Reviews over Längenfeld

Goede prijs kwaliteitsverhouding

Haagen,
    9-8-2018

Autenthiek Oostenrijks hotel boven op een berg ver van de drukte waar vele mooie wandelingen beginnen.

Hotelmanager Mandy is de vriendelijkheid zelve.

Kamers zijn schoon,bed slaapt heerlijk en de douche is krachtig en lekker warm.

Diner en ontbijt zijn gezien de prijs van het hotel boven verwachting.

Goede kwaliteit, niet vet maar gezond en afwisselend.

Ook wordt er steeds aangevuld.

Smiddag is er ook nog koffie en thee met verse cake. Kortom zij hebben een zeer goede kok en vriendelijk personeel.

Hotel is idyllisch gelegen en toch dichtbij allerlei activiteiten en de pistes.

Een aanrader.

Prima appartement

De Wit,
    8-1-2017

Goede ligging en voldoende parkeerplaatsen voor de deur. Prima prijs kwaliteit verhouding. Appartement is niet heel ruim, maar dat vonden wij niet zo'n probleem omdat we er alleen sliepen en overdag de hele dag weg waren.

Goede ligging, vriendelijke eigenaars

JP Van Hecke,
    20-9-2016

Gezellig, ietwat verouderd, appartement waar alles voorhanden is.

Uitstekende ligging met parkeermogelijkheid aan het huis.

Zeer vriendelijke uitbaters.

Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding

Fantastisch mooi appartement resort!

Sannie71,
    25-2-2016

Het is een mooi appartement resort met een leuk zwembad voor de kids en wellness bereik voor de ouders!! Badjassen zijn daar te verkrijgen tegen een borg van €20,- per badjas!! Voldoende plek voor skischoenen op te bergen en hele leuke speelkamer voor de kids en klimwand! Eigenaresse is super aardig en heel behulpzaam!! Appartement was mooi groot en schoon. Wij komen zeker weer!!

Het skigebied is makkelijk te bereiken met de gratis skibus 100 m verderop of 10 min. met de auto die je daar gratis parkeren kan. Spar en Mpreis zijn ook beide binnen 150m te bereiken en de bakker is 200m lopen. Restaurants en imbiss ook binnen 100m bereikbaar!! Al met al alles bij de hand!!

"Top" week

Gerard en Rita,
    5-10-2015

Topweek slaat niet alleen op de mooie bergen en toppen in het Oetztal met de Rettenbachgletscher als hoogtepunt, het hoogste punt van Oostenrijk dat je met een kabelbaan kunt bereiken.

Topweek slaat ook op ons verblijf in hotel Edelweiss. Längenfeld is een leuk dorp, lekker centraal gelegen in het Oetztal tussen Oetz en Solden. Hotel Edelweiss heeft nog echt een Oostenrijkse gemoedelijke sfeer. De familiaire verzorging van Sigrid en Franz is top. Het hotel is netjes, de kamers ruim en worden dagelijks schoongemaakt en voorzien van nieuwe handdoeken. Sigrid doet er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Een top gastvrouw. Chefkok Franz kookt zelf en het eten is lekker en gevarieerd. Hij heeft speciale aandacht geschonken aan het dieetvoorschrift van Rita. Ook het ontbijt is zeer uitgebreid.

De gratis Ötztal Premium Card draagt bij aan een onvergetelijke vakantieervaring in Hotel Edelweiss.

Om met Franz te spreken: "So soll ein urlaub sein".

Een absolute aanrader!

Längenfeld scoort een 8,2 uit 10, op basis van 141 reviews