Appartement Haus Christophorus

Appartement Haus Christophorus

Appartement
5,5

• Ligging t.o.v. pistes6,0

We hebben een aantal aanbieders voor Haus Christophorus voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Haus Christophorus in het Nederlands

Zat betere hotels in de omgeving.

MadameBlue
12-8-2014

Op het eerste oog maakt het hotel een goede indruk. Het is leuk ingericht en de kamers en bedden zijn vrij ruim. De omgeving en het uitzicht zijn ronduit geweldig. MAAR: Er was een groot aantal tegenvallers aan dit hotel waardoor we volgende keer zeker een ander hotel zullen kiezen.

Het hotel ligt aan een vrij drukke weg, in een accomodatie wat verder van die weg kun je een stuk rustiger slapen.

De receptioniste had ons toegezegd dat onze kat welkom was, maar uiteindelijk moesten we hem naar een pension brengen omdat hij van haar ineens de hele dag in de bench moest. Ook was ze erg bemoeiziek.

De bedden werden niet verschoond, schone handdoeken werden op de grond voor de deur gekwakt en de keuken en badkamer hadden geen ramen. Ook vond ik lange haren in het bed en op de vloer die niet van mij of mijn reisgenoten waren.

Het restaurant 'Don Camillo' serveert eten dat 'wel aardig' smaakt, maar er zijn veel betere restaurants in dezelfde prijsklasse in de buurt.

Gereisd Anders in januari 2014

Prettige Locatie

Jurian
26-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Een zeer prettige locatie om te verblijven. Zeer ruim appartement met wat oudere inrichting (badkamer was wel opgeknapt) met een prachtig uitzicht. Het appartement ligt wel wat verder van de piste af, maar met de auto is dat in 5 min. te overbruggen. Tevens stopt er een pendel bus (iedere 10 min.) recht voor de deur.

Gereisd Met vrienden in Sat Feb 13 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Christophorus in Längenfeld, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Christophorus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.