Chalet Oberdorfer

Chalet

• Ligging t.o.v. pistes9,0

1 review over Chalet Oberdorfer in het Nederlands

Fantastische plek, maar inrichting beneden peil

J van Raad
26-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Gezellige vakantiewoning, mooie omgeving. Maar: het bed was oud en kraakte aan alle kanten. De bank was oud en doorgezakt. Afwezig waren: vaatdoekjes, spatels, opscheplepels, placemats of kleedje, wel een oven maar geen enkele ovenschaal, geen ovenwanten of pannenlappen, slechts 2 kleine voorraadbakjes, helaas beide zonder deksel. De kastjes vol met 30 soepborden en 30 kop en schotels. De lampen van de afzuigkap waren kapot, één van de 4 kookplaten deed het niet goed. De verlichting slecht dat je alleen op het aanrecht met de lampen onder kastjes je boek kon lezen. Er was geen enkele gebruiksaanwijzing (ook niet van de sauna) en van de afstandsbediening van de TV waren alle cijfers etc. afgesleten.

De WC pot was op kleuterhoogte, erg lastig dus voor mannen. Als die zaken worden vervangen of aangevuld, dan is het een heel leuk en prettig Chalet.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Oberdorfer in Landeck, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Oberdorfer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.