Gasthof Alpenblick

Willy
14-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Gezellig en prima familiehotel. Rustig gelegen maar dat was voor ons geen bezwaar.

Ruime kamers. Eten was heel goed. Keuzemenu, maar men stond open voor verandering. Geweldig uitzicht. Bushalte voor de deur.

Wandelgebied goed te bereiken. Vriendelijk personeel.

Schoon hotel.

zalige vakantie

gonda huyghe
26-8-2013

net terug van een mooie vakantie bij de fam Willhelm van Gasthof Alpenblick in huben. Steeds super vriendelijk, mooie propere kamers, alle confort, lekker eten... wat kan een mens nog meer verlangen. Reeds 8 jaar lang maakt de fam Willhelm van ons verlof een echt feest. ( zij koken ook gluten-vrij, wat een echte opsteker is).

zeer kleine porteie

vanderhulst
6-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes4
  • Ligging t.o.v. pistes4

eten is lekker maar zo'n kleine porties dat je achteraf nog ergens een pizza moet gaan eten

hier gaan we ZEKER terug

liliane en hennie
6-8-2011

een fijn en rustig gelegen hotel,vriendelijk-proper-lekker eten,wat wil je nog meer????????????????

Gastvrij en zeer netjes

René
24-9-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Het is een rustig gelegen familiehotel in Huben tussen Längenfeld en Sölden.

Het wordt gerund door de familie Wilhelm, die echt zeer vriendelijk en gastvrij is. Het hotel heeft eigen parkeerplaatsen en voor de skiërs: de bus stop zo ongeveer voor de deur en in tien minuten sta je voor de skiliften in Sölden.

Hele nette en wel héél ruime kamers. Goede bedden met ietwat harde matrassen, maar daar hou ik wel van. Mooie en heel schone badkamer. Het was overigens overal zeer schoon en netjes.

Het ontbijt was ook goed verzorgd, geen spectaculaire dingen, gewoon goed.

Diner (HP) gaf keuze uit drie hoofdgerechten, waarvan één vegetarisch. Alles zeer smakelijk en verzorgd. Porties ook ruim voldoende. Er kon trouwens ook gewoon a la carte gegeten worden.

Verder nog internet via wifi aanwezig, wel tegen betaling, maar niet duur. 4 Euro voor twee uur, 6 voor vier uur. Ongebruikte tijd blijft gewoon staan voor een volgend gebruik. Tot slot nog de nieuwe wellnesruimte.

Wij gaan zeker weer.

We hebben een aantal aanbieders voor Alpenblick voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Alpenblick in Längenfeld, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Alpenblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.