Hotel Edelweiss

Hotel Edelweissstersterster

7.3Goed

Oostenrijk, Tirol, Kuhtai

Op vakantie geweest naar Edelweiss?

7.3Goed

• 9.3Ligging t.o.v. pistes

Tonen op kaart

4 reviews over Hotel Edelweiss

• 5Skifamilie05-11-2012

Tegenvaller !!!!

Kunnen er kort over zijn: in alle opzichten een tegenvaller. Met name slechte service door hoteleigenaar, inderdaad een vervelende man.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in februari 2012

• 0van den Velde19-06-2011

Ondanks fantastische ligging: niet doen!

Zo op het eerste oog mooi en schoon hotel. Ook fijne medewerkers, alleen een draak van een hoteleigenaar. Wat een vervelende man. Maakt afspraken maar komt ze niet na. Zet vaste hotel gasten van hun plek als het druk dreigt te worden met dagbezoek i.v.m. zonnig weer. Heeft alleen maar dollartekens in zijn hoofd, voor de rest zeer slechte service van die man. En nog chagrijnig ook. Jammer, want het is zo'n leuke skidorp. Maar niet getreurd, er zijn daar veel andere mooie, gemoedelijke hotels.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2011

• 7Jan Groenewoud15-02-2010

Mooie plek om te skieén

Fijn hotel niet van dat hele grote werk maar goed personeel en gelijk aan de piste zo van het terras de piste op,goede eenvoudige kamers goed eten goed ontbijt alleen het drinken aan de dure kant maar dat was in het hele dorp zo al met al een aanrader

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2010