Aparthotel Bergkristall

Meer aparthotel info

6 reviews over Aparthotel Bergkristall

• 8Norbert22-02-2014

Prima accomodatie

Appartement was vrij groot, met twee aparte ruime slaapkamers. Veel kastruimte. Keuken met vaatwasser en magnetron. 1 toilet in combinatie met badkamer plus nog 1 apart toilet. Schoon. Handdoeken en broodjesservice. Gelegen in de Dorfstrasse op ca. 5 minuten lopen van de skilift. Aan de achterkant vrij rumoerig met voertuigen die 's nachts passeren. Garage aanwezig, maar veel te klein. Kans dat je geblokkeerd wordt.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2014

• 8diana25-07-2010

modern en goed hotel/appartementen complex

met 2 kleine kinderen een goed onderkomen. nette en verzorgde kamers. kindvriendelijk. wel stuk lopen naar gondel, maar wel handig dat je daar in depot skies en schoenen kan laten staan. bertaland is voor kleintjes echt een succes, daar kan je echt leren skien!!! absoluut voor herhaling vatbaar!!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2010

• 8Fam. Spitsbaard29-01-2010

Prima hotel met arrogante eigenaresse!

De accomodatie is prima, maar de eigenaresse voelt zich de koningin! Let goed op welke prijs je afspreekt, want bij ons rekende ze in 1 keer € 10,- per dag extra voor een kindje van 18 maanden!!! En een matras voor een kinderbed kennen ze daar ook niet. Zo waren er nog een paar van die kleine dingen waaruit blijkt dat ze erg op de centen zijn. Ook is ons appartement tijdens ons verblijf van 10 dagen geen 1 keer schoongemaakt en ook geen lakens verwisseld.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

• 9M van der Veen29-12-2009

Fantastische appart hotel

We zijn voor de eerste keer met onze zoon van 4 jaar op skivakantie. Ladis is een uitstekende uitvalsbasis voor 'Berthas Kinderland". De skiklasjes zijn uitstekend georganiseerd met Nederlandse begeleiding. Reserveren kun je nog 5 minuten voor aanvang van de klasjes zodat je kunt kijken of de kleintjes wel echt zin hebben. Berthas Kinderland is eenvoudig te bereiken met de Sonnenbahn vanuit Ladis (of Fiss). Wij verbleven in Hotel Bergkristall op 5-10 min. loopafstand van de gondel. De skispullen kun je direct naast de gondel stallen waardoor je niet hoeft te slepen. Super handig!

Hotel Bergkristall is modern met een aantal appartementen. De prijs is redelijk in verhouding tot het gebied en de periode waarin wij waren (tussen kerst en oud en nieuw). Naar wens kun je gebruik maken van een ontbijtservice of een a la carte restaurant. Met onze zoon hebben we lekker zelf gekookt in het appartement.

Conclusie: Een fantastische locatie als je op skivakantie wilt met kleine kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in december 2009

• 8Fam van der Lem06-02-2007

Wij hebben heerlijk genoten van onze wintersport een goed appartement goede service mooi uitzicht over het dorpje en op goede loopafstand naar de piste ongeveer 5 min. je skie"s kun je kwijt bij de piste zelf en hoef je dus niet mee te dragen naar je appartement. het ski gebied is erg uitgebreid en je kunt naar Ladis skieen. erg goed gebied ook voor kinderen is er erg veel te doen.wij komen zeker nog eens terug.

Gereisd in februari 2007

0 tips over Aparthotel Bergkristall