Appartement Top Tirolsterstersterster

10 reviews over Appartement Top Tirol

• 2018
    10Karin05-08-2018

Top!!

De positieve reviews zijn helemaal waar! Enthousiaste eigenaar, gratis broodjes en zelfs tabletten voor de vaatwasser. De wellness was ook prachtig, en de kinderen genoten vooral van het zwembad. De omgeving is prachtig en de otztal pas is een aanrader.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

8Don-Leo19-09-2016

“Top vakantie in een Top Appartement”

Wat een enthousiaste eigenaar die hr.Fiegl, niets is hem te veel. Inderdaad, elke ochtend verse broodjes van hem in je mandje aan de deur. Wij hadden een appartement geboekt via touroperator (aanbieding) en dan heb je maar af te wachten welk appartement of kamer je krijgt. Het uitzicht was derhalve wat minder, maar voldoende omdat we niet echt veeleisend zijn. Voor beter gelegen kamers betaal je dus meer en dat is (m.i.) niet echt goedkoop! We hebben de hele week leuke dingen gedaan met de Ötztal Pas. Hiermee kun je vrij reizen en alle leuke dingen doen, o.a. de kabelbanen, fietsen en zwemmen. Oostenrijk is een heerlijk land en alles is goed verzorgd. Eerder (vroeger) gingen we met de kleine kinderen er ook al naar toe. Altijd goed bevallen. De Wellness in het app. (zwembad, sauna en turksbad) was ook heel fijn en schoon. We hebben genoten en gaan gauw weer eens terug naar Oostenrijk. Top Tirol is zeker aan te bevelen!

Kamertip: Koop een Ötztal Pas bij de eigenaar, zeker de moeite en het geld waard!

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in juli 2016

• 9Top Welness en top Locatie19-09-2016

Geweldige welness - super gastheer

Zeer rustig gelegen appartement - voor in de zomer toplocatie om te gaan wandelen. Keuken is in orde - hadden 3 persoons appartement. Gastheer heel attent en bereikbaar. Heeft vele goede tips over de omgeving. In de nabije omgeving 2 hotels waar je kan gaan eten. Zwembad heel de dag open - welness enkel na 17u. Zeer uitgebreide welness met verschillende sauna's - ontspanningsruimte en gratis thee. Voor de kinderen is er een speelruimte met verschillende speeltoestellen zoals airhockey - tafelvoetbal - tafels en materiaal om te tekenen - bordspelen zijn aan de receptie verkrijgbaar. In het gehucht Huben is een kleine supermarkt, 2 bakkers. Goed openbaar vervoer dichtbij. In de winter denk ik stopt er een skibus vlak voor de deur. Dus: een aanrader!

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 9rieneke_vandepol11-08-2015

Súper!

Zéér hartelijke ontvangst. Klein en rustig dorpje, geen verkeersgeluiden. Groter dorp nabij. Mooie kamer, beetje klein maar van alle gemakken voorzien. Prima bedden! Met vaatwasser waren we ook blij. Ruim balkon waar we lekker konden zitten. Elke ochtend versgebakken broodjes aan de deur was geen straf! Michael is een fantastische gastheer die er alles aan doet om je welkom te heten, je te helpen (weet echt alles van de omgeving, mooie wandelpaden, restaurants etc), je thuis te laten voelen. Leuke speelruimte beneden voor de (kleinere) kids, speelruimte buiten met oa tafeltennis en speeltuintje. Fantastische sauna met 2 versch. sauna's (55 graden en 90 graden), stoomcabine, warm/koud voetenbubbelbad, infrarood, waterbedden, verse ijskruimels, stortdouche, verse thee (zelf zetten). Alles is even schoon en netjes, je kunt gerust op blote voeten van je kamer naar de sauna/zwembad (is in de kelder). Geen geluidsoverlast van de andere kamers. Tv met RTL4 en net5.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 10Michelb22-09-2014

Echt top hotel

Fantastisch hotel. Service op top niveau. Fantastische wellness area met verschillende type sauna's en ontspanningsruimtes. Heel mooi en schoon zwembad. Aanrader voor diegene die houdt van ontspanning en zwemmen. Appartement ruim en volledige ingericht. Mooie ligging centraal in het dorp.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 10Ineke14-09-2013

Prachtige appartementen met zeer attente eigenaar

Complimenten voor Herr Michael Fiegl, wij hebben dankzij hem een prachtige vakantie gehad. Wat een mooi appartementencomplex, alles heel mooie aangekleed, verzorgd en schoon. Het sauna complex is ook schitterend en goed onderhouden. Wij kregen op verzoek goede uitleg over het gebied die prima bij ons paste. Vanuit het dorpje konden we prachtig wandelen en verderop was er voor ons nog veel meer om te wandelen. Helaas was één week tekort daarom willen we graag nog een keer naar TopTirol. We nemen dan wel een andere kamer want het enige – puntje is het uitzicht van kamer 204. Toen wij dit na afloop vertelde liet de eigenaar ons meteen de andere mogelijk heden zien.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 10Pascal en Moniek11-09-2013

Fantastische vakantie gehad!

We hebben een fantastische vakantie gehad in appartement Top Tirol. Het appartement was perfect! Zeer schoon, mooi en ruim ingericht, voorzien van mooi balkon met uitzicht en alles aanwezig wat je eigenlijk nodig hebt. Daarnaast een lekker zwembad (binnen) en sauna's aanwezig en ook hier is alles heel erg schoon en hygiënisch! De eigenaar is zeer vriendelijk en behulpzaam! Hij neemt alle tijd om de vragen te beantwoorden en hij heeft tevens veel kennis over de activiteiten die er in de omgeving te doen zijn. Voor ons was dit echt genieten hier en wellicht dat we hier toch weer eens terugkomen! Leuke bijkomstigheid is dat er elke morgen heerlijke verse broodjes worden bezorgd aan de deur (m.u.v. zondags)

Gereisd met partner in augustus 2013

3 tips over Appartement Top Tirol

• Pascal en Moniek, 11-09-2013

De omgeving is ideaal om te wandelen (hiken) en bergbeklimmen.

• rieneke_vandepol, 11-08-2015
    • Stuibenfall, grootste waterval van Tirol. Zowel van boven als van onder te bezichtigen (auto 15 min).
    • Wandelen, wij zijn bij Hohe Mut (1) omhoog gegaan en hebben daar een prachtige wandeling gemaakt. Ook voor beginners leuk (auto 20 min).
    • Rodelen (coaster Imst), met de stoeltjeslift omhoog, met een 3,5 km lange rodelbaan weer naar beneden. Ook geschikt/veilig voor kleine kinderen (auto 40 min).
    • Timmelsjoch pas (wij kwamen vanuit Italië)
    • restaurant Heutenne op 100 m. Erg lekker gegeten!

• Rina, 04-09-2014

wij hadden een kamer aan de straat zijde met uitzicht en groot balkon

0 vragen over Appartement Top Tirol

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig
    • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koffie en thee, TV, Wasmachine

• ReceptieAanwezig
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesGeldautomaat, Handdoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad