Camping Seeblick Toni

Camping Seeblick Toni
8,1

11 tips over Camping Seeblick Toni

Mike Wilms, 11-8-2014
Je kunt fantastisch en avontuurlijk wandelen bij de kaiserklamm. Ook kun je bij het restaurant aldaar goed eten. De speeltuin is voor de kinderen leuk om te vertoeven.
Dina, 7-10-2013
Helemaal super is de Alpbachtal Seenland kaart waarmee je heel veel dingen gratis kunt ondernemen zoals de liften, bus, boerderijmuseum en je krijgt korting bij meerdere uitstapjes in de regio.
Ruby, 13-9-2013
Bezoek ook een het nabijgelegen Zillertal (u kan er heerlijk wandelen) en Zell am Ziller.

We hebben een aantal aanbieders voor Seeblick Toni voor je op een rij gezet:

R. van Keulen, 3-9-2013
De alpenbach card is top, daarmee kan je gratis gebruik maken van diverse liften, openbaar vervoer, zwembaden enz
fam.de Jong, 11-8-2013
Met Alpbachkarte gratis of gereduceerd toegang tot o.a. Swarovsky Kristallwelt, Worgl Wasser Welt (2,5 uur gratis, daarna € 1,30 pp per half uur. Restaurant en toegang achteraf afrekenen via chiparmband), parasailen in Niederau of Wildschonau. Wandeling in Karwendelgebergte nabij Pertisau bij Achensee. Alles binnen half uur vanaf de camping per auto bereikbaar.
petra, 3-8-2013
Onze tip zou zijn,als je een plek zoekt op de camping doe het dan niet aan de doorlopende weg.

jeanette, 28-7-2013
Maak gebruik van de gratis liftjes. Hierdoor kan je je dagen vermaken.
Renée Höing, 23-6-2013
Voor gratis internet kun je prima terecht bij de plaatselijke tourist info.
Ann Debaere, 12-9-2012
Volg zeker niet uw GPS om de camping te bereiken indien je met een caravan rijdt, maar volg de borden 'zu den seen'. GPS stuurt je over een smal steil weggentje naar boven en terug naar beneden en eigenlijk is het verboden.
henri lemaire, 15-7-2012

Kundler klam, aan het einde van deze kloof (kindvriendelijk) komt een treintje dit brengt je naar .Wildschonau. Einde van de wereld maar super ver gezichten

Eindje rijden maar dan heb je wel wat: Zillertalerhohenstrasze! (35 km lang) www.zillertaler-hoehenstrasse.com

www.alpbachtal.at

We hebben een aantal aanbieders voor Seeblick Toni voor je op een rij gezet: