Camping Stadlerhof

8.8Fantastisch

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer camping info

Ontvang bij aankomst op Camping Stadlerhof Kramsach een pas waarmee je gratis met kabelbanen naar bergtoppen kunt en zwembaden in de omgeving kunt bezoeken. Voor kinderen is er een speeltuin en zwembad op de camping en volwassenen kunnen ontspannen in de sauna. Een bezoek aan het kleinste stadje van Oostenrijk, Rattenberg, mag zeker niet ontbreken!

95 reviews over Camping Stadlerhof

• 9Wim van de mortel01-10-2020

Leuke camping in mooi gebied en fijne eigenaar

Een fijne camping in een prachtig gebied. wandel en fietsroute vanaf de camping voor iedereen goed te doen. Op loopafstand een mooi zwem meer genoeg restaurants in de buurt. Bij aankomst krijg je genoeg informatie van de omgeving. Er zijn diverse gondels waar je met de gratis alpbachtal kaart naar boven kan. Op de camping is het ook fijn. De eigenaars willen het voor iedereen goed doen. Een mooi zwembad met goede ligstoelen . Een fijn terras voor hapje en een drankje en een restaurant waar je goed kan eten . Het toilletgebouw was altijd schoon. Goede douches en badkamers er was ook een nieuw toilletgebouw . Brood moest je bestellen bij de receptie. Campingplaatsen waren ruim en goed . Wij hebben hier genoten van onze vakantie. Zeker een aanrader. er is voor iedereen wel iets te doen. Fietsen langs de inn en ziller is goed te doen voor jong en oud.

Gereisd met partner in augustus 2020

• 9Mirjam Siegersma-van Dillen16-09-2020

Toplocatie

Prachtig sanitair, geweldig roestvrijstalen zwembad, heel goed restaurant, sauna faciliteiten, alleen jammer van de doorgaande weg van Kramsach naar Moosen, die vlak langs de camping loopt, maar 's nachts gelukkig rustig is...

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2020

• 9S.17-08-2020

Fantastisch!

Heerlijke vakantie gehad op Stadlerhof. Zeer vriendelijke eigenaren, ruime plek (zaten op premium 5 met "eigen balkon") Hieronder werd het nieuwe badhuis gebouwd. Mooi uitzicht over de bergen. Klein maar prima zwembad en een leuke speeltuin voor de kids. Restaurant op de camping is echt een aanrader en betaalbaar. Verder in de omgeving is genoeg te beleven. Zeker voor kinderen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 9Kees en Carla01-08-2020

Zeker aan te bevelen

Terrasencamping en vlak gedeelte voor campers. We waren hier 2e week van juli met buscamper. Erg aardige receptioniste. De bus stond aanvankelijk tussen de caravans op een terras. Dat werd met heen en weer rijden toch wat te moeilijk. We hebben met haar overlegd over een andere plek. Fantastisch geholpen. Toiletten en douches zeer schoon. Mondkapjes hoefde toen niet, maar iedereen hield netjes afstand. Op de camping is een goed restaurant a la carte waar we drie keer gegeten hebben. Mooie speeltuin voor de kinderen. Broodjesservice etc. Beneden in Kramsach kan je langs de Inn fietsen vrijwel vlak daar. Erg mooi. Het stadje Rattenberg is historisch en zeer aan te bevelen te bezoeken. We zijn iets eerder weggegaan i.v.m. regen, maar dat is persoonlijk. Een aanrader.

Gereisd met partner in juli 2020

• 9J.Bogers08-07-2020

Fijne camping en eigenaren

Hele fijne camping, kleinschalig, gemoedelijk keuze uit verschillende soorten plekken. Veld of terras. Super behulpzame jonge beheerders, spreken en begrijpen wat Nederlands. We hadden een defect aan een van ons racefiets achterwiel. Toen we aangaven dat er een wiel uit Nederland via de post zou komen naar hun camping en later bleek dat er wat problemen waren met de post , hebben zij ons geholpen om het een en ander uit te zoeken. We mochten zelfs van hen een fiets lenen. Toen het nog langer duurde en aangaven dat we de rest van onze vakantie in Italië wilde door brengen, mochten we zelfs voor 2 weken zijn achterwiel meenemen en afgesproken om op de terugweg langs te gaan om af te geven en het opgestuurde wiel wat ondertussen was aan gekomen op de camping mee te nemen. Wij waren daar erg blij mee. Verder was het sanitair schoon, altijd warm water. Toilet papier aanwezig en papieren handdoekjes. Super goed en gezellig restaurant.

Gereisd met partner in juni 2020

• 9Rolf07-07-2020

Leuke mooie camping.

Vriendelijke ontvangst. We hadden terrasplek 63. Prachtig plekje met mooi uitzicht over de camping. Uitstekend sanitair, goed betaalbaar restaurant, leuke speeltuin en zwembad om lekker af te koelen. Camping heeft verschillende bomen en struiken wat het een natuurlijke uitstraling geeft. 's ochtends 8.00 broodjes. Kaart die tijdens verblijf gratis toegang geeft voor 4 liften en andere voordelen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 2019
    8J27-08-2019

Mooie omgeving, nette camping

Begin aug 2 weken op deze camping geweest. De omgeving is prachtig en er is veel te doen in de buurt. De meeste uitjes zijn max 30 minuten rijden. Je bent binnen 5 minuten op de snelweg en bij een supermarkt. Bij aankomst op de camping krijg je een gratis kaart waarmee je een aantal uitjes gratis kan doen of met korting. Het zwembad is klein, maar prima. Niet veel gebruik van gemaakt vanwege slecht weer. Veel regen en kou gehad. Sanitair is schoon en wordt goed onderhouden. Wc's stinken vaak door slechte ventilatie. Wij stonden met een tent op plek 25. In de mail had de camping ons verteld dat dit een plek is met gras. Echter lag de hele plek vol met kleine grindsteentjes. Dit was wel jammer, want daardoor komen er veel steentjes in de tent. Begin van augustus nog veel Nederlanders, daarna vooral Duitsers, Oostenrijkers en Italianen. Wij hadden het idee dat de camping steeds luidruchtiger werd naarmate er meer Dui en Ita kwamen.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Anita en Ton van Aken09-08-2019

Een camping om beslist naar terug te gaan.

We waren hier, na vijf jaar niet in Oostenrijk gekampeerd te hebben, gedurende 5 weken. De camping licht erg mooi en is heerlijk rustig. Vooral de eigenaren zijn goed aanspreekbaar en zeer behulpzaam . De gehele sfeer op de camping spreekt ons bijzonder aan.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Janneke23-07-2019

Super!!

Camping heeft een mooie ligging. Sanitair is netjes. Heerlijk gegeten in het restaurant op de camping. Vooral de steak. Leuke speeltuin voor de kinderen. Het tegenover gelegen meer is gesloten. Plaatsen birkenweise zijn aan de krappe kant. Je krijgt bij de receptie een gratis alpencard waarmee je gratis een aantal liften kunt gebruiken. Net zwembad, klein maar fijn. Tips voor De omgeving met kinderen: meer bij camping seeblick toni paar km verder met speelweide. Riviertje in het dorp tegenover de tennisbaan. Wandelroute Juppi Wunderwalt is echt SUPER leuk!!! Ga niet naar de supermarkt in het dorp, iets verderop in Brixlegg ligt Oostenrijkse Aldi. Bij regenweer de binnenspeeltuin Happy Hup. Onze kinderen zijn 7 jaar en willen hier zeker nog eens terug komen!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Erwin27-01-2019

Fijne gemoedelijke camping, prachtige omgeving

Leuke camping gerund door vriendelijke mensen. De hele familie werkt mee, opa rijdt elke avond met een tractortrein de kinderen rond zodat ouders kunnen koken.

Prima zwembad, prima restaurant, grote speeltuin, mooi uitzicht op grote bergen. Vlakbij is een meer waar je kan zwemmen, het dorpje is op fietsafstand maar wel met een stukje bergop op de terugweg. De camping geeft je een toeristenkaart waarmee je gratis in trein tram bus kabelbaan kan.. en bovenop de berg is van alles te doen voor kinderen. Je kan zelfs gratis klimgordeltjes lenen zodat je veilig met de allerkleinsten kan wandelen op de wat gevaarlijker paden zoals in de Klamms. Dikke aanrader!

TIP: kies wel de terrassen en niet het grote veld met 3 wegen genaamd Birkenwiese

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018