Pension Unterhof

Familie

een van harte aanrader

V. Kleian
8-10-2009

De familie is zeer gastvrij, vriendelijk en behulpzaam. Men wordt letterlijk opgenomen in een Oostenrijkse familie. Het eten is heerlijk en de accomodatie perfect. Wij hebben onze vakantie doorgebracht in het appartement.

fantastische plek!

steensel
2-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

pension is oud maar de omgeving en sfeer is geweldig huis monica zaten wij!!

alles in de buurt echt super zeker met kinderen!

gastvrijheid is echt heeel erg goed Andrea is echt super spreekt voor ons Engels en er mag en kan heel veel!!

wij hebben een super week gehad!!

2008

Haus monika niet meer

P. Oomen
29-9-2008
  • Ligging t.o.v. pistes3

De Hoferstubn is nieuw en dus prima. Vakantie woning Monika is echter oud en af. Kijk, alles is aanwezig, zelfs 2 wc's, echter in de kleur groen en bruin. Jaren zeventig. Ruimte volop, echter het beloofde zonnenterras met grill is alleen via het trappenhuis te bereiken. Het wordt gewoon tijd dat de familie Schweiger deze woning renoveert.

Nogmaals, alles is ruim, alles is aanwezig, maar je kijkt wel via een raam uit op een grote brandstapel hout ipv de bergen. Kortom dit doen wij niet nogmaals.

We hebben een aantal aanbieders voor Unterhof voor je op een rij gezet:

Helemaal Top is derde keer dat we gaan.

R. van de Keer
7-9-2008
  • Ligging t.o.v. pistes9

Na een aantal andere locaties geprobeerd te hebben zijn wij toch weer terug naar de Hofnerstub'n in Oostenrijk. Familie pension waar alles kan en mag. Ideaal voor de kinderen en een goede piste om weer lekker op te warmen na aankomst. Daarnaast ben je in +/- 15 min in Hoog Fugen waar je als wat meer ervaren skier je uit kan leven.

Dagje geen zin om te skien, op 15 min rijden ligt de Swarovski fabriek waar je je ogen uit kan kijken.

Top Pension voor gezinnen met kinderen van alle leeftijden.

2007
  • Ligging t.o.v. pistes10

bij de familie schweiger is het echt prachtig. wij gaan al 12jaar in unterhof op vakantie. je mag hen vragen wat je wil. als ze je kunnen helpen zullen ze het zeker doen. er is nu nieuw een sauna en solarium complex. je leeft er echt in een familie. zeker de moeite om te proberen

We hebben een aantal aanbieders voor Unterhof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Unterhof in Kolsassberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Unterhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.