Bed and Breakfast
Weer vandaag21°
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Haus Edelweiss voor je op een rij gezet:

2 reviews over Bed and Breakfast Haus Edelweiss in het Nederlands

Geweldig.

W.E.
1-10-2015

Rustig gelegen. Mooi ruim appartement. Schoon en gemutlich. Lieve gastheer/vrouw.

Gereisd Met vrienden in oktober 2015
2008

Wij hebben de Krokusvakantie doorgebracht in Haus in Met 4

Sasja
8-3-2008

Wij hebben de Krokusvakantie doorgebracht in Haus Edelweiss in Ladis. Met 4 volwassenen en 3 kinderen bezetten wij 2 ruime, modern ingerichte appartementen. De appartementen zijn van alle gemakken voorzien: o.a. flat tv, vaatwasser, magnetron, oven. De bedden zijn prima. Edelweiss biedt ontbijt en broodjesservice aan, perfect geregeld! De ligging is ook ideaal, alleen de weg oversteken en je staat op de piste. De kinderen kunnen pal naast het huis sleeën terwijl de ouders op het terrasje van het zonnetje genieten. Echt een aanrader! Heeft eigen verwarmde skiruimte. Enig minpuntje: de enorme drukte 's ochtends bij de gondelbaan......

Gereisd Met vrienden in februari 2008

Bed and Breakfast info

Nog geen informatie beschikbaar over Bed and Breakfast Haus Edelweiss

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Haus Edelweiss in Ladis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Haus Edelweiss zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.