Hotel Wiesenegg

Kleine hotelsWeer vandaag22°14°

• Ligging t.o.v. pistes5,5

We hebben een aantal aanbieders voor Wiesenegg voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Wiesenegg in het Nederlands

goed hotel, niet uitstekend.

simone
24-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Mooi hotel, rustig gelegen. Indeling van gelijksvloers was wel vreemd. De hoofdingang is aan de achterkant. De ski-kelder is aan de kleine kant.

kort bij de halte van de skibus en bij een langlaufpiste. Ideaal als uitvalbasis, zowel in de winter als in de zomer.

de kamers waren in orde, hoewel het toch wel beter kon. Zo ontbrak de stop van de afvoer in de lavabo, en was het laddertje van het stapelbed stuk. De kamers werden dagelijk behandeld en de handoeken werden ververst als ze op de grond lagen.

De baas was vriendelijk (als hij er was) en de bediening ook. Op piekmomenten in het restaurant was het soms wel lang wachten (afhankelijk van het aantal "a la carte" bezoekers). Het ontbijt en avond-eten was uitstekend.

Bij het afrekenen werd soms wel een vergissing gemaakt (zowel in het voordeel als het nadeel) en dat werd uiteraard steeds gecorigeerd.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2010

matig hotel

henk smidt
3-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes3
  • Ligging t.o.v. pistes3

een zeer sober hotel het kan er net mee door met een chagarijnige eigenaar matige bediening dure drankjes kleine minucule tv tjes kamers die niet of nauwelijks worden schoongemaakt hele week dezelfde lakens vuile handdoeken kortom er zijn wel betere in aurach

Gereisd Met vrienden in januari 2010

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Vegan, Vegetarisch

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Krant

• Tennisbaan2
  • Tennisbaan informatieKosten
  • Sport & SpelTafeltennis
  • WintersportSki lessen, Ski tours, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wiesenegg in Kitzbühel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wiesenegg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.