Chalet Dani

Meer chalet info

26 reviews over Chalet Dani

• 9T. Pieters-Smulders14-03-2013

verwenweek in mooi chalet

gastvrouw en heer vriendelijk en geweldige koks! Goede sfeer,echt vakantie! Wandelaars moeten op terugweg wel een flinke berg op en skiërs moesten om het huis te verlaten/bereiken door de mestlaag van de buurman ploeteren, die op en naast de toegang lag.Dit werd erger naarmate de temperatuur steeg en de sneeuw smolt. 's winters zul je hiervan geen last hebben.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2013

• 9Hanneke van der klooster11-02-2013

Prettig chalet direct aan de piste

Heerlijk chalet, goed verzorgd, direct aan de piste. We zijn enorm verwend door de chaletstaf. De kamers zijn ruim en hebben voldoende kasten. Ook de badkamer en het aparte toilet zijn prima. We hebben een fijne week gehad in chalet Dani. Jan en Hanneke van der Klooster

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 9nicole31-07-2012

fijn verblijf

Chalet Dani (appartement 1) ,is een mooie accommodatie.het is zeer netjes.Het is dicht bij de gondels wat wij erg fijn vonden , er is veel te doen voor kinderen dus zeker een aanrader voor gezinnen met kleine kinderen. Angela en Rogier zijn gastvrij , gaven tips voor leuke uitjes in de omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

• 9Taco Barneveld31-07-2012

Mooi weekje gehad

Schitterende omgeving, mooi appartement. Vriendelijke en behulpzame mensen van het appartement.

Heel veel te doen vooral voor de kids.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

• 9Theo Hendrix31-07-2012

Het waren heerlijke dagen

Wij zijn met z'n drietjes in dit mooie appartement te gast geweest. We hebben ons daar, mede door het fraaie weer zeer goed vermaakt. De dagen zijn werkelijk omgevlogen, en vanuit ons appartertement hebben we diverse dagtrips naar oa. Meran, Samnaun, en het Kaunertal ondernomen. Ook de gratis kaart voor de bergbanen en bus is ideaal in dit gebied. Appartement Dani is absoluut een aanrader, alles is netjes, schoon en ruim. De eigenaars zijn vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met partner in juli 2012

• 10Liesbeth de Haas31-07-2012

appartement 2 met een geweldig uitzicht

"Chalet Dani* Ladis is..een geweldig vakantievrblijf, ook in de zomer, met de gratis zomerkaart kan je met de kabelbaan of met de wandelbus naar Fiss en Serfaus. De broodjes-service is aan te bevelen, want een ochtendwandeling naar de bakker is alleen voor een geoefende wandelaar, in het dorp zijn de hoogteverschillen we groot .

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 9Timmermans13-04-2012

Geweldig genoten !

Wij hebben begin april met twee gezinnen (4 volwassenen en 5 kinderen) een super vakantie gehad ! Roger en Angela hebben ons enorm goed verzorgd en ook de kinderen hebben geweldig gegeten. Het chalet is erg gunstig gelegen t.o.v het skigebied, we konden bijna op het terras de ski's uitdoen. Kortom geweldig genoten en komen zeker terug.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2012

• 0Natascha12-04-2012

Buitengewoon fantastich chalet

Chalet Dani is een zeer bijzonder mooi chalet. Werkelijk alles is aanwezig in het chalet en daarnaast is de verzorging perfect! Zeer uitgebreid ontbijt en diner. Daarnaast staat het chalet aan de piste. Vanaf het dakterras ski je zo weg! Kortom: een echte aanrader!!!!!

Gereisd met vrienden in maart 2012

• 9fam. Hakkens02-09-2011

Geweldig

Wij (gezin met drie kinderen) hebben 1 week geboekt gehad 6 t/m 13 augustus2011. Het appartement was heel fijn. Angela en Roger zijn heel aardige mensen, als we ze nodig hadden waren ze er. Ook voor kinderen is er genoeg te doen. We hebben voor volgend jaar meteen twee weken geboekt omdat 1 week veel te kort geweest is.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 10Frank en Sonja01-08-2011

Erg fraai en gezellig.

Gastheer en gastvrouw, Rogier en Angela, doen hun uiterste best om het iedereen naar hun zin te maken. Ze staan altijd voor je klaar. 3 maal per week verzorgen ze een prima maaltijd. De ligging van het huis is zeer gunstig t.o.v. de gondel die op c.a. 100 meter afstand ligt. Ondanks het minder goede weer hebben wij een geweldige week gehad.

Rogier en Angela, bedankt voor alles!

Frank en Sonja.

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Op het terreinTerras
  • Overige servicesHanddoeken(service)