Camping Seeblick Toni

• 7.6Staat v/h sanitair

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer camping info

Camping Seeblick Toni vlakbij Kramsach is een mooie natuurcamping met uitzicht op de bergen. De toiletgebouwen zijn van zeer goede kwaliteit en altijd schoon. In het restaurant kun je goed eten. Bij de camping zit een ligweide aan het meer, waar je tegen betaling de hele dag kunt liggen. Ga zeker wandelen in het Zillertal, op een half uur rijden.

247 reviews over Camping Seeblick Toni

• 7HH1130-08-2020

Heel goed maar te duur

Wij waren hier een paar dagen en kort tevoren pas gereserveerd. Wij hadden geluk met onze plek (3) maar geef andere mensen wel gelijk. Erg commercieel. Zoveel mogelijk plekken vullen. Wij hadden het geluk van een stuk naseizoen. Het strandje aan het meer is klein (2 strandjes) door de steile oever heel weing zit / lig mogelijkheid (bij de buren Seehof een hele grote ligweide en strand maar deze camping ligt niet direct aan het meer ). We hadden het idee dat ze alles maar volplempten en het overgrote deel van de camping stond hutje mutje. Geen coronaregels. Alleen in de campingwinkel monkapjes plicht. Het sanitair was subliem. Gescheiden heren en dames. Met eigen badkamers (in marmer) met wastafel, douche en toilet. Het restaurant was erg goed. Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening. Maar... zoals gezegd. De aantallen waren belangrijker dan welzijn klanten. Dus een keer is leuk. Een volgende keer dan toch Seehof of Stadler.

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 4Jolanda06-08-2020

Teleurstellend

In Januari al geboekt voor de grootste plek (120 m2) en bij aankomst krijg je een kleinere en andere plek toegewezen dan eerder per mail bevestigd. Ze kijken naar de maat van je kampeermiddel en wijzen je een kleinere plek toe. Na stevige discussie toch een grotere plek gekregen maar echt geen 120 m2 die ze beloven en je laten betalen. Ook het strand is veel te klein, ze laten op hun site het mooie strand bij camping Seehof zien maar daar mag je niet zwemmen. Het sanitair is prachtig en schoon maar mij zien ze niet meer terug op deze veel te dure camping (allerlei toeslagen) en omdat ik niet kreeg wat ik geboekt heb.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 6-02-08-2020

Super leuke camping. Helaas regelmatig de zeep en de handdoekjes in de toiletten op. Dit vind ik niet kunnen in de covid tijd. Ook waren de douches in het achter gebouw vaak koud. Mooi meer waar lekker in gezwommen kon worden. Super broodjes service elke ochtend.

Gereisd in juli 2020

• 6Fam. Pk30-07-2020

Prima uitvalbasis dagtripjes, camping valt tegen

De camping ligt centraal voor uitstapjes, binnen een straal van 20 km is er genoeg te doen ( Alpachtal ) maar ook uitstapjes naar het Zillertal zijn prima te doen. De camping zelf is in onze ogen geen 5 sterren waard. Je staat er dicht op elkaar, te weinig ruimte om te parkeren. Sanitair is prima, vaak is het water van de douche net warm ( lees van het koude af) genoeg als je wat later op de avond gaat douchen. Toegang tot het zwemmeer is beperkt, de camping ernaast heeft een grote ligweide maar daar mag je geen gebruik van maken. De stacaravans zijn verouderd maar wel schoon. En oppassen voor de medewerkers van de camping die scheuren met hun golfkarretjes over het terrein. Restaurant hebben we niet bezocht. Volgens site is er een voetbalveld, ja in aanbouw toen wij er waren. Er werd tijdens de animatie gevoetbald op een veldje met veel losse stenen, niet ideaal dus. Kortom de prijs kwaliteit verhouding van deze camping klopt niet.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 3W van de Bovenkamp07-06-2020

Nooit meer!

Overvol. Geen parkeerplaats op de plek en nauwelijks parkeerplaatsen op de camping zelf. Zo overvol dat we een plaats moesten delen maar wel de volle prijs moesten betalen. (wel gereserveerd). Personeel bij receptie niet in de meewerk stand. Je moest het zelf maar uitzoeken met je vragen. Vond ze zelfs een hautaine houding hebben. Al met al niet de gastfreundlichkeit waar Oostenrijk om bekend staat. Jammer....

• 6Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 2019
    6Cecile29-08-2019

Te volle en commerciële camping

Plekken erg dicht op elkaar, zeer volle camping. Strandje van de camping is super klein Overal heb je een toegangsbandje nodig Weinig contact gemaakt met andere mensen, kinderen ook weinig aansluiting gevonden. Trampoline kost geld per 6 minuten. Sanitair is heel netjes allemaal kleine badkamertjes

Het animatieteam was echt zeer triest, continu harde muziek waardoor je elkaar bijna niet kan verstaan. Mijn zonen hadden zich zeer verheugd om na alle knutselen dingen eindelijk een activiteit voor ouderen kinderen mee te maken. Echter ze mochten niet mee doen omdat ze 11,5 waren en niet 12. Er was niet met het team te praten hierover, helaas. De activiteit ging vervolgens niet door bij gebrek aan deelnemers. Mensen van de camping niet hartelijk, ongeinteresseerd. Restaurant duur, snackbar is oke. Let op het Alpbachtal is zo’n 20 minuten rijden.

• 3Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

• 6Jose Fijma26-08-2019

opgelicht

eerst mail contakt gehad wegens plek en wat het kost heb specaail gevraagd voor standaart goedkoopste plek, ik vond het aan duur genoeg! kreeg een mail waarin de koste werden berekent op de goedkoopste plek dan kom je aan en word je door een man op en plekje gezet dus dan denk je goedkoopste plek ,helaas bij het afrekenen word je gewoon opgelicht ik moest de duurste plek afrekenen en het personeel deed onaardig had het zwart op wit staan op papier! een snotneus die mij uitmaakte als leugenaar. inderdaad hutje mutje elke dag komen en gaan. Je kan wel zonder betalen in het meer liggen alleen dat is een klein plekje de omgeving is super mooi met het pasje die je zonder wetens 4 euro pp voor betaald kan je gratis met de ski liften en naar een mooi zwembad voor een 5sterre camping die best aan de prijs is vind ik het raar dat je moet betalen voor je wifi.

• 4Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

• 8anoniem23-08-2019

De ligging van de camping was geweldig aan een zwemmeer. De camping heeft luxe douchevoorzieningen zoals badkamers met wc, wastafel en douche/bad. Ook een mooie/leuke kinderbadkamer waar ze zelf kunnen douchen en in bad kunnen. Uiteraard is er ook een babybad. Het is een terrascamping. Wij stonden echter op een veld dat niet gedraineerd was waardoor het erg modderig werd als het had geregend. De speeltuin was erg leuk, groot en divers, maar is aan een nodige opknapbeurt toe. Naast de camping is een heerlijk restaurant waar ze ook zelfgemaakt schepijs verkopen. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd in augustus 2019

• 4anoniem09-08-2019

De meeste gasten blijven maar kort. Door het komen en gaan in combinatie met de opzet van de plaatsen, heeft het meer weg van een parkeerplaats dan van een camping. Er werden heel veel extra gasten meer toegestaan op extra gecreëerde plaatsen dan waar plaats voor was waardoor de faciliteiten ontoereikend waren. De prachtige sanitair gebouwen waren 90% van de tijd gewoon echt vies. De 2 bij elkaar geboekte plaatsen hebben we niet gekregen, bij navraag werden de schouders alleen maar opgehaald. We moesten extra betalen op het strand aan het meer. Het onvriendelijke personeel was kortaf en onbegripvol en de eigenaren ronduit onbeschoft. Op het moment dat we onze opmerkingen uitten, kregen we te horen dat we rustig konden vertrekken als het ons niet beviel, maar dat we wel nog even 50% mochten aftikken. Restaurant was overigens wel prima en de animatie voor de kinderen leuk.

Gereisd in juli 2019

• 5Judith marechal07-08-2019

Bij je buurman op schoot? Hierheen!

De camping heeft prima sanitair, een enthousiast kinder animatie team en de omgeving is prachtig. Helaas zijn de plekken ontzettend klein en zit je letterlijk hutje-mutje op elkaar geprakt. Elke vierkante meter van de camping wordt volgestouwd met auto’s, caravans en tenten. Wij werden met een tent op een veld geplaatst bij de speeltoestellen, wat op de plattegrond niet eens wordt aangegeven als kampeerveld. Dat hebben we geweten, de grond was al zompig maar na een nacht regen stonden we blank en tot onze enkels in de modder. Terwijl de rest van de camping ‘opdroogde’ bleef het zo. Er was geen begrip; als ik niet in de modder wilde staan had ik van te voren maar een grotere plek moeten boeken! We hebben een half jaar van te voren geboekt, dan word je weg gezet op zo’n veld en krijg je dit als reactie! Seeblick toni, 5 sterren camping.... nooit meer.

• 4Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair