Hotel Sporthotel Kuhtai

Hotel Sporthotel Kuhtai
8,5

• Ligging t.o.v. pistes9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Sporthotel Kuhtai voor je op een rij gezet:

27 reviews over Hotel Sporthotel Kuhtai in het Nederlands

Goede aanrader

Sjar, 6-12-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Goede service, leuk skigebied, mooi uitgebreid en volr ieder wat wils!

Tophotel en goede prijs kwaliteit verhouding

Esther Kornelis, 18-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Mooi en rustig hotel met prachtige ligging. Kinder- en klantvriendelijk. Goede kamers met groot balkon en uitzicht op bergmassief. Kamers worden goed schoongehouden. Na het skiën heerlijk zwemmen in het mooie zwembad of even naar de sauna. Voor kinderen een uitgebreide speelkamer. Zowel ontbijt, lunch als diner zeer goed en uitgebreid. Ligging perfect tov skiles, meteen voor het hotel. Perfecte verwarmde ski opslag voor ski's en schoenen. 's Ochtends geen natte schoenen...Skiverhuur tegenover het hotel. Geen uitbundige apres ski of harde muziek. Kortom: Heerlijke vakantie gehad in prachtig hotel met evenzo mooie omgeving.

Tophotel!

Trees Gheysen, 6-6-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Dit is een aanrader voor families die hun vakantie willen doorbrengen in een schitterende bergomgeving! Het hotel scoort op alle vlakken heel hoog: zeer vriendelijk personeel, lekker eten, grote en mooie kamers, mooie wellness,...te veel om op te noemen. De all-informule in de zomer is niet echt uitgebreid (bv. 's middags een lunchpakket), maar dit is echt voldoende. De prijs/kwaliteitverhouding is zeer goed! Wij gaan dit jaar terug naar Kühtai, maar dan naar het zusterhotel van het sporthotel, nl. hotel Astoria. Het sporthotel is deze zomer gesloten, vermoedelijk voor renovatie, alhoewel dit volgens ons nog niet nodig was...

Heerlijk vakantieplek!

Corisande, 16-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Voor ons alweer het tweede jaar in het Sporthotel. Wederom vriendelijke ontvangst. Het is heerlijk toeven in onze ruime kamer met 2 aparte slaapkamers, met een mooi zicht op de bergen. Het is schoon en met voldoende bergruimte, elke dag schone handdoeken en opgeruimd.

Het ontbijt is zeer uitgebreid. Lunch bestaat uit een 3-gangen zelfbedieningsmenu en bij mooi weer kan je dan op het terras eten. 's Avonds is er een 4-gangen keuze menu en voor de kids een buffet. (dus mama heeft echt vakantie!)

Het zwembad is niet al te groot, maar gezien het aantal mensen prima. De welness bestaat uit 4 soorten sauna's.

Daarnaast is er ook een kinderspeelkamer, waar de kinderen tussen 16-21 uur kunnen knutselen, spelen en tv kijken.

FANTASTISCH!

Sandra Derickx, 30-7-2014

Het hotel is gewoon fantastisch! Alles was meer dan goed: de kamers, het onthaal, de service, het eten, het lunchpakket. Zelden zo'n vriendelijke mensen gezien, altijd een brede glimlach op het gezicht, en oprecht geïnteresseerd. Voor herhaling vatbaar!

Fantastisch!

Timmy Tesch, 1-8-2013

Dit hotel kunnen wij iedereen aanraden! Het hotel scoort op alle vlakken uitmuntend. Zeer vriendelijk, behulpzaam, bekwaam en correct personeel, zeer gezellig gelegen en met prima faciliteiten. (zwembad, sauna, terras, grote parking...) Zeer netjes. Lekker uitgebreide maaltijden, met telkens voor de kinderen een leuk alternatief. Zeer gezellige eetzaal en bar met telkens een schitterend uitzicht op het mooie hooggebergte rondom het hotel. Kortom FANTASTISCH!

Mooi gelegen hotel met zeer goede service!

Karin van Hattem, 2-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Dit jaar zijn wij voor de vijfde keer op rij naar het sporthotel gegaan tijdens onze wintersportvakantie. Een prachtig gelegen hotel met ongelooflijk aardig personeel. De eigenaar en bedrijfsleider van het hotel zijn vriendelijk, gastvrij en staan open voor suggesties. De kamers zijn heel erg schoon en mooi ruim. Er wordt veel aandacht besteedt aan de diners en ook het ontbijt en lunchbuffet zijn gevarieerd en erg goed. Heerlijk eten en altijd een kinderbuffet/menu. Het personeel is voorkomend en hulpvaardig. Ook naar de kinderen. Een mooie skiruimte en vanuit het hotel kun je zo weg skiën. Wellnesruimte niet groot, maar alles is aanwezig en zeer schoon. Speelruimte voor de kinderen en na het skiën kunnen ze lekker zwemmen in het bad waar de wellnessgasten dan niet meer zijn. Wij hopen volgend jaar weer naar dit hotel te gaan waar we ons enorm thuis voelen.

Zeer goede prijs/kwaliteit!

Trees Gheysen, 20-8-2012

Wij logeerden voor de 2e maal in het sporthotel. Het is ons opnieuw zeer goed meegevallen. Het hotel is schitterend gelegen, temidden het hooggebergte. Wel redelijk afgelegen, telkens een hele klim van 20 min. vanuit het dichtsgelegen dorp Oetz. Het hotel is sedert kort in een all-in formule. Het is eerder een beperkte all-in, maar zeker voldoende. Je krijgt een lunchpakket voor 's middags, indien de avond voordien besteld. De dranken zijn de ganse dag inbegrepen, tot 21u 's avonds. De keuze is echter beperkt tot de gewone frisdranken, wijn, schnaps en gewone pils. Het hotel is overal zéér netjes, de kamers, het restaurant, de welness... De bediening is overal zeer vriendelijk. Het eten is eenvoudig, maar zeker lekker. Elke avond een apart kindergerecht.Er zijn ook veel Vlamingen in het hotel, wat het voor de kinderen wel aangenaam maakt.KInderen tot en met 14 jaar gratis.Voor een zeer voordelige prijs kan je hier een aangename bergvakantie beleven, een aanrader! Wij gaan zeker terug!

perfekte prijs/kwaliteitverhouding

Familie, 13-7-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

Perfekte vakantie voor een paar dagen met de kinderen. Ligging aan een skilift die je naar 2.500m hoogte brengt. Mooi wandelgebied. Wij hadden een familiekamer die ruim is. Kinderen zijn gratis, ook in deze ruime kamer. Lunchpakket moet je wel daags voordien aanvragen. Eten is correct. In de zomer is dit hotel echt goedkoop in verhouding met wat je ervoor krijgt, zeker met kinderen.

Sporthotel maar weinig sport

Fam., 30-5-2012

De begeleide wandelingen werden telkens met een andere uitvlucht afgelast. Dus van begeleid 'sporten' was er weinig sprake. Mooi zwembad. Mooie kamers. In het begin van ons verblijf waren er nog niet zoveel gasten waardoor het 'vechten' geblazen was om 's morgens een croissant of 's avonds een keuze in het saladebuffet te hebben. Voor overige wel lekker van eten! Mooi gebied, prachtige wandelingen mogelijk, zelfs met kinderen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sporthotel Kuhtai in Kuhtai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sporthotel Kuhtai zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sporthotel Kuhtai scoort een 8.52 uit 10 op basis van 27 reviews.