Appartement Alpenheim Haid

Appartement

• Ligging t.o.v. pistes9,0

We hebben een aantal aanbieders voor Alpenheim Haid voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Alpenheim Haid in het Nederlands

Geweldig appartement

Annette Titiheru
12-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Heerlijk appartement, zeer ruim, mooi balkon, zeer schoon, broodjes service en heel erg vriendelijke en behulpzame eigenaars. Een echte aanrader. In de zomer vollop genieten in de omgeving van de vele buitenactiviteiten zoals fietsen, wandelen en zwemmen. Met de otztalcard vele wandeluitstapjes gemaakt.

2008

Voor herhaling vatbaar

Martin Daemen
13-11-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

De mensen die dit appartement leiden zijn top.

Ik voel mij daar thuis, en ze zijn nu al jaren goede vrienden van me geworden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Alpenheim Haid in Längenfeld, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Alpenheim Haid zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.