Kleine hotelsWeer vandaag18°12°
9,8

• Ligging t.o.v. pistes8,0

We hebben een aantal aanbieders voor Ferienhof Unterhochstatt voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Ferienhof Unterhochstatt in het Nederlands

Parel gelegen in alle rust

Sensie
3-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Feriengut Unterhochstätt is onbetwist een TOP onderkomen, gelegen in alle rust tussen de plaatsen Kössen en Schwendt. Het Feriengut kent een hoofdverblijf waar het restaurant, bar, wellness en diverse kamers om te overnachten gevestigd zijn. Op een steenworp afstand (100 meter) zijn nog twee huizen Magareth en Schmeidinghof met diverse kamers om te verblijven. Alle kamers hebben uitzicht op de prachtige omliggende bergwereld. De kamers zijn modern met een Oostenrijkse tint en van alle comfort voorzien. Het wordt “Sauber” staat hoog in het vaandel bij de eigenaar en alle vertrekken zijn dan ook zeer schoon. Het ontbijt en het 4 gangen diner s ’avonds avond zijn zeer goed. Je kunt elke avond voor de volgende dag uit 3 hoofdgerechten kiezen. De prijs / kwaliteit verhouding van dit alles is een dikke 10. Het personeel is uiterst vriendelijk, behulpzaam en heeft een goede timing.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2018

Het liefst hou je dit adres geheim.

Familie de Boer
4-6-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Geweldig goed Bauernhof met Hotelcomfort. Wij zijn hier nu inmiddels 3x geweest, per toeval ontdekt. Houden het liefst adres geheim, omdat we bang zijn dat er geen plek meer is! Prachtige (schone) kamers, groot uitgebreid ontbijtbuffet met heerlijke verse produkten. Diner keuzemenu bestaat ook uit verse produkten, echt heeeeerlijk. Wellness-anlage, sauna etc.(geen verwarmd zwembad) heerlijke natuurplas in de tuin met waterval Skibus voor de deur, binnen 5 minuten op de piste. Skischool vriendelijke mensen.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jun 04 2010 22:28:03 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieAanwezig
  • Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelBowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ferienhof Unterhochstatt in Kössen / Schwendt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ferienhof Unterhochstatt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.