Hotel Enzian

Hotel Enzian

9.6Fenomenaal

Oostenrijk, Tirol, Landeck

Op vakantie geweest naar Enzian?

9.6Fenomenaal

• Animatie
  • Sauna

18 reviews over Hotel Enzian

• 10Siebo vd Berg15-06-2015

Super, centrale, locatie met motorverhuur.

Hoten Enzian is lid van lets bike together. Uniek concept met testrijden op BMW motoren en verhuur eigen motoren. Uitstekende stalling voor eigen motor en men heeft een eigen werkplaats met monteur, eigen wasplaats. Eigenaar rijdt zelf motortours. Hotel heeft uitgebreid ontbijt, nergens gebrek aan. Kok bakt eitjes, spek e.d. Diner met keuze menu. Bar met biergarten. Personeel voorkomend en enthousiast. Bediening roep je met een "bel". werkt uitstekend. Kamers keurig onderhouden en schoon, geluiddicht. Het ligt in een buitenwijk van Landeck. Lopen naar het centrum kan even niet, te ver. Personeel voldoende aanwezig in oostenrijkse stijl. Uniek is dat je met alle kaarten kan betalen. Correcte factuur! Waterdicht betalen op kamer nummer systeem.

Aanrader.

Gereisd met vrienden in juni 2015

• 1Frank30-08-2011

Geboekte kamers zijn er niet meer

In 2007 was ik hier ook al eens, we kwamen toen laat aan, dit van te voren ook doorgegeven maar hotel was vol, we mochten aan de overzijde in hotel Mozart slapen. Beetje vreemd want we hadden een kamer geboekt in Hotel Enzian.

In juni 2011 3 één persoonskamers met douche en wc geboekt voor een overnachting halverwege september. Krijgen we eind august een email dat dit allemaal moeilijk was en niet kon, we konden wel een appartement nemen of elders slapen. Dit is een vreemde manier om zo met klanten om te gaan, waarschijnlijk is er meer te verdienen aan 2 personen op een kamer, maar ja dan moeten ze onze boeking niet bevestigen.

We gaan er dus niet meer heen want zo werkt het mijns inziens niet.

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 9mgp10-11-2008

Meer dan een topper

Fantastisch hotel. De moeite waard om iedere dag over en weer te rijden naar de skipistes. Het eten is zeer hoogstaand, vele andere hotels die duurder zijn kunnen hieraan niet eens tippen. De slaapkamers zijn netjes en de bedden zijn uitgerust met uitstekende matrassen toch wel héél belangrijk na een dagje skiën. Mijn ouders zijn 3 weken later op mijn aanraden ook geweest en waren alsook heel positief. Deze winter gaan we terug met een groep, we zien er nu al naar uit

Gereisd met partner in november 2008

• 8J. Hulsman04-07-2008

Nou, Nou dennis jouw reactie is wel zeer negatief. De eigenaar Klaus is inderdaad heel vriendelijk doch commercieel. Het hotel is over alle punten gemeten zeer goed. Ik heb als "biker"wel andere hotels verbleven in de omgeving. Die waren overigens wel om te huilen ( janken).Conclusie: zeer goed hotel voor motorrijders, zeker een aanrader. Ik ga volgend jaar weer.

Gereisd met vrienden in juli 2008

Hotel Enzian info

• VerzorgingLogies-ontbijt, Volpension
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • Eten en drinkenDiner

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDuits, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Italiaans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• WinkelsKapper
  • ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Gebieden met beperkte toegang, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenAfsluitbare garage, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis