Kössen / Schwendt

We hebben een aantal aanbieders voor Kössen / Schwendt voor je op een rij gezet:

vakanties Kössen / Schwendt

Reviews over Kössen / Schwendt

Fantastisch mooi lief dorpje

madelon
    26-6-2012

mooi liefelijk dorpje en mooi uitzicht ook als je met de kabelbaan omhoog gaat, op de parasailers. Er is ook een schooltje om zelf bv een tandemsprong te maken. Restaurantje bovenaan de berg was bij ons ook nog open en serveert lekkere warme chocomel met sahne :) Mooie groene omgeving (idylische kreekjes) met hier en daar zo'n typisch oostenrijks huisje. wij vonden het er fantastisch!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2012

Klein dorp en vriendelijke mensen

C.de Vos
    29-7-2008

Een gezellig klein dorpje met redelijk veel supermarkten, kleine gezellige winkeltjes goede restaurants. Een zeer goed lanlauf gebied en een mooi wandelgebied niet al te stijl goed te doen voor kinderen en ouderen.

Gereisd Met partner in Tue Jul 29 2008 16:45:55 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ik kom zelf al 14 jaar op de camping de wildercaser, en ik

Lianne
    11-8-2006

Ik kom zelf al 14 jaar op de camping de wildercaser, en ik vind het er echt SUPER! Dit jaar ben ik niet kunne gaan, en dit vind ik echt jammer! Mensen met of zonder kinderen het is een aanrader! Voor kinderen is er een leuke speelplaats en ook voor mensen van mijn leeftijd is er genoeg te doen! bijv. moutinbiken, wandelen, zwemmen, enz..
    Het is zeker de moeite waard! Ook hangt er een gezellige sfeer en zijn de douches, toiletten altijd netjes schoon! Ook in het dorp zelf zijn leuke appartementen, pentions, hotels (daar gingen we in de winters altijd overnachten)!

Gereisd Familie in juni 2005

Kossen is een rustig wintersportdorpje, ligt niet direct

ed
    3-4-2006

Kossen is een rustig wintersportdorpje, ligt niet direct aan de doorgaande route. Maar 100 km onder Munchen, 20 km van de autobahn met geen sterke stijgingen. Vrijwel geen cafés of snackbars, geen discotheken, geen après-ski van betekenis. Wel een gezellige camping met een zeer goed restaurant en veel "Unterhaltung”. Twee supermarkten, garage met pomp, bibliotheek met internet, toeristinformatie die veel weet en de sneeuw wordt heel goed opgeruimd. Kortom een rustige wintersportplaats voor 50plussers, langlaufers, wandelaars, rustzoekers en natuurliefhebbers. Ik denk dat dit een van de beste plaatsen is voor langlaufen in Oostenrijk. Km lange, gratis en goed geprepareerde vlakke loipes en geruimde separate wandelpaden, rondom het dorp op een laag en hoog nivaux. Dan heb je loipes en wandelpaden die naar en door de drie aangrenzende dalen gaan, zoals naar Reit im winkel, St Johann i T, Walchsee. U gaat zich in de winter hier niet vervelen.

Gereisd Met partner in februari 2006
Kössen / Schwendt scoort een 8,2 uit 10, op basis van 18 reviews