een paar dagen , om de omgeving te ontdekken je bent zo in Kufstein of Wörgl .

Wij werden gastvrij onthaald door Fam Lang. De kamer prijzen zijn goedkoop, wij waren met z,n 3 op een grote kamer met douche/wc , balkon en een eenvoudig maar goed ontbijt 54,00 euro kwijt.

dicht bij brennerautobahn

John,
    29-6-2010

Het ruime app ligt op de 1ste tevens bovenste verdieping. Drie ruime slaapkamers die voorzien zijn van eigen badkamer, zithoek en tv. De ramen zijn over de hele breedte. Voor de ramen hangen witte lamellen die elke straaltje zon/licht doorlaten. In de zomer is het om 05.00 uur heel licht in de slaapkamer. Er is geen zonwering dus na een paar dagen zon was de temperatuur 27 graden in de slaapkamers. Op zicht afstand van het app. loopt de Brennerautobahn die dag en nacht te horen is. Tussen de autobahn en het app ligt op nog geen 100m afstand een grote grind afgraving waar dagelijks met machines gewerkt wordt. Dit begint al om 07.00 uur en is heel goed hoorbaar. De entree van het app is geheel van glas. Bezoekers bij de voordeur kijken aan de ene zijde de keuken en aan de andere zijde de woonkamer in hetgeen weinig privacy tot gevolg heeft.Er is een ruim dakterras dat deels overkapt is.

Niet meer in de zomer

john,
    29-6-2010

De entree van het app is geheel van glas. Bezoekers bij de voordeur kijken aan de ene zijde de keuken en aan de andere zijde de woonkamer in hetgeen weinig privacy tot gevolg heeft.Er is een ruim dakterras dat deels overkapt is. Luxe keuken voorzien van allerlei apparatuur. Mooie sauna met eigen relax gedeelte.

Ik vond het heel erg goed, we hebben nu tweemaal overnacht

Laura,
    12-6-2008

Ik vond het heel erg goed, we hebben nu tweemaal overnacht hier en is uitstekend bevallen; prima kamers, keurig netjes, heel kindvriendelijk door speeltuintje en op aanvraag werd meteen kinderbedje opgemaakt. Ontbijt was ook uitstekend.

Prima gasthuis met mooie kamers Avondeten is ronduit was

vakantieman,
    15-1-2008

Prima gasthuis met mooie kamers

Avondeten is ronduit slecht

Ontbijt was ook niet echt goed (weinig keus)

Langkampfen scoort een 8,3 uit 10, op basis van 3 reviews