Appartement Gassner

Appartement

• Ligging t.o.v. pistes10,0

1 review over Appartement Gassner in het Nederlands

Fantastisch gelegen geheel gerenoveerd huis

Jeroen
10-8-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Afgelopen week 1-8 t/m 8-8 2010 in dit huis verbleven met 3 volwassen en een kind. Huis heeft ruimte voor 5 personen, heeft 3 slaapkamers, 2 1pers en 12pers verder nog een slaapbank in de woonkamer. Keuken is prima uitgerust, koffiezetapparaat, toaster, waterkoker etc etc alleen geen magnetron helaas. De ligging is fantastisch. Zo is er een grote tuin aan de zijkant en aan de voorkant van het huis. Huis ligt direct aan wandelroutes en fietsroutes. Ideaal voor mountainbiking bijv. Huis ligt op loopafstand van de skipiste (action hill unterberg) wat ideaal is voor een wintersportverblijf. De eigenaresse is erg aardig en behulpzaam als nodig verder zie je haar nauwelijks. Wij hebben hier een fantastische week gehad en de kosten waren alleszins acceptabel 370 euro allin voor een week. Handdoeken en beddengoed zijn aanwezig. Huis was ook erg schoon. Er is ook nog een ruime schuur waar je skispullen en of fietsen kunt stallen.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Aug 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Gassner in Kössen / Schwendt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Gassner zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.