Appartement Rimlhofsterstersterster

Tonen op kaart

16 reviews over Appartement Rimlhof

• 9Tina25-05-2016

Supermooi!

Prachtig ingericht appartement en heerlijke sauna.Het gebouw heeft een lift. Het appartement ligt aan de doorgaande weg,maar wij hebben dat niet als storend ervaren.Ons appartement lag dan wel aan de achterzijde.Ik weet niet hoe het geluid is als je appartement aan de voorzijde ligt.De klantenservice kan naar ons idee wat beter.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in december 2015

• 9Martijn22-03-2015

Geweldige plek

De andere beoordelingen zeggen genoeg. Ruim en schoon. In Langenfeld 2 supermarkten en een aantal goede restaurants. Wij kregen een upgrade omdat een ander appartement nog vrij was. Dit appartement hebben we weer voor volgend jaar geboekt. Solden heeft een mooi gebied. Skidepots zijn ook op de piste zodat je niet in de cabine naar boven met alles hoeft te slepen. 's Morgens met de cabine naar boven is wel even verstand op nul. Maar eenmaal boven verspreidt de drukte zich en is het genieten. Blauwe skischool heeft een restaurant voor de kindjes dat aangesloten is op een goed restaurant voor de andere skiërs. Lessen van 10.00 tot 15.00 uur. T/m 6 jaar hoeft er niet betaald te worden voor de pas. Solden valt mee, de bussen jongeren heb ik niet gezien en als je kinderen plezier hebben en interesse in skien dan heb je het hier heel leuk.10 minuten rijden naar Solden dus je bent er zo. De auto parkeer je gratis in Solden, zat plek op het terrein of in de garage. Rimlhof is gewoon heerlijk.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2015

• 10H17-09-2013

Geweldig appartement

Dit jaar voor de 4e keer naar Rimlhof geweest, nu in appartement Enzian. De appartementen zijn spik en span schoon en keurig onderhouden. Frau Riml en de medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. De omgeving is zeer geschikt voor wandelaars die houden van een uitdaging maar zeker ook voor mensen die niet meer zo goed in de bergen kunnen wandelen. Het dal is langgerekt waardoor je ook lange wandelingen over vlak gebied kunt maken. Het uitzicht blijft geweldig, elke keer weer. In Längenfeld zijn meer dan voldoende winkels voor alle boodschappen. De Mpreis heeft een ruim assortiment en ligt op zo'n 5 minuten lopen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 9frankannet06-06-2011

Rustig, landelijk, fantastisch uitzicht

We hebben een week appartement Aster gehuurd, fantastisch! Supernette, ruime, schone en mooie inrichting. Ideaaal gelegen voor het maken van wandelingen.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in januari 2011

• 9Frank & Annet01-06-2011

Rustig, landelijk, fantastisch uitzicht

Appartement Rimlhof ligt aan het eind vh dorp, aan een boerderij, er lopen aaibare geiten, paarden. Binnen één minuut sta je tussen de bloemen in de weiden en maak je de mooiste wandelingen. Het app. is supermooi, netjes, ruim, schoon. Qua ligging helemaal super, je kijkt op de bergen ... Het dorp biedt alles wat je in de vakantie nodig hebt. Eetmogelijkheden zijn er voldoende, wij genoten o.a. de laatste avond bij Vinorant. Daar wordt met liefde en passie gekookt, dat merk je en dat proef je.

Gereisd met partner in mei 2011

• 9Marco03-04-2011

super

Helemaal te gek. In appartement Enzian gezeten met 5 broer en helemaal goed te doen. Niets te klagen gehad.

Gereisd met vrienden in maart 2011

• 10Richard09-01-2011

super

Een heel fijn appartement zeer ruim en schoon alleen de broodjes service kan wat beter soms zijn ze er wel en dan weer niet .Ik kom hier elk jaar met de krokus en op de kamers zijn alleen maar nederlanders als ik dan een klein puntje moet geven van kritiek van wat ik daar mis is het een klein zwembad in plaats van de ontbijtzaal waar geloof ik toch nooit iemand zit,als ze daar nou een zwembad zouden plaatsen want het is er een mooie ruimte voor dan is het helemaal af,want dat aquadome vindt ik maar niks bepaalde gedeeltes mag je niet met je kinderen zwemmen nou dan houd het voor mij op. Dus familie Riml denk er nog eens over na over dat zwembad.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in januari 2011

• 10jos van der kooij22-08-2010

geweldige plaats en plek

het is daar heel goed verzorgd de werknemers zijn heel aardig. en het is een lux gebouw.zelf ben ik met mijn opa en oma geweest. als ik 18 ben ga ik er nog een keer naar toe maar dan wel in de winter.

groeten tot ziens uit nederland uit hardinxveld giessendam.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 9Skie liefhebber06-01-2010

Ieder jaar weer!

Elke voorjaarsvakantie zijn we er weer aan toe. Met veel familie!

Altijd schoon, veel service etc.

Nog nooit problemen gehad, we hebben meestal de gehele bovenverdieping, soms niet. Ook weinig lawaai van mensen die 's nachts zouden ronddwalen of zo.

Het appartement zelf heeft ook paarden, er rijdt ook soms een trekker rond, misschien oppassen met uw kinderen.

Er is sauna, fitness en 'spel' ruimte aanwezig (biljarttafel etc.)

..verder hoop ik hier nog vaak terug te komen!

(Het is niet lang rijden naar solden voor skiemogelijkeheden)

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 10Nel16-12-2009

Volgend jaar weer!

Wij zijn hier afgelopen zomer geweest en het was in één woord: geweldig! Super mooi, ruim en schoon appartement, boven verwachting! Ook de ligging is heel centraal, voor het maken van "uitstapjes". Vooral Solden, Vent en Gries zijn echt de moeite waard. En last but not least: met zicht op het Aqua Dome, op 5 min afstand van het appartement. Daar hebben we ook heel wat avonden doorgebracht!

Het enige nadeel: 's zomers veel vliegen, naast het appartement is een wei waar wat paarden en koeien in staan, dus vandaar...

Kortom: een echte aanrader!

Gereisd met vrienden in juli 2009

1 tip over Appartement Rimlhof

• H, 17-09-2013

Het Aquadome ligt op loopafstand. Een heerlijk dagje verwennen in deze Thermen baden maakt de vakantie compleet

0 vragen over Appartement Rimlhof

Appartement info

• Aantal personenMeer dan 12

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig
    • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
    • KeukenKeuken
    • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• ReceptieAanwezig
    • Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin