Hotel Kinderhotel Laderhof

Hotel Kinderhotel Laderhof

Kleine hotelsWeer vandaag12°
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Kinderhotel Laderhof voor je op een rij gezet:

15 reviews over Hotel Kinderhotel Laderhof in het Nederlands

Heerlijk kindvriendelijk en verzorgd hotel

Jan Donker
13-2-2017

Kinderhotel Laderhof is een ontzettend kindvriendelijk en gastvrij hotel. Bijna alle zorg voor de kinderen wordt je uit handen genomen als je dat wil. De kamerverzorging is uitstekend, de service dik in orde. Het enige minpunt is de afstand tot de gondel. Er rijdt wel een skibus, maar die gaat oas smiddags na 15:45 uur terug rijden. Wij zouden hier zo weer naartoe gaan.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jan 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heel leuk hotel met kinderen

Familie
4-8-2014

Erg goed hotel met ontzettend veel te spelen voor de kinderen. Er is een enorme speeltuin met een ridderburcht en binnen is een miniclub met een ballenbak etc. Lekker zwembad zowel binnen als buiten. We hadden een prima kamer voor ons vieren met een apart kamertje voor de kinderen. Ook het eten was goed. Het dorpje Ladis stelt niet veel voor, maar in de bergen is van alles te doen.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2014

Prima Kinderhotel !

Voorn
9-3-2009

Mooie kamers, zeer kindvriendelijk met allerlei faciliteiten voor de kinderen. Eten prima, desserts zijn voor liefhebbers van chocolade en aardbeien. Bar & entree is wat ongezellig door verlichting, maar voor de rest erg goed. Ligging tov pistes iets minder, maar er rijdt een busjes van het hotel.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2009

Super kinder hotel!!!

fam.verrij
26-2-2009

Het is een super kinderhotel!!Een luxe vakantie, ook voor de ouders. Je kunt genieten als de kinderen lol hebben bij de zeer kindvriendelijke speelplekken en leiding.ZelFs skieen bij het hotel voor de kids is heel goed en gezellig met Ladi als bezoeker. EEN ECHTE AANRADER

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2009
2008

Wij waren hier van 1 t/m 7 maart 2008 met onze twee van 3

van Dop
9-3-2008

Wij waren hier van 1 t/m 7 maart 2008 met onze twee jongens van 3 en 6 jaar. De Ladi-suite was een erg mooie kamer met een aparte kamer voor de kids. Het eten was ronduit slecht. Volpension is geen optie, aangezien het hotel veel te ver van de piste ligt. Dat red je nooit tussen de skilessen door. Sfeer in het hotel was erg ongezellig, er waren wel sfeerlampen, maar die werden niet gebruikt, alleen die ongezeligge 100 watt lampen. Personeel was erg sjagrijnig ( op de laatste avond na) en de eigenaresse liet ook duidelijk merken dat het seizoen te lang duurt. Voor gezinnen met kinderen die al skiles krijgen is dit hotel geen optie. De prijs-kwaliteit verhouding was zeer matig. Voor ons niet meer... Het skigebied en de skischool waren wel FANTASTISCH voor gezinnen.

Gereisd Familie in Sun Mar 09 2008 17:11:40 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij waren hier van 1 t/m 7 maart met twee jongens van 3 en

van Dop
9-3-2008

Wij waren hier van 1 t/m 7 maart met twee jongens van 3 en 6 jaar. Ladi-suite is een erg mooie, kindvriendelijke kamer. Het eten was ronduit slecht. Volpension is geen optie i.v.m. de ligging, je hebt nooit genoeg tijd om met de kids tussen de middag naarhet hotel te komen, te gaan eten en weer bij de skischool terug komen. Verder erg sjagrijnig personeel (behalve de avond voor vertrek!) Vooral de eigenaresse straalt uit dat ze geen zin meer heeft! De sfeer was erg saai door de felle verlichting. De prijzen staan totaal niet in verhouding met wat je krijgt. De kinderopvang is aleen handig voor gezinnen met kids tot 3 jaar. Voor ons niet meer.. Skigebied en Skischool wel GEWELDIG voor gezinnen.

Gereisd Familie in Sat Mar 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

De ligging is te ver van de piste af waardoor je met een

Edwin
5-3-2008

De ligging is te ver van de piste af waardoor je met een bus moet, het eten is zeer matig en verveelt al gauw, de ambiance van het hotel is niet oostenrijks en erg ongezellig evenals de eigenaresse en veel personeel tevens zijn badkamers erg klein. De verzorging van de kinderen is erg goed, er wordt veel voor ze gedaan. Zonder kinderen heb je hier niets te zoeken, wij gaan hier niet meer heen ivm ligging en matig eten. waren hier laatste week februari 2008.

Gereisd Familie in maart 2008

Wij zijn net terug van een week vakantie in dit hotel

Betty
2-3-2008

Wij zijn net terug van een week vakantie in dit hotel. Wij waren met drie gezinnen met kinderen in de leeftijd van 2 tot 8 jaar. De kleinste bleef de hele dag in het hotel en werd daar goed vermaakt tot ´savonds zes uur...echt super!! Voor de andere kinderen was er ook genoeg te doen, er waren dan ook wel veel hollanders in het hotel. Het hotel straalt niet echt gezelligheid uit en in het dorp is er geen apre-ski, dit is wel jammer, maar tien min. met de auto en je bent in Serfaus en daar is voldoende te doen wat betreft apre-ski..... Het ski gebied en vooral de ski klassen zijn goed geregeld.Kortom een leuk hotel als je kinderen hebt anders heb je hier niets te zoeken, veel plezier.

Gereisd Familie in maart 2008
2007

December 2007; Waren zelfs een beetje ongerust na het van

marielle
29-12-2007

December 2007; Waren zelfs een beetje ongerust na het lezen van de eerdere beoordelingen, maar geloof me: erggggg goed hotel ! We zijn net terug; waren met met 4 volwassenen en 4 kinderen, en hebben echt een heerlijke week gehad. Kamers (Ladi-suite) erg ruim en goed met aparte kinderkamer met stapelbed. Kinderen in het hotel echt super thuis en naar de zin in de ballenbak, in het zwembad en bij de animatie (super meiden in de begeleiding). De kerstman had een wat betere outfit mogen hebben, oke daar heb je een punt.

Ook aan de bar was het goed toeven, gezellig, en de polonaise heb je ook zelf in de hand, niet waar ?? De eigenaresse kijkt soms een beetje moeilijk, maar is evenals de rest van de familie en staf zeer vriendelijk en allen doen echt hun best je verblijf zo relaxed mogelijk te maken.

En last but not least het eten -> TOP. Iedere dag gewoon echt echt lekker, met ontzettend veel zorg bereid. Ook de buffet-gangen en het ontbijt perfect !!! Echt vakantie

Gereisd Familie in december 2007

Ik ben echt verbaasd over alle negatieve berichten en de 2

Gerlinda
17-8-2007

Ik ben echt verbaasd over alle negatieve berichten en de lage waardering die dit hotel krijgt.Wij waren in Januari 2007 met een hele grote groep in Laderhof.De leeftijd varieerde van 2 tot 65 jaar.Wij hebben het allemaal heel erg naar de zin gehad.Er lag geen sneeuw beneden bij het hotel en daarom konden er geen kinderskilessen plaats vinden.Ontzettend jammer ja maar om daar het hotel de schuld van te geven wat wij mensen hebben horen doen bij de receptie is natuurlijk belachelijk.Ik denk dat als de hoteleigenaar een sneeuwdans had kunnen doen, hij het zeker gedaan had.De bar was goed verlicht ja maar als je de hele dag flink hebt geskied ben je blij dat om 2300 uur de boel sluit en je lekker naar bed kunt.Je bent tenslotte in Oostenrijk om te skieen en niet om aan een bar te hangen!!!!

Gereisd Met vrienden in augustus 2007

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Verwarmd

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• ReceptieAanwezig, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Post service, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis
  • WintersportSki lessen, Ski tours, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kinderhotel Laderhof in Ladis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kinderhotel Laderhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.