Hotel Schweizerhof

Hotel Schweizerhof

• Ligging t.o.v. pistes10,0

We hebben een aantal aanbieders voor Schweizerhof voor je op een rij gezet:

D-reizen
D-reizen

1 review over Hotel Schweizerhof in het Nederlands

mooi en goed gelegen hotel

Verbesselt
16-4-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Zeer net en goede service.Voor kinderen is het niet echt geschikt,mogen enkel onder begeleiding tot 18u in het zwembad. Hebben geen toegang in het welnessgedeelte.Veel oostenrijkers en duitsers,geen belgen of nederlanders.Diner is zeer afwisselend,ontbijt zou wel uitgebreider mogen zijn,geen koffiekoeken of croissants,elke morgen hetzelfde buffet.In de kamers hoor je wel veel lawaai van trein en andere kamers.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Apr 16 2009 19:54:18 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schweizerhof in Kitzbühel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schweizerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.