Chalet Dani

Laatste review

verwenweek in mooi chalet

T. Pieters-Smulders,
14-3-2013

gastvrouw en heer vriendelijk en geweldige koks! Goede sfeer,echt vakantie!

Wandelaars moeten op terugweg wel een flinke berg op en skiërs moesten om het huis te verlaten/bereiken door de mestlaag van de buurman ploeteren, die op en naast de toegang lag.Dit werd erger naarmate de temperatuur steeg en de sneeuw smolt.

's winters zul je hiervan geen last hebben.

24 reviews over Chalet Dani in het Nederlands

verwenweek in mooi chalet

T. Pieters-Smulders
14-3-2013

gastvrouw en heer vriendelijk en geweldige koks! Goede sfeer,echt vakantie!

's winters zul je hiervan geen last hebben.

Prettig chalet direct aan de piste

Hanneke van der klooster
11-2-2013

Heerlijk chalet, goed verzorgd, direct aan de piste. We zijn enorm verwend door de chaletstaf. De kamers zijn ruim en hebben voldoende kasten. Ook de badkamer en het aparte toilet zijn prima. We hebben een fijne week gehad in chalet Dani. Jan en Hanneke van der Klooster

Super zomervakantie!

de Jong
      25-8-2012

Wij hebben een super vakantie gehad. Het appartement is goed gelegen t.o.v. de gondels. We zaten in app. 3 en hadden vanaf het balkon prachtig uitzicht en een lekker zonnetje. De eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam zonder opdringerig te zijn. Het is een leuk gebied om met kinderen op vakantie te gaan. Er is voor hen ontzettend veel te doen en de wandelpaden zijn heel kindvriendelijk (veel leuke tochten uitgezet). Je krijgt bij het appartement de Super Sommercard waardoor je gratis in de gondels van Ladis, Fiss en Serfaus kunt. We hadden 2 weken prachtig weer! Kortom: een aanrader.

Ook een superleuke zomerbestemming!

Familie Boelhouwers
      1-8-2012

We hebben echt genoten van ons verblijf in huis Dani.

Er is zo veel te doen in dit gebied wat wij tot nu toe alleen als winterbestemming kennen.

fijn verblijf

nicole
      31-7-2012

Chalet Dani (appartement 1) ,is een mooie accommodatie.het is zeer netjes.Het is dicht bij de gondels wat wij erg fijn vonden , er is veel te doen voor kinderen dus zeker een aanrader voor gezinnen met kleine kinderen.

Angela en Rogier zijn gastvrij , gaven tips voor leuke uitjes in de omgeving.

Mooi weekje gehad

Taco Barneveld
      31-7-2012

Schitterende omgeving, mooi appartement.

Vriendelijke en behulpzame mensen van het appartement.

Heel veel te doen vooral voor de kids.

Het waren heerlijke dagen

Theo Hendrix
      31-7-2012

Wij zijn met z'n drietjes in dit mooie appartement te gast geweest.

We hebben ons daar, mede door het fraaie weer zeer goed vermaakt.

De dagen zijn werkelijk omgevlogen, en vanuit ons appartertement hebben we diverse dagtrips naar oa. Meran, Samnaun, en het Kaunertal ondernomen.

Ook de gratis kaart voor de bergbanen en bus is ideaal in dit gebied.

Appartement Dani is absoluut een aanrader, alles is netjes, schoon en ruim.

De eigenaars zijn vriendelijk en behulpzaam.

appartement 2 met een geweldig uitzicht

Liesbeth de Haas
      31-7-2012

"Chalet Dani*** Ladis is..een geweldig vakantievrblijf, ook in de zomer, met de gratis zomerkaart kan je met de kabelbaan of met de wandelbus naar Fiss en Serfaus. De broodjes-service is aan te bevelen, want een ochtendwandeling naar de bakker is alleen voor een geoefende wandelaar, in het dorp zijn de hoogteverschillen we groot .

Geweldig genoten !

Timmermans
      13-4-2012

Wij hebben begin april met twee gezinnen (4 volwassenen en 5 kinderen) een super vakantie gehad ! Roger en Angela hebben ons enorm goed verzorgd en ook de kinderen hebben geweldig gegeten. Het chalet is erg gunstig gelegen t.o.v het skigebied, we konden bijna op het terras de ski's uitdoen. Kortom geweldig genoten en komen zeker terug.

Buitengewoon fantastich chalet

Natascha
      12-4-2012

Chalet Dani is een zeer bijzonder mooi chalet. Werkelijk alles is aanwezig in het chalet en daarnaast is de verzorging perfect! Zeer uitgebreid ontbijt en diner. Daarnaast staat het chalet aan de piste. Vanaf het dakterras ski je zo weg! Kortom: een echte aanrader!!!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Dani in Ladis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Dani zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.