Reviews over Längenfeld

Een mooi hotel met goede service.

SvLimpt,
    31-10-2018

Wij zijn hier een week verbleven met onze zoon van 3 jaar. Het is een mooi hotel met leuke faciliteiten. Het zwembad is niet heel groot maar goed genoeg om even wat baantjes te trekken. Op 5 min rijden ligt een groot zwembad, Aquadome, dit is werkelijk fantastisch. Groot en voor ieder wat wils, heerlijk warm water en een groot kindergedeelte.

Het ontbijt en diner in het hotel zijn goed en lekker. Jammer is dat ze niet een apart kindermenu hebben. Pas na een paar dagen kwamen we erachter dat onze zoon ook gewoon van “de kaart” kon kiezen (schnitzel, spaghetti enz) dit was een uitkomst.

Er werd elke dag schoon gemaakt en omdat we een slaap en woongedeelte hadden, was dit ideaal met onze zoon die s avonds gewoon kon slapen. In de zomer krijg je hier een premium card bij en dit is een hele mooie bijkomstigheid. Hierdoor hebben we meer en vaker wat ondernomen.

Kortom; een hele fijne vakantie in een goed hotel. Zeker de moeite waard!

Gastvrij en thuis gevoel bij Elsa Schöpf

Familie F,
    13-2-2017

Goed is; Gastvrij, lage kosten, goed ontbijt, goede bereikbaarheid

Minpuntje is gedateerde inrichting

prima

Men,
    14-2-2016

Wat een slechte reviews allemaal. het hotel is gewoon prima voor de prijs die je betaald. Als je je meer service wil of beter eten moet je meer betalen en al helemaal niet klagen klagen over de afstand naar de piste, dat kun je van tevoren al weten. ontbijt, kamers en eten zijn prima. Wat verwacht je anders voor 30 euro per dag.

Prima uitvalsbasis om in het Otztal te skieen

bramkolk,
    8-1-2015

In de week na Kerst hebben we een week gelogeerd in appartement 3 van de Lairer's Hof in Langeveld. Ruim appartement, schoon en vriendelijke eigenaren die op de begaande grond wonen. Direct aan de weg naar Solden en een keurig verwarmd ski-hok. Prima prijs-kwaliteitsverhouding.

Mooi appartement, en erg gastvrij!

Esther,
    11-3-2014

Ik zelf kom al enige tijd in Längenfeld, en dus ook bij Appartement Tamerl. De eigenaresse is erg vriendelijk, en zorgt dat je niets te kort komt. Het appartement is goed gelegen, naast de supermarkt en op loop afstand van diverse restaurants.

Ook ligt hij vlak bij het AquaDome, dit is een erg mooi zwembad en zeker een aanrader!

Ik heb nu twee keer in Top1 gezeten en dat beviel prima, we zijn met z'n vieren en hebben genoeg ruimte. Het appartement is altijd goed verzorgd, en het zal je aan niks ontbreken

Längenfeld scoort een 8,2 uit 10, op basis van 141 reviews