Gasthof Zirmbachalm

Nieuwe huurders sinds juni 2016

Jeannette de Vries
17-4-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

De Zirmbachalm wordt nu door zeer gastvrij paar voortgezet. Waltraud en Conrad. Na een grondige schoonmaak en renovatie zijn de kamers en het vakantie huis weer klaar om verhuurd te worden. Verwacht geen luxe want hoewel er een weg langs loopt is dit een Alm. Maar de oergezelligheid en de gastvrijheid maakt dat het daat goed vertoeven is. Niets is hen teveel! Er zijn ook 2 ruimtes in de Alm waar er iets gedronken of gegeten kan worden. En in de zomer kan men op het terras plaats nemen. In de Zirmbachalm komen ook vele Oostenrijkers uit de omgeving die de gastvrijheid en de " gemutlicheid" erg waarderen. Ook de keuken wordt gewaardeerd, zoals eerder gezegd we zijn op een Alm dus geen equise gerechten, wel een Super Wiener schnitzel en knodels en super lekkere kaiserschmarrn. Wij kunnen hier niet zomaar voorbij rijden zonder naar binnen te gaan, En komen iedere keer weer lachend naar buiten want iedere keer als wij hier komen dan is het weer gezellig of maken we lol met elkaar. Kortom tot snel weer...we hebben heimwee xxx

Gereisd Met vrienden in februari 2017

Geweldige accomodatie!

F. Brouwer
27-6-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

We gingen veel skieën dus waren niet vaak 'thuis', maar het was echt een prima accomodatie. Ruime kamers, genoeg ruimte in de gangen om skischoenen te dumpen, een keuken waar iedereen met gemak in paste, ruim voldoende stopcontacten voor alle laptops - perfect. Het eten vond ik niet zo bijzonder, maar we hebben er maar één keer gegeten en dat was vlák voor de keuken dicht ging, dus dat kan ik niet echt goed beoordelen. Overigens moet je dus wel een eindje rijden (5 à 10 minuten) voor je bij de piste bent, maar dat was voor ons geen probleem. Je hebt verder totaal geen last van andere gasten, het is er 's nachts heerlijk rustig. Buiten is er ook nog wat ruimte, mocht je wat willen rondrennen oid.

Dus deze accomodatie kan ik iedereen van harte aanbevelen.

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2008

Gasthof info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Zirmbachalm in Kuhtai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Zirmbachalm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.