Camping Schwarzsee

Camping Schwarzsee

4.4Onvoldoende

Oostenrijk, Tirol, Kitzbühel

Op vakantie geweest naar Schwarzsee?

4.4Onvoldoende

• 7.9Staat v/h sanitair
  • 6.3Eetgelegenheden

• Sauna
Meer camping info

11 reviews over Camping Schwarzsee

• 3Maurice16-09-2013

Mijd deze camping

1 overnachting: 2 motorrijders met piepkleine tentjes. Kregen van de eigenaar, die te lamlendig was dat hij bewoog 1 plaats toegewezen en moesten de volle mep van €40 betalen. Dit valt bij voorbaat al in de categorie 'diefstal', maar toen we 's morgens alleen een koude douche vonden, na een koude, natte nacht, waren we er helemaal klaar mee. Excuses konden er niet af, laat staan een reductie op de prijs. Volgende keer wel een fractioneel duurdere hotelkamer of liever nog: een camping die wel deugt.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd in september 2013

• 7Familie Z20-02-2013

Erg duur geen kindvriendelijk zwembad

Hier een week gestaan met camper en kinderen voor de wintersport. Op zich mooie camping. Vriendelijk en behulpzame heren camping eigenaren. Deze camping gekozen voor het zwembad na het skiën voor de kinderen van 10 en 12 jaar. Ziet er op de website heel schitterend uit. Dat was het ook, maar bij de eerste sprong in het water door een van onze kinderen,werd hij er op gewezen niet te mogen springen........? Het zijn kinderen! Geen erg kindvriendelijke badmeester dus. Ook het water was erg koud. Jammer, en dat voor al dat geld, voor dat ene bezoek aan het zwembad. Ook de sauna was niet toegankelijk voor kinderen. Het ziet er allemaal super schitterend uit, maar niet erg kindvriendelijk dus. Het sanitair was wel prima. Netjes nieuw en zonder muntjes douchen, das in de winter ook wel erg prettig. Verder een goed verwarmde droogruimte, niet erg ruim. Het skiën is er wel érg goed geregeld. Ook de skibus stopt óp de camping.

• 9Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in februari 2013

• 9alex wassink21-08-2012

Top alles inclusief !

Zwemmmeer, overdekt zwembad extra groot, sauna en welnis, en allemaal zeer goed verzorgt is allemaal incusief ! Kinderspeeltuin voor Oostenrijkse begrippen zeer groot, ruime plaatsen, 16 amp elektra. Voor de winter extra ruimte voor skischoen en kleding te drogen.

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

• 6Foederer26-08-2011

zeer dure camping

Camping is duur €74 per nacht met 4 personen. Je mag gebruik maken van welness centrum. Erg mooi. Op camping kun je pinnen alleen bij ons was de pin kapot. We moesten maar naar het dorp rijden met onze aanhanger dan geld pinnen dan terug komen om contant te betalen. Gedaan toen vroegen we wat de korting was kost toch snel een half uur en benzine. De campingbaas begon te vloeken in het nederlands!!!Dus maar niet moeilijk gedaan snel betaald en wegwezen. Ons zie je niet meer terug bij zo'n onvriendelijke mensen.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 7Familie R.06-08-2011

veel vaste gasten

Prima camping voor een overnachting. Drie nachten gestaan voor 185 euro! Prijzig, maar inclusief wellnescentre, internet in naastgelegen en bijbehorend hotel, minigolf,pitpat. Sanitair 2010 vernieuwd. Keurig schoon. Ongezellige camping omdat er heel veel vaste plaatsen zijn. In zomer weinig caravans bewoond. Voornamelijk wintersport camping.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 7T Bakker03-09-2009

Geen aanrader als overnachtings camping

In augustus als gezin met twee kinderen deze camping bezocht. Wij waren voor twee nachten ruim 135 euro kwijt. Erg prijzig voor een camping op doorreis.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009