Hotel Edelweiss

Skifamilie
5-11-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Kunnen er kort over zijn: in alle opzichten een tegenvaller. Met name slechte service door hoteleigenaar, inderdaad een vervelende man.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2012

Ondanks fantastische ligging: niet doen!

van den Velde
19-6-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zo op het eerste oog mooi en schoon hotel. Ook fijne medewerkers, alleen een draak van een hoteleigenaar. Wat een vervelende man. Maakt afspraken maar komt ze niet na. Zet vaste hotel gasten van hun plek als het druk dreigt te worden met dagbezoek i.v.m. zonnig weer. Heeft alleen maar dollartekens in zijn hoofd, voor de rest zeer slechte service van die man. En nog chagrijnig ook. Jammer, want het is zo'n leuke skidorp. Maar niet getreurd, er zijn daar veel andere mooie, gemoedelijke hotels.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2011

Mooie plek om te skieén

Jan Groenewoud
15-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Fijn hotel niet van dat hele grote werk maar goed personeel en gelijk aan de piste zo van het terras de piste op,goede eenvoudige kamers goed eten goed ontbijt alleen het drinken aan de dure kant maar dat was in het hele dorp zo al met al een aanrader

Gereisd met vrienden in januari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Edelweiss in Kuhtai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Edelweiss zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.