Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag21°10°
Appartement Haus Heidehof

We hebben een aantal aanbieders voor Haus Heidehof voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Haus Heidehof in het Nederlands

Goed en rustig gelegen huis

Fam. de Grijs
26-8-2011

Wij hebben 4 nachten doorgebracht in Haus Heidehof op weg naar Itale. Bettina Holzknecht is de aardige mevrouw die je ontvangt en elke dag de kamers opmaakt en schoonmaakt. Wij zaten op de bovenste verdieping met twee kamers en een kleine eenvoudige keuken. Dit was met twee kinderen (6 en 4) helemaal prima. De kamers zien er netjes en schoon uit. Je kunt elke ochtend lekkere verse broodjes laten bezorgen bij je kamer. Als je het aardig vraagt, mag je gebruik maken van wifi. Het mooie van deze Ferienwohnung is dat er een groot grasveld/speelweide is met een schommel, grote trampoline en zandbak is. En een stel lekkere ligstoelen. De woning is verder gelegen in het dorpje Unterried wat bij Langenfeld hoort. Het ligt er 2km vandaan dus zou je kunnen lopen. Ideaal is een fiets in deze omgeving. Het Otztal is een fraai dal met veel wandelmogelijkheden. Het bekende wintersportplaatsje Solden ligt er ook, vanuit daar kun je met de auto zo naar de gletschers rijden.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

Appartement info

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • Sport & SpelTafeltennis
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Heidehof in Längenfeld, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Heidehof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.