Appartement Haus Tanja

Meer appartementinfo

5 reviews over Appartement Haus Tanja

• 9Janine 19-02-2015

Geweldig goed verzorgd appartement

Erg mooi appartement op 15 minuten rijden van de skiliften van solden. De eigenaren zijn ook heel erg vriendelijk. Het appartement lijkt nog wel nieuw, zo netjes is alles.

• 1Ligging t.o.v. pistes

Met jonge kinderen

• 10alpenfan31-07-2011

Reeds 7 jaar en er volgen er nog !!

In Haus Tanja in Längenfeld is het allemaal ok ! prachtige inrichting, vrij uitzicht, net, alles ok dus; Hier zijn we al 7 jaar geweest en er volgen er zeker nog ! Vooral het zuid/zuidwest terras waarop je s avond bij de ondergaande zon kan dineren en je rustig kan vertoeven is echt een paradijsje

• 9Steveb, Stijn, Tinne, Marijke en Jonas11-09-2008

Wat een prachtig uitzicht !

We hebben in Haus Tanja een prachtige vakantieweek gehad : deze FW op het eerste verdiep ligt op een vijftal minuutjes wandelen van het centrum en Aqua Dome. Het is er zeer net en ordelijk. Zelfs afwasmachine ! FW hebben een eigen ingang. Vanop het terras een vrij uitzicht op de bergen. Haus Tanja ligt niet aan de drukke as van het Otzdal maar er een tweetal minuutjes af zodat er geen verkeershinder is. Längenfeld heeft een goeie ligging voor talrijke wandelingen zowel in de onmiddellijke omgeving als enkele km. verderop. (Gries, Huben, Niederthai, Umhausen, Farst, Sölden).. Ook als startpunt voor daguitstappen met de wagen : timmelsjoch, Samnaun, Merano, Innsbruck, Achensee...

• 9lieve01-08-2008

nieuwe FW -centraal maar rustig gelegen.

Haus Tanja heeft twee FW voor 2 (tot 4) personen. Ligt op enkele minuten van het Centrum. De inrichting is nieuw en zeer ordelijk. De FW hebben een eigen parkeerplaats. een aparte ingang. De beide FW liggen op de eerste verdieping en hebben een zuid gericht balkon. Gemakkelijke uitvalsbasis voor tientallen mooie wandelingen en dagtochten(Sölden, Umhausen, Oetz, Kuhtai, ...)

• 9herman Van Hauwermeiren29-07-2008

Nieuwe FW - - vrij zicht op berglandschap.

Haus Tanja ligt in Längenfeld afzijdig van de hoofdweg Oetz-Sölden. Op een tien minuten wandelafstand van het Centrum. Drietal minuten van de bushalte (wandelbus, lijnbus...) Op 5 minuten wandelafstand van het Openbaar zwembad en een tiental minuten van Aqua Dome.

Nieuwe 40 m2 grote Appartementen. Op eerste verdiep met vrij zicht op het berglandschap. Smaakvol ingericht. In de winter : Langlaufmogelijkheden. maar om te skieen moet met men zich verplaatsen. Er is een interesant systeem voor de busgebruikers.

0 tips over Appartement Haus Tanja

0 vragen over Appartement Haus Tanja