Appartement Alpenapart Alexander

• 9.2Hoeveelheid ruimte

Appartement Info

• Sauna
Meer appartementinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Alpenapart Alexander voor je op een rij gezet:

9 reviews over Appartement Alpenapart Alexander

• 2017
    9Fokje Hoekstein14-10-2017

Het is er fantasties

Het zijn hele mooie appartementen.Luxe en heel schoon. De eigenaren zijn hele lieve mensen en doen er alles aan, om er een fijne vakantie te hebben.Voor de kinderen hebben ze een mooie speelruimte voor als het regent.En buiten elektrische auto,s en veel speelgoed.

• Oude reviews

10pandelie panagou15-08-2015

perfect

Een prachtig appartement volledig ingericht en heel schoon.Vriendelijke en behulpzame ontvangst.Zeer kindvriendelijk , Een fijne sfeer er is echt aan alles gedacht

• 10ger11-09-2012

fantastisch appartement

Prachtig nieuw appartement, van alle gemakken voorzien. Op het super grote balkon een schitterend uitzicht over Ladis en het Inndal. Vriendelijke eigenaars, terwijl de prijs/kwaliteitverhouding prima is tijdens voorseizoen. Hoogseizoen niet bekend. Al met al een echte aanrader.

• 0N.20-04-2012

Super appartement

We hebben hier in februari een heerlijke week doorgebracht. De appartementen zijn ruim en van alle gemakken voorzien. De 2 badkamers zijn voorzien van heerlijke douches waar je bijna niet meer onderweg wilt. Vanuit het appartement was het een hellende weg omhoog naar de lift. Voor kleine kinderen en ouderen een pittig klimmetje. Opa en oma vonden het te zwaar met de buggy. Maar door het appartement en het kindvriendelijke skigebied zeker de moeite waard.

• 6jeanet29-02-2012

vakantie 2012

Wij hebben zowel in 2011 als in 2012 een week doorgebracht bij Apart Alexander. De appartementen zijn van prima kwaliteit en compleet ingericht. Kortom aande accomodatie is niets op of aan te merken. O ja toch een speelkamer voor kinderen. De eigenaren zijn vriendelijk maar ook erg afstandelijk. De persoonlijke aandacht zou zeker uitgebreid kunnen worden. Wij hebben sterk de indruk dat het ze te makkelijk afgaat. Mede gezien de prijsstijging die ze voor 2013 doorvoeren. volgend jaar is er voor ons geen plaats omdat het appartement al verhuurd is! voor febr. 2013. Jammer maar voor hen geldt business is business. Ik bedoel te zeggen het was op zijn plaats geweest dat de eigenaren eerst hadden afgewacht of de "vaste huurders" wellicht weer willen boeken voor het komende jaar. Dat hebben zij niet gedaan. Verder hebben wij een top vakantie gehad.

• 9Ron24-07-2011

prima appartement

perfecte ligging, vriendelijke eigenaar, vlakbij liften

• 9Fam Goosensen07-06-2011

zeer mooi appartement alweer geboekt

zeer goed bevallen, zeer gunstige ligging t.o.v. de lift. Tussen de middag lekker met de kinderen in het appartement eten. We zijn gebonden aan de voorjaars vakantie en ontlopen zo de massa gekte in de restaurants op de piste. Alweer geboekt voor het nieuwe jaar is alleen 30Euro p/nacht duurder dat is het enige min puntje maar met 2 gezinnen van 3 pers zeker waar voor je geld. De infrarood cabine heeft voor ons een grote meerwaarde, eigenaar zeer vriendelijk, een prachtig complex , een aanrader!!

Met vrienden

• 9Wil en Hermine de Haas14-02-2010

Heel mooi goed en smaakvol ingericht apartement

Nieuw (vanaf december 2009) dicht bij de skilift gelegen mooi, volledig en heel smaakvol ingericht apartement. Mooi gelegen! Echt super. Wij komen hier graag terug.

Met vrienden

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Eigen Balkon, Terras
      • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
      • KeukenKeuken
      • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
      • Overige servicesHanddoeken(service)