Hotel Sonnleit'n

• Kinderopvang
  • Sauna

13 reviews over Hotel Sonnleit'n

• 9Erik02-12-2017

Prachtige, heel gastvrije hoteleigenaars en superlief personeel. Tel daar nog een gastronomische keuken bij en het kan écht niet beter !

Gereisd met partner in juli 2017

• 10Eric B14-02-2017

Heerlijk hotel vlakbij gondel naar het skigebied

Het hotel dat naast de Sonnenbahn naar Fiss en Serfaus ligt, is een paar jaar geleden compleet vernieuwd. Het heeft een heerlijke wellness-ruimte. De verzorging is op basis van halfpension: een uitgebreid ontbijtbuffet, 's-middags na het skiën een "Jause" (hartige en zoete hapjes en soep) en 's-avonds een heerlijk 4-gangen diner. Het personeel is heel vriendelijk en de comfort-kamer die wij hadden lekker ruim en met een fijne inloopdouche. Kortom, echt een aanrader!

Gereisd met partner in januari 2017

• 6IG27-12-2014

gezellig hotel, maar onpersoonlijk en druk

De kamers en het restaurant zijn gezellig ingericht en netjes. Zowel het ontbijtbuffet, de taart in de namiddag als het avondeten waren lekker en voldoende. Het hotel ligt vlak naast de skipiste en de gondelbaan naar Fiss. Op de dame van het ontbijt na, was de bediening zeer onpersoonlijk. Zowel de kok/eigenaar, de man aan de receptie als de bediening 's avonds hadden weinig contact met de gasten. De bediening 's avonds was ook zeer vergeetachting en duidelijk het werk in een hotel niet gewend. Kinderen/tieners beschouwden de lift, gangen en saunaruimte als speelterrein en niemand zei er wat van. Onze eigen kinderen vonden de speelruimte niet leuk als de 'groten' er waren. De lift werd regelmatig bezet gehouden (niet handig als je met een kinderwagen naar boven wil) en de douche in de sauna diende om alles/elkaar nat te spuiten. En als wij er wat van zeiden, werd er gereageerd met "dit zijn stamgasten". Bij de afrekening bleek er teveel aangerekend te zijn voor de kinderen.

Gereisd met vrienden in november 2014

• 8Leo13-01-2014

Hotel aan Lift

Hotel Sonnleit'n in Ladis is een klein Hotel met een rustige huiselijke sfeer. Het Hotel ligt naast de skilift die je naar het kinderparadijs "Berta" brengt Dit Hotel ligt aan de rand van het zeer stille dorpje met weinig voorzieningen. Het personeel is kind en klantvriendelijk echter niet helemaal Oostenrijks hetgeen wat communicatie problemen geeft. De chef is zelf de meester in de keuken en het lukt hem elke dag weer een keurige maaltijd te bereiden voor zijn gasten. Keurig Hotel met veel vaste (STAM) gasten. Wij waren niet zo tevreden over onze kamer daar deze t.o.v. van andere komfortkamers, donker en "verstopt" in de bergwand lag. (17) Over het algemeen leuk goed verzorgd hotel met hardwerkend personeel vooral de kamermeisjes. Keurig!

Gereisd met jonge kinderen in december 2013

• 0frank13-08-2011

degelijk klein hotel op goede locatie

Kleiner hotel, degelijke kamers en schoon. Eten wat te serieus, mag speelser, relaxter. Ontbijt prima. 50 meter van de cabine lift naar Fiss. De SuperSommerPas was een aanrader. Die zat bij ons bezoek bij het halfpension inbegrepen. Daardoor neem je makkelijker de liften naar andere gebieden. Het is overal zeer degelijk en schoon maar wel erg toeristisch. Om je kinderen aan Oostenrijkse vakanties te laten wennen is het een erg goed gebied. De Apfelstrudel in het bergrestaurant Lassida boven Serfaus was perfect. Het alpen pretparkje in Fiss met de Fisser Flitser en de Fisser Flieger waren populair bij de kids en de ouders maar maakt het wel een zeer georganiseerd gebied. Leuke echte wandelingen voor kinderen zijn bijvoorbeeld de Fisser Gonde en de Hexenweg. Er zij zelfs wandelpaden speciaal voor wandelwagens.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 9Anja Bekkers25-08-2010

Voor herhaling vatbaar

Wij hebben enkele hele fijne dagen bij Hotel Sonnleit'n doorgebracht. Vriendelijk personeel, hele goede keuken. Het hotel ligt direkt aan de skipsiste, voor ons erg belangrijk. Wij gaan zeker in de winter terug.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 9Karin15-08-2010

Geweldig kleinschalig hotel

Sonnleit'n is ons erg goed bevallen. De ligging is rustig met mooi uitzicht op de bergen rondom. De maaltijden zijn verfijnd van smaak en strelen het oog. Vakwerk van de kok! Mathias is een goede gastheer, het heeft ons aan niets ontbroken. Het hotel is tot in de puntjes verzorgd en schoon. Wij hadden een doppelzimmer met balkon. De kamers zijn modern ingericht met veel hout. Elke kamer heeft een bijzondere inrichting. Het hotel ligt ook gunstig om de auto te laten staan. De bushalte is voor de deur zodat ook Fiss en Serfaus snel bereikbaar zijn. De lift is nog geen 50 meter van het hotel en brengt je ook naar Fiss. De wandelbus en zomerliften zijn gratis. Ladis is het kleinste dorp van de drie op dit zonneplateau. Zeer gemoedelijk en autenthiek. We gaan zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in juni 2010

• 9Paul en Joyce25-02-2010

gezellige hotel, pracht plek!

We hebben dit hotel op de reacties geboekt en acht te zegen dat het ons erg goed bevallen is. zeer mooie locatie direct naast de gondel en je kan tot het hotel skieen. Wij zijn met onze kids van 6 en 7 geweest en zijn zeer kind vriendelijk, het eten is zeer goed bevallen, zowel ontbijt met hoe je je ei gebakken wil met fruit en lekkere broodjes en s'avond 5 gangen diner met een apart kindermenu, als de kinderen echt iets niets lusten maken ze wat anders voor ze klaar. klein schalig sauna, stoombad en infra-rood sauna, maar wel goed schoon en netjes. De kamers zijn niet echt heel groot (zeker niet met ze viertjes op een kamer), maar wel goed schoonje. Zeker om hier weer eens naar toe te komen.

Paul en Joyce

Gereisd met jonge kinderen in februari 2010

• 9M. van der Meij18-01-2010

prijskwaliteit verhouding is prima

Dit hotel is zeer goed bevallen. We hadden een 2pk + 4 pers. app. die met een tussen halletje met elkaar verbonden waren. De kamers waren goed, ruim en netjes! Iedere ochtend lagen de dekbedden weer anders gedrapeerd en waren de pyama's gevouwd in een zwaan of iets anders leuks. Zeer attent kamer- en restaurantpersoneel. Met mijn koemelkallergie hebben zij er toch voor kunnen zorgen dat ik toch heerlijk heb gegeten.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

• 9Frank27-03-2009

Echt goed!

Verbleven met 12 personen in dit hotel. Supervriendelijk personeel en eigenaar, uiterst behulpzaam en attent. Kamers ruim en v.v. alle gemakken. Ontbijtbuffet zeer uitgebreid en omelet of spiegeleitje naar wens. Avondeten met menukeuze (5 gangen) ook zeer goed. Direct aan de piste, 1 minuut naar de lift.

Gereisd met vrienden in maart 2009

Hotel Sonnleit'n info

• VerzorgingHalfpension
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • Eten en drinkenDiner

• ZwembadBinnenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Duits, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesBegeleidingsprogramma, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Schoenpoetsservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenAfsluitbare garage, Parkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Hardlooppaden, Hiken, Paardrijden