Hotel Jagerhof

Skiurlaub und Wellnesurlaub

Manu
27-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

Direkt in Landeck, rechts die Venetbahn mit einem kleinem Skiegebiet zum warmwerden. Und links ein Supermarkt für die Kleinigkeiten. An der Hauptstraße gelegen aber ruhig. Skibus um die Ecke. Wir sind zu der Skiegebieten mit den Wagen gefahren. Alle in 20 min zu erreichen. St.Anton, Serfaus-Fiss-Ladies usw.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jagerhof in Landeck, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jagerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Jagerhof scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.