Chalet Almblick

Chalet Almblick
8,9

34 reviews over Chalet Almblick in het Nederlands

Met vrienden

Heerlijke week in een ruim en schoon appartement

Hans en Ineke
20-5-2016

Mooie ligging van het appartement met weids uitzicht.

Hartelijke ontvangst door de eigenaar Daniël. Alles in het appartement is goed verzorgd (lekkere bank, goede eethoek, prima televisie en heel schoon)

Supermarkt in Ladis en ook een goed restaurant op loopafstand.

Wandelen zo vanuit het appartement of iets verder met de auto (Rosengartenschlucht). Uitstapjes naar Gachenblick, Naturpark Kaunergrat, Pitztal, Innsbruck, Samnaun (tax-free shopping ook benzine).

Super zomervakantie gehad!

Janneke
2-9-2015

Via een hondenvakantie groep op facebook bij dit adresje gekomen. We zijn er geweest met 2 middelgrote honden (ook max 2 toegestaan). Wij hadden het onderste appartement, Der Kleine Hirsch, geboekt. Het appartement was netjes, modern en toch gezellig ingericht met alle herten-decoratie. Nederlandse eigenaar Daniel is supervriendelijk en behulpzaam. Elke ochtend verse broodjes voor de deur als je uit bed kwam. Het gebied Serfaus-Fiss-Ladis is ontzettend leuk, voor ieder wat wils. Wij hebben veel gewandeld, maar ook gerodeld en gezwommen. Met de kabelbanen (gratis met de Super Sommer Card) sta je zo op 2500 m hoogte. In de dorpjes zijn 's avonds ook allerlei activiteiten. Vanaf het balkon zit je eersterang voor het vuurwerk bij de burcht. Voor de honden ook ideaal, op 50 m afstand loop je het bos in (wel verplicht aangelijnd op dat pad). Wij komen zeker een keer terug!!

Ruim, mooi ingericht appartement

darkyduck
1-3-2015

In februari 2015 hebben we met 4 volw en 4 kinderen in "der Grosse Hirsch" gebivakkeerd met de voorjaarsvakantie. Het appartementencomplex is door Daniel erg mooi verbouwd (net geopend) en ook de ontvangst en verzorging was prima in orde. Je kan verse broodjes bij Daniel bestellen (makkelijk via what's app) die hij s'ochtends bezorgt, ideaal.

Het uitzicht is mooi, inrichting fijn met een grote eettafel en lekkere loungebank.

De lift en en ski-depot zijn ongeveer 10 min. lopen wat wij praktischer vonden dan de auto pakken. De (gratis) wifi haperde soms maar was zeer snel als deze het deed.

Verder prima vakantie gehad. We vonden Ladis vrij druk in vergelijking met Serfaus, met name de 'spits' rond de skiklassen was erger dan we gewend waren in Serfaus. Mochten we toch weer naar Fiss-Ladis gaan dan zullen we zeker weer bij Daniel boeken, een aanrader dus wat ons betreft.

Ruim, fris, vriendelijke eigenaar

sophie
27-2-2015

De 2 hoofdslaapkamers van het Stern appartement in Chalet Almblick zijn zeer ruim, ruimschoots servies aanwezig in de keuken, grote eettafel en een heerlijke loungebank in de living. Super fijne douche!

Fantastisch!!

Fam. Berens
7-4-2013

Last-minute de paasdagen doorgebracht in deze prachtige chalet. Wat een gastvrijheid en goede verzorging! Ook onze zoon heeft het prima naar z'n zin gehad. Het is ons zo goed bevallen, dat we meteen de zomervakantie hebben vastgelegd in één van de andere chalets! We kijken er nu al naar uit

Fantastische lokatie

Corné & Birgit verhoeven
30-3-2013

Erg mooi praktisch ingericht huis, prima centraal gelegen in Ladis, op korte afstand van ski-lift. Fantastisch uitzicht, echt een aanrader. Prima verzorging. Je wordt hier geweldig verwend

super ervaring

francois devos
14-3-2013

awel da was nu allemaal eens tip top. Het ganse plaatje klopte. Deftige chalet, een tof hollands koppel die je in de watten legt, gratis skidepot aan de piste, prachtig skigebied, mooi weer, goeie après-ski, lekkere wijn in de all-inclusiveformule. En het eten, chapeau! We keren zeker terug. dank u

swa

goede uitvalsbasis voor onze wintersport

vermeulen
8-1-2013

De formule van touroperator is ons goed bevallen. Geen gedoe met het doen van boodschappen voor de maaltijden en gedurende de gehele dag de mogelijkheid om met de nodige privacy te doen wat je wilt, ook "thuis". Het chalet Almblick was voor ons gezelschap een goede uitvalsbasis voor onze wintersportvacantie; er zijn dichtbij voldoende mogelijkheden voor het skien, langlauf en wandelen en deze zijn allemaal met veel plezier benut.

Ook jullie medewerkers, Michiel en Rachelle, zijn ons allen best goed bevallen; met name de kookkunsten vonden wij top.

Prima kleinschalig appartementencomplex.

Huub Dijkstra
26-8-2012

Wij zijn van 4-8-2012 t/m 11-8-2012 te gast geweest in Chalet Almblick en hebben het erg naar ons zin gehad. Roos en Freek zijn er uitstekende in geslaagd het ons naar de de zin te maken. Ontbijt was prima en onze kamer was goed.

prima plek

J.C.Barink
24-8-2012

Wij zijn in augustus een weekje te gast geweest in Chalet Almblick en hebben het erg naar ons zin gehad. Wij zijn door Roos en Freek vriendelijk ontvangen, zij doen echt hun best om het de gasten naar de zin te maken en dat lukt ze prima. De kamers zijn schoon en het ontbijt was prima.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Almblick in Ladis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Almblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.