Hotel Mozart

8,8

• Ligging t.o.v. pistes7,2

4 tips over Hotel Mozart

j.sieben, 25-8-2014
Heel veel te doen in de omgeving. prima uitvalbasis. Vooral voor wandelaars ideaal.
P van Hemert, 23-8-2014
Waterval en Kasteel zijn leuk, maar verder kun je met de TirolWestCard geen kabelbanen gebruiken, alhoewel t wel in de gids staat! Tip voor Thomas: Neem een internet abonnement en verstrek wifi gratis en onbeperkt aan de gasten met 1 code zoals ieder hotel in Oostenrijk! Creëer parkeerruimte! Verder een rustig en schoon hotel, waar renovatie momenteel gaande is. Geen geluidsoverlast gehad! Voor een week te lang!
Robert, 10-8-2014
Er wordt veel reclame gemaakt voor de Venet kabelbaan in Landeck. Echter dit vonden wij tegenvallen. Koop een Gletscher park card voor 3,5 of 7 dagen. Goede investering om gebruik te maken van de kabelbanen in Imst/Pitztal en het Kaunertal inclusief de Gletscherstrasse. Indrukwekkende natuur en veel te doen voor kinderen.

We hebben een aantal aanbieders voor Mozart voor je op een rij gezet:

ria grondman, 20-8-2012
Prachtige wandelingen met geweldige uitzichten.

We hebben een aantal aanbieders voor Mozart voor je op een rij gezet: