Appartement Villa Schönfeld

Appartement info

Meer appartement info

8 reviews over Appartement Villa Schönfeld

• 9Familie de Rooy20-02-2011

Ideaal gelegen. Op loopafstand van het centrum.

Zeer fijne gastheer en gastvrouw. Vanaf het moment van aankomst tot vertrek hebben wij ons welkom gevoeld. Niets was teveel gevraagd. Wij hebben erg genoten van de omgeving en het appartement. Zeker een aanrader. Zoover award winnaar van 2010. Zeer zeker terecht.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2011

• 9Trudy en Frans Zijlstra13-06-2010

Veel extra's

Erg mooi appartement met een perfect terras. veel ruimte met een luxe keuken en en met veel extra's. We hebben een fijne vakantie gehad in dit mooie stadje met zjn prachtige omgeving. Als je van autorijden houdt dan zijn er schitterende bezienswaardigheden binnen anderhalf uur rijden, zoals Salzburg, Krimmler watervallen, Zell am See en Innsbruck. Een echte aanrader, zeker ook door de vriendelijke eigenaren en het feit dat je alle bekende Nederlandse zenders op tv kunt zien. Ook draadloos internetten is mogelijk.

Gereisd met partner in mei 2010

• 8Linda24-11-2009

Prima keuze

Op aanraden van kennissen gekozen voor een verblijf in Kitzbühel en het heeft onze verwachtingen overtroffen. Normaal gesproken was Gerlos onze vaste bestemming maar Kitzbühel is het wat ons betreft helemaal, je kan er alle kanten op. Villa Schönfeld leent zich uitstekend voor de perfecte vakantie, zeer moderne inrichting met alle luxe die je nodig hebt, op loopafstand naar de liften en het dorp. Daarnaast Nederlandse eigenaren die zeer behulpzaam zijn en goede tips hebben over wat te doen en waar te moeten zijn.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in januari 2009

• 8Patrick13-08-2009

Voor herhaling vatbaar!

Villa Schönfeld is de juiste naam voor deze prachtige locatie! Op loopafstand naar Kitzbühel en de skilift. Inrichting is stijlvol en van alle gemakken voorzien, daarnaast is de eigenaar Nederlands dus erg handig qua tips wat te kunnen doen in de omgeving. Kitzbühel leent zich uitstekend voor een hapje en een drankje maar voor het echte nachtleven moet je echt in Kirchberg zijn, wat overigens uitstekend te doen is met een taxi, 10 minuten rijden. Begin 2010 ben ik in ieder geval weer te vinden in het Prachtige Veld, gelukkig was er nog plek!

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2009

• 9Zijsling28-07-2009

Topper

Onze ervaring in Villa Schönfeld was geweldig. In de eerste plaats door een allervriendelijkste ontvangst door Carolina en Pepijn. Het appartement heeft een prachtuitzicht en is net helemaal gerenoveerd en zeer smaakvol (voor Oostenrijkse begrippen) ingericht. Voor onze groep van 4 volwassen met 2 kinderen was het ruim genoeg met veel comfort). Kortom villa Schönfeld is een dikke aanbeveler! H&S

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 10Joop28-07-2009

Perfecte plek tov Kitzbuhel

Fijne plek, hele vriendelijke Nederlandse eigenaren. Alle faciliteiten op loopafstand en de auto niet hoeven te gebruiken was voor ons echt vakantie. Ook het beekje achter het huis vonden we erg leuk, met de wandelpromenade. Volgend jaar gaan we zeker weer maar dan boeken we direct bij de eigenaar.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2009

• 10Joop28-07-2009

Echt een aanrader, alles op loopafstand

Wij hebben een uitstekende vakantie gehad in de prachtige vakantie woning van de gezellige eigenaren Pepijn en Carolina. De woning ligt op loop afstand van het centrum van Kitzbull met zijn gezellige restaurants en terrasjes. Ook voor de dagelijkse boodschappen hoef je niet ver weg te gaan. De omgeving is hier prachtig dus leuk om er op uit te trekken. Maar ook een dagje bij de woning op het heerlijke lounge terras vonden wij erg gezellig. Al met al wij gaan hier zeker weer naar toe om van alle leuke dingen te genieten die hier aanwezig zijn. Wij vinden dit beslist een AANRADER!!!!!!!!!!!

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in juni 2009