Sorteren

Reviews over Kramsach

Fantastisch, komen zeker een keer terug.

Mevr. Moed
    10-10-2018

Mooie omgeving.

Prima personeel, de een beter dan de ander.

Restaurant prima en vriendelijk personeel.

Hygiëne top, bedden smal, maar goed.( chalet)

Chalet, alles aanwezig.

Kleine reparaties, werden snel verholpen. Top.

Minder top;

Hadden via touroperator een chalet geboekt. Foto's en tekst komen niet helemaal over een. Jammer... Dus geen wasmachine, zelfs niet na een bevestiging van een mail naar touroperator.

Zaten tegen het dijkje aan en hadden hierdoor weinig uit kijk.

Seehof top locatie.

EMMA Houten
    6-10-2018

Dit jaar Seehof gebruikt als uitvalbasis voor familie bezoek en het WK tijdrijden in Rattenberg. De Acsi prijs van €17,- is niet juist komt nog van alles bij. Wij waren voor een grote plek €28,- kwijt. 10 Euro goedkoper dan een slechte plek aan de Bodensee.(Seecamping Bregenz) De Reintalersee en het uitzicht is fantastisch. De eerste keer,10dagen stonden we op een grote terrassenplek te ver van het goede en schone sanitair. De tweede keer hadden we gekozen en gereserveerd voor de mooiste plek van de camping. Wel meer windgevoelig . Maar de camping eigenaar waarschuwde ons persoonlijk. En terecht we dachten het niet te overleven. Tussendoor nog 10 dagen Gardameer op slechts 300km. Waar de sept avonden nog warm waren. In Kramsach ging de zon onder en werd het gelijk fris/koud. Alpbach Seenlandcard goed gebruikt. Op loopafstand het Tiroler boerderijmuseum. En zomerliften die voor bv 2pers €36,- gratis zijn. Prachtige wandelingen etc etc..

Fijn verblijf gehad.

JM en W
    1-10-2018

Wij hebben een fijne week gehad op deze camping in Oostenrijk. De eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam. De plekken op de camping zijn niet allemaal even mooi gelegen en wij hadden ook een iets minder gelegen krappe plek in een laantje met buren krap ernaast en krap er tegenover. Echter hebben we hier geen hinder van gehad; we waren meest van de tijd toch op stap en de mensen die op de camping komen houden ook meest van rust en houden rekening met anderen.

Het sanitair bevindt zich in een typisch oostenrijks chalet-gebouw. Op zich netjes, maar omdat het allemaal dichte, moeilijk ventileerbare ruimtes zijn rook het niet altijd even fris op het toilet. Wasmachine aanwezig; fijn.

Wij en vooral ook de kinderen van 5 en 8 jaar hebben genoten in het zwembad. Klein, maar fijn!

De zomerkaart die je bij aankomst krijgt geeft toegang tot kabelbanen, zwembaden etc; heel veel gebruik van gemaakt! Wij komen zeker terug in Oostenrijk!

Prima !

Familie Veldhuizen
    14-9-2018

Ruim een week op een terrasplaats van deze camping gestaan. Veel boompjes en struiken op het terrein en daardoor oogt de camping gezellig en groen. Plaatsen zijn vlak en voorzien van een grintlaag. Regenwater zakt snel weg. Sanitair mooi en schoon. Geen gedoe met muntjes. Goed heet water voor het afwassen en de douche. Prachtig zwembad. De camping ligt op loopafstand van Kramsach. Helaas is de Krummsee die tegenover de camping ligt, nog gesloten. Vanaf de camping kun je zo de wandelroutes op. Gratis openbaar vervoer en gratis mee met kabelbanen in de omgeving.

prachtige ligging en veel te doen

Sandra
    29-8-2018

Camping ligt prachtig aan het meer (Let op: het grote grasveld aan het meer moet je voor betalen om daar te mogen liggen. Wil je niet betalen dan is er een kleine groenstrook vanuit de camping). Erg kleine en gemoedelijke camping. Personeel vonden wij vriendelijk en behulpzaam. In de omgeving kun je veel doen zoals roddelen, vele wandelingen (Kaiserklamm is erg mooi), Slot Tratzberg is ook een echte aanrader om te doen. De omgeving is erg mooi. Camping is ook overzichtelijk voor kinderen en er is een mooie badkamer speciaal voor kinderen met onderwater thema. Ook bij de restaurants op de camping kon je heerlijk eten.

Kramsach scoort een 7,7 uit 10, op basis van 56 reviews