Hotel Alpenrose Restaurant-Seminar

Kleine hotelsWeer vandaag21°7°
Hotel Alpenrose Restaurant-Seminar

• Ligging t.o.v. pistes5,0

We hebben een aantal aanbieders voor Alpenrose Restaurant-Seminar voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Alpenrose Restaurant-Seminar in het Nederlands

Prima hotel

gerdien
21-9-2016

Fijn hotel voor een overnachting tijdens reis naar Italië. De kamers zijn schoon, ruim en goed verzorgd. Het eten in het restaurant was prima, ook het ontbijt was uitgebreid en heel goed verzorgd.

Hotel ligt op 15 minuten wandelen van het oude centrum van Kufstein.

Prijs van het hotel is aan de hoge kant, maar je krijgt er dan ook iets voor.

Prima tussenstop overnachting

erik
24-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes5

Voor een tussenstop was het ideaal!

Goed hotel

nicole.perquin
23-7-2012

Familiekamer voor doorreis. Kamer is niet ruim. Prijs 165 Euro voor familiekamer 4 p.

Badkamer is niet ruim bevat wc en douche (hoekinstap), fohn en make-up spiegel en tissues.

Wandbevestiging douche/shampoo.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alpenrose Restaurant-Seminar in Kufstein, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alpenrose Restaurant-Seminar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.